• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Елементи дитячого ігрового майданчика)

Місцезнаходження замовника: 07363, вул. Деснянська,9 с. Хотянівка Вишгородський район Київська область; Категорія замовника - органи місцевого самоврядування; Мова пропозиції - українська

Завершена

161 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 809.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2020 15:42 - 15.09.2020 15:46
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: bea126809cd84bd4af352bdbf05548c6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-008500-b.b2
Назва: Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Замовником не вимагалось жодного документу для підтвердження, що товар буде саме торгової марки інтер атлетіка, і відповідно Хотянівська сільська рада в особі уповноваженої особи Катерини Рябець не могли знати, який саме товар планується до постачання. Рішення щодо нашого відхилення повинно бути скасоване так як прийняте було не правомірно.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В рамках даної спрощеної закупівлі замовник планує придбати елементи дитячого ігрового майданчика виключно торгівельної марки «Інтер Атлетика» у відповідності до технічного завдання, придбання аналогів не передбачено. Дивіться Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі по об’єкту 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (Елементи дитячого ігрового майданчика).
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога до Замовника

Номер: 568ad63576c4451481c5e09f466b96d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-008500-b.c1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Вимагаємо Замовника скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. Ми, ТОВ "Дукор" гарантуємо виготовити для Замовника торгів абсолютно аналогічні дитячі майданчики, що не будуть еквівалентом. Відхилення нашої тендерної пропозиції є незаконним. Замовники не можуть дискредитувати учасників закупівель товарів, робіт чи послуг та вимагати в тендерній документації товари 1 виробника, не даючи змоги для поставки еквіваленту. Відповідно з практикою Антимонопольного комітету України, характеристикам встановленим замовниками мають відповідати 2 і більше виробникам товару для закупівлі за Державні кошти. Рішення щодо нашого відхилення повинно бути скасоване.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога замовника ні в якому разі не обмежує конкуренцію, адже жодним чином не порушує вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII ( в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»). Так частиною 4 ст.14 Закону встановлено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може (а не повинен чи зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто вимога про зазначення аналогу та/або еквіваленту до предмету закупівлі у спрощених закупівлях не є імперативною нормою Закону та не є обов’язковою для виконання замовником. Вказана вимога не є дискримінаційною, адже не спрямована проти якогось конкретного учасника, а стосується всіх учасників закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено