• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)- за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Комп’ютер в комплекті (17 комплектів))

Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 400.00 UAH
Період оскарження: 09.09.2020 09:11 - 24.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення замовника

Номер: efb8f6d6feff4bd4b2d4459b57151708
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-000327-c.b2
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
ВИМОГА Відділ освіти Підгаєцької Районної Державної Адміністрації (надалі - Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю машин для обробки даних (апаратна частина) - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Комп’ютер в комплекті (17 комплектів)). Згідно рішення, що опубліковано на сайті Уповноваженого органу 06.10.2020 року пропозицію ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» було визначено переможцем (Протокол №3/ПК від 06.10.2020р). На думку членів тендерного комітету Замовника, пропозиція ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» відповідає вимогам закону та вимогам тендерної документації у повному обсязі. Однак, на нашу думку, такі висновки членів тендерного комітету Замовника не відповідають дійсності, є необґрунтованими та дискримінаційними з огляду на наступне: 1. Учасником запропоновано монітор виробництва Philips. Згідно вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати на запропонований монітор копію сертифікатів ISO 9001, ISO 14001. Учасником зазначені документи не надані, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Згідно вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати копію листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків, що підтверджує права використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві. Виробником системних блоків є ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА». Учасником зазначений документ не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Отже, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації, то його тендерна пропозиція повинна була бути відхилена Замовником. У відповідності до п. 11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Таким чином, враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення Протоколу №3/ПК від 06.10.2020р засідання тендерного комітету від 10.09.2020р. розгляду тендерних пропозицій, яким ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» було визнано переможцем Процедури закупівлі. 2. Зобов’язати Замовника провести об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій Учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надано у вкладенні
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: af40ba5a1e584af2b8c9e5acc1901149
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-09-000327-c.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Розглядаючи попередню вимогу, ми взяли до уваги той факт, що більшість постачальників, свідомо порушуючи вимоги Закону України «Про авторське право і суміжні права», виконують закупівлю програмного забезпечення, використовуючи нелегальні джерела, які знаходяться в загальному доступі. При цьому вартість такого програмного забезпечення значно менша за вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі неліцензійного програмного забезпечення, яке є значно дешевшим, ніж ліцензійне, порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують неліцензійну продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість неліцензійного програмного забезпечення є нижчою. Корпорація Microsoft розробила новий процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) для виробників комп'ютерних систем. Ця технологія створена саме для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків з передвстановленою ОС Windows, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників системних блоків, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві, однак за результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - Lenovo, ASUS, Dell, HP, а також щонайменше два вітчизняних виробника. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технологія ОЕМ активації ОА 3.0 інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії. З точки зору Microsoft заміна материнської плати призводить до створення нового комп'ютера, для якого потрібна окрема автономна FPP ліцензія (версія коробочна або електронна). Встановлену виробником обладнання Windows переносити на інший пристрій не можна. Тому не має значення яким чином була активована OEM ліцензія, вона все одно втрачає свою дію. Зважаючи на те, що умови Ліцензії на програмний продукт Microsoft однакові, незалежно від способу його активації, вважаємо що саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому.
Статус вимоги: Відхилено