• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монітори, клавіатури, миші

Доставку товару оплачує постачальник (продавець). Обов'язково вказувати термін гарантійного обслуговування. Монітори повинні комплектуватись з підставкою і кабелями.

Завершена

68 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 400.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2020 22:35 - 14.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: 81ee6cfe7ec242d0ba02c029ad33dcc5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-010362-b.b1
Назва: Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська центральна районна лікарня" Заставнівської районної ради Код ЄДРПОУ: 02005711 Адреса: 59400 Україна Чернівецька область м. Заставна, вул. Незалежності, 111 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-09-08-010396-b Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-08-010396-b Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Звернення про перегляд рішення про визначення переможця закупівлі Шановна Уповноважена особа з питань проведення державних закупівель товарів робіт і послуг в Заставнівській ЦРЛ (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині визначення переможцем даної закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" з підстав, які наведені далі. Документом «Р І Ш Е Н Н Я Про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір» від 18 вересня 2020 року Замовником даної закупівлі було визнано переможцем даної закупівлі учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" (далі – Переможець) Зауважуємо, що зазначене рішення сумнівним з критерію об’єктивності та таким, що має підстави бути переглянутим. Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Звертаємо увагу, що Замовником в тендерній документації було чітко і однозначно визначено предмет закупівлі «Монітор Acer V226HQLBBD (UM.WV6EE.B01), діагональ 21,5"» - 26 шт.; «Клавіатура Logitech K120 Ukr (920-002643)» - 30 шт.; «Миша Logitech Mouse M90 (910-001794)». Виходячи із цінової пропозиції Переможця, видно, що було запропонований інший товар, який ніяким чином не відноситься до предмета закупівлі в частині «Клавіатура Logitech K120 Ukr (920-002643)» - 30 шт. та «Миша Logitech Mouse M90 (910-001794)». Замовник вимагає «Клавіатура Logitech K120 Ukr (920-002643)» - 30 шт. та «Миша Logitech Mouse M90 (910-001794)», натомість, Переможець пропонує «Комплект клавіатура/мишка Crown CMMK-520B Гарантія 12 місяців» - 30 шт. Звертаємо увагу, що згідно п.24 ч.1 ст.1 Закону «пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі». Зауважуємо, що згідно ч.4 ст.14 Закону «…У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.». Стверджуємо, що Замовником не було вказано, «які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тому, усі учасники зобов’язані подавати пропозиції, які будуть відповідати предмету закупівлі. Зазначаємо, що згідно ч.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно ч.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…». Зауважуємо, що п.19 ч.1 ст.1 Закону встановлено, що «переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю». Стверджуємо, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника і повинна була бути відхилена. Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації. Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі. «…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..». Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення та дискваліфікувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" в даній закупівлі як такого, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника. 22 вересня 2020 року Директор ОВ Т Трейд Лагода О.С.
Вирішення: У вимогах закупівлі не було тендерної документації, єдиним критерієм оцінки була вказана ціна товару. Товар переможця торгів відповідає технічним потребам замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні