-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45421132-8 Встановлення вікон. ПОСЛУГИ НА ВСТАНОВЛЮВАННЯ ВІКОН МЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ.
Торги відмінено
543 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 715.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 715.00 UAH
Період оскарження:
09.09.2020 09:39 - 21.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
a3ab3bc9298b45c797d2069e4af6c3da
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-09-001039-b.c2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» ( ЄДРПОУ: 38131587) взяло участь у закупівлі ДК 021:2015: 45421132-8 — Встановлення вікон (ПОСЛУГИ НА ВСТАНОВЛЮВАННЯ ВІКОН МЕТАЛОПЛАСТИКОВИХ).
Відповідно до форми реєстру отриманих тендерних пропозицій (витяг) Таблиця №1 на участь в закупівлі було подано чотири тендерних пропозиції.
Таблиця №1
Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції
ТОВ "ФЛАГМАНПЛАСТ" 36962361 15 вересня 2020 08:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 40207010 24 вересня 2020 21:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ТЕРМ" 41416585 22 вересня 2020 12:08
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 38131587 24 вересня 2020 15:24
Проведення аукціону завершилося 28 вересня 2020 14:24
https://auction.openprocurement.org/tenders/df667df629d94497925ad42dc7b1568c
Таблиця №2
протокол розкриття тендерних пропозицій: Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 14:24
Найменування учасників (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформація та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону Інформація щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції після закінчення аукціону
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
388 800,00
UAH з ПДВ 388 800,00
UAH з ПДВ
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації 511 496,90
UAH з ПДВ 498 999,00
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ТЕРМ" Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації 528 270,00
UAH з ПДВ 499 000,00
UAH з ПДВ
ТОВ "ФЛАГМАНПЛАСТ" Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації 534 855,00
UAH з ПДВ 534 855,00
UAH з ПДВ
Найбільш економічно – вигідною була пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА» з пропозицією після закінчення аукціону 388 800,00 грн. Своїм рішенням Протокол №121 від 02 жовтня 2020 16:10
Наступна найбільш економічно – вигідною була пропозиція ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ: 38131587) з пропозицією після закінчення аукціону 498 999,00 грн.
Замовником не була надана Вимога про усунення невідповідностей і 07 жовтня 2020 14:48 Протоколом №124 було відхилено пропозицію Товариства.
Замовник відхилив усі тендерні пропозиції у цій закупівлі.
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"
#40207010 Відхилено
388 800,00
UAH з ПДВ 02 жовтня 2020 16:10
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587 Відхилено
498 999,00
UAH з ПДВ 07 жовтня 2020 14:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ТЕРМ"
#41416585 Відхилено
499 000,00
UAH з ПДВ 12 жовтня 2020 13:38
ТОВ "ФЛАГМАНПЛАСТ"
#36962361 Відхилено
534 855,00
UAH з ПДВ 13 жовтня 2020 08:17
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ: 38131587) подало вимогу Номер вимоги: UA-2020-09-09-001039-b.a1 від 09 жовтня 2020 12:01 про неправомірне відхилення тендерної пропозиції Товариства. Від 12.10.2020 р. Замовником було надано відповідь на вимогу, проте замовник не скасував своє неправомірне рішення.
Учасник ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ: 38131587) не погоджується з таким рішенням тендерного комітету затвердженого Протоколом №124 від 07 жовтня 2020 14:48, яким було відхилено пропозицію учасника з наступних підстав:
1. Позиція Замовника:
Додаток № 2 Дефектний акт та Додаток № 3 Технічні вимоги запропоновані Учасником, не відповідають технічним вимогам (кількості, обсягу надання послуг) заявленим Комунальним некомерційним підприємством “Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5” Дніпровської міської ради (далі - Замовник). А саме, Учасником не передбачено просте штукатурення поверхонь стін всередині будівлі по каменю та бетону всередині будівлі (периметр віконного укосу) у кількості 24,15 кв.м., що було заявлено Замовником відповідно до Дефектного акту. Зазначені документи є безпосередньо документами, які містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та являються підтвердженням відповідності зазначеним характеристикам.
Спростування:
Вважаємо, що Замовник належним чином не дослідив пропозицію Учасника і тому у нього з’явилася думка про що «Учасником не передбачено просте штукатурення поверхонь стін всередині будівлі по каменю та бетону всередині будівлі (периметр віконного укосу) у кількості 24,15 кв.м.».
У складі тендерної пропозиції Учасником наданий Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 (файл: «Договірна ціна з додатками») у якому в п.28 зазначена згадана кількість - штукатурення поверхонь стін всередині будівлі по каменю та бетону всередині будівлі (периметр віконного укосу) у кількості 24,15 кв.м.
Таблиця №1 п.28 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1
Також та сама інформація була зазначена в іншому документі (файл: «Проект Договору») Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт у п.28 інформація щодо штукатурення поверхонь стін… в кількості 24,15 кв.м.
Таблиця №1 п.28 Проекту договору
Отже, учасником передбачене просте штукатурення поверхонь стін всередині будівлі по каменю та бетону всередині будівлі (периметр віконного укосу) у кількості 24,15 кв.м. у Проекті договору та Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1
Вважаємо що у цій частині Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.
2. Позиція Замовника:
Загальна вартість пропозиції відповідно до Додатку № 9 Тендерна пропозиція становить 511 496, 90 (п’ятсот одинадцять тисяч чотириста дев’яносто шість) гривень, також ця сума вказана і у Додатку № 4 Проекті Договору про надання послуг № , окрім того роботи та витрати відповідно до Акту № 1приймання виконаних будівельних робіт 2020 року, Договірної ціни, Підсумкової відомості ресурсів, Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва також розраховано на суму 511 496, 90 гривень. Тобто сума заявлена під час аукціону у сумі 498 999 гривень та надана Тендерна пропозиція запропонована Учасником не відповідає один одному та безпосередньо впливає на зміст тендерної пропозиції, чим викликає непорозуміння, оскільки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону, а у зв’язку з розбіжностями між остаточною ціновою пропозицією Учасника та заявленою у Тендерній пропозиції виходить, що пропозиція учасника не є найбільш економічно вигідною пропозицією.
Спростування:
На веб-порталі Прозорро розміщена інформація про Дату і час розкриття: 28 вересня 2020 14:24 , а також протокол розкриття тендерних пропозицій.
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 388 800,00
UAH з ПДВ 388 800,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 511 496,90
UAH з ПДВ 498 999,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ТЕРМ" 528 270,00
UAH з ПДВ 499 000,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВ "ФЛАГМАНПЛАСТ" 534 855,00
UAH з ПДВ 534 855,00
UAH з ПДВ Немає
Згідно цього протоколу ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" має дві суми пропозиції: 1) Сума первинної пропозиції дорівнює 511 496,90 грн., а сума остаточної пропозиції вже змінилася після аукціону та становить 498 999,00 грн.
У п.3. Додатку № 9 до Документації «ФОРМА тендерної пропозиції» (Файл тендерної документації: Додаток №9-Форма цін.пропозиц.doc) Замовник зазначив наступне: «У разі визнання нас переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір _________ (назва учасника) зобов’язується в строк до п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 9)».
Отже, у зв’язку з тим, що Замовником не було визнано ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" переможцем, не було правових підстав надавати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону.
Вважаємо що у цій частині Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.
3. Позиція Замовника:
Крім того, відповідно до п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції усі документи, які Учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше оголошення закупівлі) підпис і т.д. Довідка ПАТ «БАНК ВОСТОК» датована від 14.07.2020 № 05/7254, тобто не відповідає визначеним критеріям.
Спростування:
У тендерній документації Замовником визначено, що усі документи, які Учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше оголошення закупівлі) підпис і т.д.
У п.п.3 п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції усі документи – Замовник застосовує поняття «документи створені не самим учасником» - «3) оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін..), то такий документ …).
По-перше: Довідку ПАТ «БАНК ВОСТОК» готував не Учасник, а банк – є документом створеним не самим учасником. Тому ми вважаємо, що Замовником не правильно було застосовано вимогу до документу, який самостійно не готував Учасник.
По-друге: Також хочемо звернути увагу на те, що Замовник не вимагав довідку з банку, Учасник самостійно надав цю довідку (діючу, дія якої 3 місяці) – тому ми вважаємо що ця довідка не є підставою для відхилення нашої пропозиції.
Вважаємо що у цій частині Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.
4. Позиція Замовника:
Додаток 7 Гарантійний лист про відсутність обставин, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає формі заявленій Замовником.
Спростування:
Замовник у Додатку №7 до Тендерної документації «Гарантійний лист про відсутність обставин, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Файл тендерної документації: Додаток №7-відсут.обставин зг.ст.17з-ну.docx).
Вимоги визначені у Додатку №7 не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі» - а саме ч.3.ст.17 ЗАКОНУ: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав,передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Так називаємо «форма» вигадана Замовником, не містить обов’язкових підстав зазначених у ст.17 ЗАКОНУ, зокрема: «12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми».
Отже, учасник надав довідку про відсутність Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, яка повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», та містить усю необхідну інформацію, яку Замовник хотів отримати від учасника по ст.17 ЗАКОНУ.
Вважаємо, що Замовник не довів порушення ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ: 38131587) умов проведення закупівлі UA-2020-09-09-001039-b .
Отже, дії замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників (ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ: 38131587) готова виконати роботи визначені у закупівлях UA-2020-09-09-001039-b, у разі визнання нас переможцями та укладання з нами договору.
На підставі положень Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
- прийняти Скаргу до розгляду;
- зобов’язати Замовника скасувати його рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ: 38131587) затвердженого протоколом № 124 від 07 жовтня 2020 року, та визнати нас переможцями процедури.
Додатки:
1. Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (п.28);
2. Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1(п.28);
3. Додаток №7-відсут.обставин зг.ст.17з-ну.docx
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника.PDF 16.10.2020 14:48
- Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (п.28).PDF 16.10.2020 14:48
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 (п.28).PDF 16.10.2020 14:48
- Додаток №7-відсутність обставин згідно ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі.PDF 16.10.2020 14:48
- Заперечення на пояснення Замовни.PDF 29.10.2020 09:57
- Заперечення на пояснення Замовника.docx 29.10.2020 09:57
- Клопотання.PDF 10.11.2020 12:09
- Клопотання до скарги.docx 10.11.2020 12:09
- рішення від 20.10.2020 №19579 + лист Замовнику.pdf 20.10.2020 22:16
- інформація про перенесення розгляду скарги від 30.10.2020 № 17288.pdf 02.11.2020 11:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2020 №20851.pdf 11.11.2020 21:01
- рішення від 10.11.2020 №20851.pdf 13.11.2020 22:58
- Про надання інформації до АМКУ.pdf 23.10.2020 15:36
- Відповідь до АМКУ від 18.11.2020.docx.pdf 18.11.2020 12:32
- Відповідь до АМКУ від 18.11.2020.docx.pdf 18.11.2020 12:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2020 14:51
Дата розгляду скарги:
30.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.10.2020 22:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2020 22:58
Дата виконання рішення Замовником:
18.11.2020 12:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Щодо усунення порушень.
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Альтернатива-Т"
Номер:
21d5f4c06dca40d7a8549765862402b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-09-001039-b.a1
Назва:
Вимога про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Альтернатива-Т"
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 124 від 07 жовтня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» в закупівлях UA-2020-09-09-001039-b.
Учасник не погоджується з таким рішенням тендерного комітету з наступних підстав:
1. Позиція Замовника:
Додаток № 2 Дефектний акт та Додаток № 3 Технічні вимоги запропоновані Учасником, не відповідають технічним вимогам (кількості, обсягу надання послуг) заявленим Комунальним некомерційним підприємством “Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5” Дніпровської міської ради (далі - Замовник). А саме, Учасником не передбачено просте штукатурення поверхонь стін всередині будівлі по каменю та бетону всередині будівлі (периметр віконного укосу) у кількості 24,15 кв.м., що було заявлено Замовником відповідно до Дефектного акту. Зазначені документи є безпосередньо документами, які містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та являються підтвердженням відповідності зазначеним характеристикам.
Спростування:
Вважаємо, що Замовник належним чином не дослідив пропозицію Учасника і тому у нього з’явилася думка про що «Учасником не передбачено просте штукатурення поверхонь стін всередині будівлі по каменю та бетону всередині будівлі (периметр віконного укосу) у кількості 24,15 кв.м.».
У складі тендерної пропозиції Учасником наданий Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 (файл: «Договірна ціна з додатками») у якому в п.28 зазначена згадана кількість - штукатурення поверхонь стін всередині будівлі по каменю та бетону всередині будівлі (периметр віконного укосу) у кількості 24,15 кв.м.
Таблиця №1 п.28 Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1
Також та сама інформація була зазначена в іншому документі (файл: «Проект Договору») Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт у п.28 інформація щодо штукатурення поверхонь стін… в кількості 24,15 кв.м.
Таблиця №1 п.28 Проекту договору
Отже, учасником передбачене просте штукатурення поверхонь стін всередині будівлі по каменю та бетону всередині будівлі (периметр віконного укосу) у кількості 24,15 кв.м. у Проекті договору та Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1
Вважаємо що у цій частині Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.
2. Позиція Замовника:
Загальна вартість пропозиції відповідно до Додатку № 9 Тендерна пропозиція становить 511 496, 90 (п’ятсот одинадцять тисяч чотириста дев’яносто шість) гривень, також ця сума вказана і у Додатку № 4 Проекті Договору про надання послуг № , окрім того роботи та витрати відповідно до Акту № 1приймання виконаних будівельних робіт 2020 року, Договірної ціни, Підсумкової відомості ресурсів, Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва також розраховано на суму 511 496, 90 гривень. Тобто сума заявлена під час аукціону у сумі 498 999 гривень та надана Тендерна пропозиція запропонована Учасником не відповідає один одному та безпосередньо впливає на зміст тендерної пропозиції, чим викликає непорозуміння, оскільки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»:найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону, а у зв’язку з розбіжностями між остаточною ціновою пропозицією Учасника та заявленою у Тендерній пропозиції виходить, що пропозиція учасника не є найбільш економічно вигідною пропозицією.
Спростування:
На на веб-порталі Прозорро розміщена інформація про Дату і час розкриття: 28 вересня 2020 14:24 , а також протокол розкриття тендерних пропозицій.
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 388 800,00
UAH з ПДВ 388 800,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 511 496,90
UAH з ПДВ 498 999,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА ТЕРМ" 528 270,00
UAH з ПДВ 499 000,00
UAH з ПДВ Документи
ТОВ "ФЛАГМАНПЛАСТ" 534 855,00
UAH з ПДВ 534 855,00
UAH з ПДВ Немає
Згідно цього протоколу ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" має дві суми пропозиції: 1) Сума первинної пропозиції дорівнює 511 496,90 грн., а сума остаточної пропозиції вже змінилася після аукціону та становить 498 999,00 грн.
У п.3. Додатку № 9 до Документації «ФОРМА тендерної пропозиції» (Файл тендерної документації: Додаток №9-Форма цін.пропозиц.doc) Замовник зазначив наступне: «У разі визнання нас переможцем торгів та прийняття рішення про намір укласти договір _________ (назва учасника) зобов’язується в строк до п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону (заповнену та підписану тендерну пропозицію (Додаток 9)».
Отже, у зв’язку з тим, що Замовником не було визнано ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" переможцем, не було правових підстав надавати замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції з урахуванням результатів аукціону.
Вважаємо що у цій частині Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.
3. Позиція Замовника:
Крім того, відповідно до п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції усі документи, які Учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше оголошення закупівлі) підпис і т.д. Довідка ПАТ «БАНК ВОСТОК» датована від 14.07.2020 № 05/7254, тобто не відповідає визначеним критеріям.
Спростування:
У тендерній документації Замовником визначено, що усі документи, які Учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер, дату (дата не раніше оголошення закупівлі) підпис і т.д. Довідку ПАТ «БАНК ВОСТОК» готував не Учасник, а банк. Тому ми вважаємо, що Замовником не правильно було застосовано вимогу до документу, який самостійно не готував Учасник.
Вважаємо що у цій частині Замовник безпідставно відхилив нашу пропозицію.
4. Позиція Замовника:
Додаток 7 Гарантійний лист про відсутність обставин, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає формі заявленій Замовником.
Спростування:
Замовник у Додатку №7 до Тендерної документації «Гарантійний лист про відсутність обставин, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (Файл тендерної документації: Додаток №7-відсут.обставин зг.ст.17з-ну.docx).
Вимоги визначені у Додатку №7 не відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі» - а саме ч.3.ст.17 ЗАКОНУ: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав,передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Так називаємо «форма» вигадана Замовником,не містить обов’язкових підстав зазначених у ст.17 ЗАКОНУ, зокрема: «12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми».
Отже, учасник надав довідку про відсутність Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, яка повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», та містить усю необхідну інформацію, яку Замовник хотів отримати від учасника по ст.17 ЗАКОНУ.
У зв’язку з тим, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т",
ПРОСИМО:
- скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» затверджене Протоколом засідання тендерного комітету КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ № 124 від 07 жовтня 2020 року;
- визнати ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» - переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про скасування рішення.PDF 09.10.2020 12:01
- Відповідь на вимогу від 12.10.2020.pdf 12.10.2020 17:17
Дата подачі:
09.10.2020 12:01
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 12.10.2020
Статус вимоги:
Відхилено