-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА, 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, ІVD, 47588- Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, 31400-Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 47588- Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, 46238 - Стерильна пробірка
категорія замовника- п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Завершена
140 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 701.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 701.10 UAH
Період оскарження:
09.09.2020 14:38 - 29.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на умови закупівлі
Номер:
9df5ccd33bc34ad0933c42be56102a76
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-09-006774-b.b1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
09.09.2020 року Замовник оголосив закупівлю: «ДК 021:2015 - 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Код НК 024:2019: 47588 — Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА, 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42386 — Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD, 42585 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з цитратом натрію, ІVD, 47588- Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, 31400-Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD, 47588- Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, 46238 - Стерильна пробірка)»
Вимогами даної тендерної документації не передбачено поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно до Тендерної документації (Додаток 2 Технічна специфікація) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що медичні вироби — Позиція №1: “Пробірка вакуумна з К3 ЕДТА, 4,5 мл, 13x75 мм. Фіолетова кришка (Вакуумні пробірки з К3 ЕДТА призначені для вивчення цільної крові в гематології. Фасування 100 шт/пак.)”, які відповідають всім вимогам Замовника, зареєстровані лише в ОДНОГО виробника - DISERA TIBBI MALZEME LOJISTIK SANAYI VE TICARET A.S. Туреччина (за участі уповноваженого представника ТОВ “ТД “Віктер Плюс”).
Інші медичні вироби (позиції № 2-8), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Проте, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів (позиція №1, які зареєстровані лише в ОДНОГО вищезгаданого виробника), інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин вже неодноразово приймав рішення !!! Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог (наявність лише одного виробника), а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення певних медичних виробів в окремий лот !!!
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу внести зміни до тендерної документації: виокремити медичні вироби ( Позиція №1: “Пробірка вакуумна з К3 ЕДТА, 4,5 мл, 13x75 мм. Фіолетова кришка (Вакуумні пробірки з К3 ЕДТА призначені для вивчення цільної крові в гематології. Фасування 100 шт/пак.) в окремий лот предмету закупівлі .
В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” !!!
Додаток: копії рішень АМКУ (аналогічні обставини).
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення АМКУ від 13.07.2020 № 13481.pdf 10.09.2020 12:26
- Рішення АМКУ від 16.05.18р..pdf 10.09.2020 12:26
- відповідь 24.09.2020 15:36
Дата подачі:
10.09.2020 12:26
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі / спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України « Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі» , предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06.
У випадку придбання товару, що є предметом вищевказаної закупівлі, обґрунтуванням виокремлення саме такого переліку є доцільність придбання списку продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Твердження про дискримінаційний характер вимог є необгрунтованим, оскільки тендерна документація відкритих торгів передбачає можливість надання учасниками у складі пропозиції еквівалентного товару. Також зазначаємо, що окрім офіційних представиків на території України діють дилери, дистрибютори, які можуть також виступати у ролі постачальника та учасника тендеру, відтак твердження про неможливість постаки є недостовірним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.10.2020 00:01