-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Комп'ютер (апаратна частина) Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001)
Доставку товару оплачує постачальник (продавець). Обов'язково вказувати термін гарантійного обслуговування. Комп'ютери повинні комплектуватись кабелями.
Завершена
112 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2020 22:58 - 14.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі
Номер:
13ff600bd7e948d188ece044bd61eb9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-08-010396-b.b1
Назва:
Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД"
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071
Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б.
Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net
Замовник закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство
"Заставнівська центральна районна лікарня"
Заставнівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02005711
Адреса: 59400 Україна Чернівецька область
м. Заставна, вул. Незалежності, 111
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-09-08-010396-b
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-08-010396-b
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Звернення про перегляд рішення про
визначення переможця закупівлі
Шановна Уповноважена особа з питань проведення державних закупівель товарів робіт і послуг в Заставнівській ЦРЛ (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині визначення переможцем даної закупівлі ТОВ "ТІНОС-Д" з підстав, які наведені далі.
Документом «Р І Ш Е Н Н Я Про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір» від 18 вересня 2020 року Замовником даної закупівлі було визнано переможцем даної закупівлі учасника: ТОВ "ТІНОС-Д" (далі – Переможець)
Зауважуємо, що зазначене рішення сумнівним з критерію об’єктивності та таким, що має підстави бути переглянутим.
Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Звертаємо увагу, що Замовником в тендерній документації було чітко і однозначно визначено предмет закупівлі «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB».
Виходячи із цінової пропозиції Переможця, видно, що було запропонований зовсім інший товар, який ніяким чином не відноситься до предмета закупівлі, а саме: «Системний блок «Надійний» центральний процесор Intel Dual-Core Celeron J1800 Кількість ядер 2 тактова частота процесора 2,41 GHz- 2.58 GHz, об'єм оперативної пам'яті 4 GB, об'єм накопичувача 250 GB»
Звертаємо увагу, що згідно п.24 ч.1 ст.1 Закону «пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі».
Звертаємо увагу, що вимогами предмета закупівлі Замовником було визначено, «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB». Натомість, переможець пропонує інший товар.
Звертаємо увагу, що згідно ч.4 ст.14 Закону «…У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.». Стверджуємо, що Замовником не було вказано, «які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тому, усі учасники зобовязані подавати пропозиції, які будуть відповідати предмету закупівлі, а саме: «Комп'ютер настільний Acer Packard Bell iMedia S3730 (DT.UAVME.001), центральний процесор Intel Celeron J3355, об'єм оперативної пам'яті не менше 4 GB, об'єм накопичувача не менше 250 GB».
Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…».
Зауважуємо, що п.19 ч.1 ст.1 Закону встановлено, що «переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю».
Стверджуємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника і повинна була бути відхилена.
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..».
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати учасника ТОВ "ТІНОС-Д" в даній закупівлі як такого, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника.
22 вересня 2020 року
Директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Застанівська лікарня_1.jpg 22.09.2020 19:41
- Скарга Застанівська лікарня_2.jpg 22.09.2020 19:42
- Скарга Застанівська лікарня_3.jpg 22.09.2020 19:42
Дата подачі:
22.09.2020 19:42
Вирішення:
У вимогах закупівлі не було тендерної документації, єдиним критерієм оцінки була вказана ціна товару. Товар переможця торгів відповідає технічним потребам замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні