• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

99 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2020 14:33 - 15.09.2020 13:11
Вимога
Відкликано скаржником

Порушення технічних вимог

Номер: 68b9b22e4a40408ba360f447e22332e7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-006621-b.a2
Назва: Порушення технічних вимог
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2020-09-09-006621-b «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 25.09.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файли "051020 вимога UA-2020-09-15-006621-b.docx", "Додаток 1 до вимоги.pdf" та "Додаток 2 до вимоги.pdf").
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Про розгляд вимоги Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" № UA-2020-09-09-006621-b.a2 від 05.10.2020 року щодо визначення переможцем за спрощеною процедурою закупівлі товару: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» ТОВ «ВКФ «ВВ» (далі - Закупівля). 2. Про перекваліфікацію Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ». 3.Про оприлюднення відповіді на вимогу № UA-2020-09-09-006621-b.a2 від 05.10.2020 року в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон). Під час розгляду першого питання порядку денного: Протоколом Уповноваженої особи від 01.10.2020 року №215 учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» було визначено переможцем Закупівлі. Не погоджуючись з рішенням Уповноваженої особи Учасником подано вимогу щодо перекваліфікації учасника ТОВ «ВКФ «ВВ», скасування рішення Уповноваженої особи від 01.10.2020 року №215 та відхилення його пропозиції як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до п.13 статті 14 Закону. Проаналізувавши зміст вимоги, встановлено наступне: - Учасник зазначає: «Згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні були надати Таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником (якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником). - Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» містить еквіваленти, зокрема на позиції №1, 2, 4, 6, 8-15, 18-21, 23-25, 28-30, 33-34, 36-37, 39, 41-46 (відповідно до файлу «Технічні характеристики.pdf»). Учасником виявлено наступні порушення: - 1) На позицію №2 відсутній артикул товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника артикул зазначений). - 2) На позицію №4 відсутня торгівельна марка товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника зазначена торгівельна марка «Papero»). - 3) На позицію №6 відсутній виробник та артикул товару, що пропонується (в технічних вимогах Замовника зазначено «Мегакнига, код товару 9590539»). - 4) На позицію №1 ТОВ «ВКФ «ВВ» запропонувало планшет-кліпборд з верхнім затиском PVC торгівельної марки «Axent», артикул 2512. Перевіривши на офіційному сайті торгівельної марки «Axent», нами було встановлено, що даний артикул відповідає планшету-кліпборду А4 формату*, що не відповідає технічному завданню (згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось надати планшет-кліпборд А5 формату). - *На підтвердження надають скрін-шот з офіційного сайту торгівельної марки «Axent» (Додаток 1 до вимоги). - 5) На позицію №25 потрібно було надати олівець простий, круглий. Учасник ТОВ «ВКФ «ВВ» ж надає олівець шестигранний, про що зазначає у порівняльній таблиці. - 6) На позицію №29 Замовник вимагав надати ручку кулькову з довжиною письма 12,5 км (12500м). Запропонована ручка «Top Tek Fusion» учасником ТОВ «ВКФ «ВВ» має довжину письма 10000м (10км)**, що не відповідає технічній вимозі. - **На підтвердження надає фото з сайтів продажу ручки «Top Tek Fusion» (Додаток 2 до вимоги). - 7) На позицію №35 учасником ТОВ «ВКФ «ВВ» пропонується коректор стрічковий, який має меншу довжину лінії – 8м, про що учасник сам зазначає у порівняльній таблиці (вимога згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі – 10м).» Так, вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі визначені в п. 3 Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, згідно якого вони визначаються Додатком 1 та Додатком 2. Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» містить вимогу про те, що: «Якщо Учасником пропонується аналог та/або еквіваленти товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик аналогу та/або еквіваленти товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленти товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.». Так, термін «аналог та (або) (еквівалент) предмета закупівлі» - це такий варіант предмета закупівлі, який має подібні характеристики і може виконувати подібні функції заявленого предмета закупівлі та (або) такий предмет або кількість, що відповідає іншим предметам або кількостям, може замінювати або виражати їх. Із зазначеного можна зробити висновок, що аналогічним товаром є товар, який за формою, розмірами, довжиною/шириною відповідає заявленому предмету закупівлі, виконує його функції, може заміняти або виражати його. Таким чином, відсутність у поданій пропозиції Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» вказівки на торгівельну марку та артикул Товару, не впливає на визначення основних характеристик запропонованого аналогічного Товару та надання інформації про ці характеристики у довільній формі у табличному варіанті. Однак, запропоновані ТОВ «ВКФ «ВВ» товари: планшет-кліпборд з верхнім затиском PVC торгівельної марки «Axent» (позиція №1), артикул 2512, олівець простий шестигранний (позиція №25), ручка «Top Tek Fusion» довжина письма 10000м (10км) (позиція №29) та коректор стрічковий, довжина лінії – 8м не відповідають технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Виходячи зі змісту обставин викладених вище наявні підстави для перекваліфікації Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ», оскільки його пропозиція підлягає відхиленню згідно пункту 1 ч.13 ст.14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Після перекваліфікації Замовник переходить до розгляду наступної пропозиції учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону Замовник зобов’язаний надати Учаснику відповідь на звернення не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. У зв’язку з тим, що обставини, викладені у вимозі Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" знайшли своє підтвердження частково, вимога підлягає задоволенню частково. ВИРІШИЛА: 1. Надати відповідь на вимогу Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" № UA-2020-09-09-006621-b.a2 від 05.10.2020 року щодо визначення переможцем ТОВ «ВКФ «ВВ» Закупівлею у вище зазначеному варіанті. 2. Задовольнити вимогу частково та оприлюднити відповідь у електронній системі закупівель. 3. Учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» повернути на кваліфікацію та дискваліфікувати відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 4. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР".
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 06.10.2020 11:27
Вимога
Відхилено

Про відміну Протоколу про дискваліфікацію

Номер: 9268c63800954bf3afb9f941a8365a13
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-006621-b.a1
Назва: Про відміну Протоколу про дискваліфікацію
Вимога:
Уважно вивчивши Протокол №213 про дискваліфікацію нас, як учасників спрощеної закупівлі UA-2020-09-09-006621-b, повідомляємо, що у вимогах не було вказано конкретно в якому документі повинно бути вказано перелік вимог Замовника до технічних характеристик запропонованих товарів. Тому нами було складено порівняльну Таблицю з вказанням характеристик та окремо в документі «Лист згода…» було вказано, що ми, як учасники «…маємо можливість та погоджуємося виконати технічні вимоги Замовника…» Враховуючи наведені додаткові відомості, просимо відхилити Протокол №213, та визнати ПП Палей переможцем торгів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Порядок денний: 1. Про розгляд вимоги Учасника ПП «ПАЛЕЙ» № UA-2020-09-09-006621-b.a1 від 30.09.2020 року щодо відхилення його пропозиції за спрощеною процедурою закупівлі товару: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (далі - Закупівля). 2.Про оприлюднення відповіді на вимогу № UA-2020-09-09-006621-b.a1 від 30.09.2020 року в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон). Під час розгляду першого питання порядку денного: Протоколом Уповноваженої особи від 30.09.2020 року № 213 Учасника ПП «ПАЛЕЙ» було відхилено згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону, а саме: з підстав, що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не погоджуючись з рішенням Уповноваженої особи Учасником подано вимогу про надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також щодо перекваліфікації та визначення його переможцем Закупівлі. Проаналізувавши зміст вимоги, встановлено наступне: - Учасник зазначає: «Уважно вивчивши Протокол № 213 про дискваліфікацію нас, як учасників спрощеної закупівлі UA-2020-09-09-006621-b повідомляє, що у вимогах не було вказано конкретно в якому документі повинно бути вказано перелік вимог Замовника до технічних характеристик запропонованих товарів. Тому нами було складено порівняльну Таблицю з вказанням характеристик та окремо в документі «Лист згода…» було вказано, що ми, як учасники «..маємо можливість виконати технічні вимоги Замовника…» Враховуючи наведені додаткові відомості, просимо відхилити Протокол № 213, та визначити ПП «ПАЛЕЙ» переможцем торгів.» Так, вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі визначені в п. 3 Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі, згідно якого вони визначаються Додатком 1 та Додатком 2. Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» включає в себе таблицю з найменуванням, асортиментом та кількістю Товару, які є предметом закупівлі, а також містить окремий розділ, в якому описано: «1. Товар, який постачається – не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені; 2. Товар має бути новим, якісним, не відновленим, не ремонтованим та поставлятися в упаковці; 3. Упаковка товару повинна бути цілою та не пошкодженою; 4. Гарантія товару має становити не менше 12 (дванадцять) місяців; 5. Вартість витрат, пов'язаних з доставкою та прийманням Товару включається до ціни пропозиції Учасника.» Однак, Учасником не було підтверджено ні одного із вище вказаних пунктів, які вимагалися Оголошенням спрощеної закупівлі і описані в п. 3 Оголошення про спрощену закупівлю (Додаток 2). У файлі, наданому Учасником: «Лист згода на договір від 24 вересня 2020 року» зазначено: «Ми, приватне підприємство «Палей», надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у допорогових торгах на закупівлю товару згідно з тендерною документацією Замовника. Вивчивши тендерну документацію Замовника, на виконання зазначеного вище,ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та погоджуємося виконати технічні вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у цій ціновій пропозиції.» Вказаний лист подано на підтвердження пункту 4 Додатку 1 до Оголошення про спрощену закупівлю, в якому вимагалось надання листа-погодження Учасника з умовами проекту Договору, що міститься в Додатку 3 до Оголошення. Таким чином, в Оголошенні до Закупівлі (Додаток 2) передбачено конкретний перелік технічних, якісних характеристик Товару. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до ч. 14 ст.14 Закону Замовник зобов’язаний надати Учаснику відповідь на звернення не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Оскільки пропозиція Учасника ПП «ПАЛЕЙ» була відхилена правомірно, його вимога не підлягає задоволенню, тому що останнім не підтверджено вимоги щодо технічних, якісних характеристик товару, а саме про те, що: - товар, який постачатиметься – не перебував в експлуатації, терміни та умови його зберігання не порушені; - товар буде новим, якісним, не відновленим, не ремонтованим та поставлятися в упаковці; - упаковка товару буде цілою та не пошкодженою; - гарантія товару становитиме не менше 12 (дванадцять) місяців; - вартість витрат, пов'язаних з доставкою та прийманням Товару включено до ціни пропозиції Учасника. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити вимогу щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити відповідь на вимогу у електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Відхилено