• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з оцінки вартості виключних прав (прав власності) на об’єкти інтелектуальної власності

Завершена

110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2020 15:51 - 15.09.2020 08:00
Вимога
Відхилено

Вимагання непотрібної довідки

Номер: 57d2658a7cee429b9e1257c1a156fd4e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-008730-b.a1
Назва: Вимагання непотрібної довідки
Вимога:
Доброго дня. В результаті переписки в запитаннях до Закупівлі №UA-2020-09-09-008730-b нами було зазначено наступне: У документах пропозиції вимагається надати Довідку про наявність в учасника: судового експерта(-ів), внесеного до державного Реєстру атестованих судових експертів та має кваліфікацію за експертною спеціальністю 13.9 – економічні дослідження у сфері інтелектуальної власності, що підтверджується свідоцтвом про присвоєння кваліфікації судового експерта та інформацією з реєстру атестованих судових експертів Міністерства юстиції України. Предметом закупівлі є послуги з оцінки вартості виключних прав (прав власності) на об’єкти інтелектуальної власності і відповідно результатом оцінки є Звіт про оцінку, оформлений у встановленому порядку. Для виконання такої оцінки суб’єкт оціночної діяльності повинен мати у складі лише оцінювача (-ів) який отримав кваліфікаційне свідоцтво оцінювача (оцінювачі повинні обов’язково мати спеціалізації 2.1, 2.2 напряму 2) і все, більше ніяких інших фахівців/експертів закон України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» (від 12 липня 2001 року № 2658-III) НЕ ВИМАГАЄ. На що, була представлена відповідь: Закон України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» не містить обов’язкових вимог щодо наявності спеціалізованої освіти для кандидатів, які планують отримати статус оцінювача, зокрема за напрямом спеціалізації 2.2 «Оцінка прав на об’єкти інтелектуальної власності». Водночас, для оцінки комп’ютерних програм існують Методичні рекомендації з визначення оціночної вартості майнових прав на комп'ютерні програми на основі методу конструктивних витрат COCOMO II (№ держреєстрації 0115U002140; внесено до Переліку рекомендованої науково-технічної та довідкової літератури, що затверджено Наказом Мін’юсту від 08.05.2018 № 1467/5), які призначені для використання судовими експертами під час проведення судових експертиз і експертних досліджень, пов’язаних з комп’ютерними програмами як об’єктами авторського права, та оцінювачами під час проведення незалежних оцінок. Врахуючи викладене та зважаючи не те, що об’єктами оцінки за предметом закупівлі є саме комп’ютерні програми, наявність в учасника судового експерта з кваліфікацією за експертною спеціальністю 13.9 – економічні дослідження у сфері інтелектуальної власності гарантує високий рівень якості наданих послуг. Ми повторно наголошуємо: У «Методичних рекомендаціях з визначення оціночної вартості майнових прав на комп'ютерні програми на основі методу конструктивних витрат COCOMO II» (далі- Методичні рекомендації) чітко зазначено, що вони призначаються для «визначення оціночної вартості» у оголошені же зазначено «Визначення справедливої вартості виключних майнових прав» справедлива вартість і оціночна вартість це зовсім різні поняття, дивись п.3. та п. 22. НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТУ N 1 "Загальні засади оцінки майна і майнових прав" затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. N 1440. По-друге, ви помилково зазначаєте, що Методичні рекомендації призначені «для використання судовими експертами під час проведення судових експертиз і експертних досліджень, …., та ОЦІНЮВАЧАМИ під час проведення незалежних оцінок» тому що, як зазначено у Наказі Мін’юсту від 08.05.2018 № 1467/5 у п.1 та Додатку 21 до Наказу, «Перелік науково-технічної та довідкової літератури, що використовується при проведенні експертизи об'єктів інтелектуальної власності Методичних рекомендацій», Методичні рекомендації використовується ТІЛЬКИ під час проведення судових експертиз, крапка, і не мають ніякого відношення к ОЦІНЮВАЧАМ та проведенню незалежних оцінок. По-трете, що випливає з попереднього пункту – відповідно до п.1 та Додатку 21 Наказу Мін’юсту від 08.05.2018 № 1467/5, Методичні рекомендації використовуються ТІЛЬКИ «під час проведення судових експертиз». Нагадую, предметом закупівлі є «послуги з оцінки вартості виключних прав (прав власності) на об’єкти інтелектуальної власності», що в ніякому разі не відноситься до судової експертизи, а відноситься до незалежної оцінки, яка регулюється виключно Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» і Стандартами до нього. Відповідно ми вимагаємо прибрати цю вимогу з ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі, так як ця вимога штучно і всупереч нормативно-правових актів про незалежну оцінку обмежую кількість потенційних висококваліфікованих учасників закупівлі. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кінцевим результатом закупівлі є отримання якісних послуг. Для цього в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначається як інформація про технічні характеристики предмета закупівлі так і вимоги по фахівців, що будуть надавати послуги. На наш погляд, наявність в учасника судового експерта з кваліфікацією за експертною спеціальністю 13.9 – економічні дослідження у сфері інтелектуальної власності гарантує високий рівень якості наданих послуг з оцінки вартості виключних прав (прав власності) на об’єкти інтелектуальної власності. При цьому учасник може залучити до надання послуг необхідних експертів. У вимогах до закупівлі не має обмежень до форми залучення таких експертів (наявність у штаті, на умовах договору цивільно-правового характеру тощо).
Статус вимоги: Відхилено