-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 09120000-6 “Газове паливо”
Природний газ на друге півріччя. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Більш докладно інформація про мову(мови), якою(якими) повинні готуватись тендерні пропозиції зазначено в пункті 7 розділу І "Загальні положення" тендерної документації. Категорія Замовника відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2020 17:46 - 19.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
e61bd1eb48dc4cec8092297d493f2e96
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-08-005597-c.a4
Назва:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Укргаз ресурс.pdf 26.11.2020 17:13
- Заперечення на скаргу.pdf 27.11.2020 13:34
- Рішення від 30.11.2020 № 22109 (+лист Замовнику).pdf 30.11.2020 21:20
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.12.2020 № 19305.pdf 09.12.2020 21:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2020 № 22895.pdf 11.12.2020 15:03
- Рішення від 10.12.2020 № 22895.pdf 15.12.2020 22:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2020 17:47
Дата розгляду скарги:
09.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.11.2020 21:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.12.2020 22:37
Вимога
Є відповідь
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
9ee88af37ff4418baffb9db9b1cb2b66
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-08-005597-c.b3
Назва:
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Голові тендерного комітету
Державного вищого навчального закладу "Університет банківської справи"
Код ЄДРПОУ: 34716922
тел.380964604617
електронна пошта semchyshyn.galyna@ukr.net
Відповідно до оголошення № UA-2020-09-08-005597-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 8 вересня 2020 року (UA-2020-09-08-005597-c) Державним вищим навчальним закладом "Університет банківської справи" було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю газового палива (природного газу).
Протоколом Тендерного комітету від 14 листопада 2020 року було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС" .
Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівгаз збут» вважає, що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" порушено ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» .
Згідно Дод 3 тендерної документації Замовник вимагає надати : ”На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.”
Слід зауважити, що Учасником ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" у своїй тендерній пропозиції не було надано даного гарантійного листа, що являється порушенням умов тендерної документації.
Отже, пропозиція ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" повинна бути відхилена.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністюУКР ГАЗ РЕСУРС" має бути відхилена.
Таким чином, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС" , та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель, обмежено добросовісну конкуренцію, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеного просимо Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС":
1. Невідкладно розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету Державного вищого навчального закладу "Університет банківської справи" . Винести рішення тендерного комітету, яким скасувати визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС".
2. Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ГАЗ РЕСУРС" з урахуванням зауважень викладених даною вимогою.
3. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
ТОВ «Львівгаз збут» додатково повідомляє, що залишає за собою право оскаржити рішення в Антимонопольному комітеті України.
Директор Майк П.Р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2020 15:31
Вирішення:
Ретельний аналіз змісту вимоги ТОВ «Львівгаз збут» дає підстави стверджувати наступне:
1. Вимога ТОВ «Львівгаз збут» від 12 жовтня 2020 року UA-2020-09-08-005597-c.b3 та скарга ТОВ «Львівгаз збут» від 16 жовтня 2020 року № UA-2020-09-08-005597-c.c2 містить абсолютно ідентичну аргументацію стосовно оскарження рішення тендерного комітету Замовника стосовно обрання переможцем закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Вимога ТОВ «Львівгаз збут» від 12 жовтня 2020 року UA-2020-09-08-005597-c.b3 була відхилена Замовником через відсутність підстав у її задоволенні.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" 16 жовтня 2020 UA-2020-09-08-005597-c.c2, прийняла рішення відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" у задоволенні його скарги від 16 жовтня 2020 № UA-2020-09-08-005597-c.c2 через відсутність підстав у задоволенні скарги.
Таким чином, в межах закупівлі за процедурою відкритих торгів за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)» згідно оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-09-08-005597-c Університетом банківської справи (код ЄДРПОУ 34716922), наявні рішення про відсутність підстав для задоволення стосовно ідентичних вимог ТОВ «Львівгаз збут», що містяться у вимозі ТОВ «Львівгаз збут» від 12 жовтня 2020 року UA-2020-09-08-005597-c.b3 та скарзі ТОВ «Львівгаз збут» від 16 жовтня 2020 року № UA-2020-09-08-005597-c.c2
2. Вимога ТОВ «Львівгаз збут» є такою, що містить помилкову та викривлену інформацію.
А саме – додаток 3 до тендерної документації Замовника не містить інформації на яку посилається ТОВ «Львівгаз збут», а саме тексту такого змісту: «На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника».
Зазначений текст міститься у примітці до пункту 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації.
У пункті 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації, учасник відкритих торгів має надати інформацію стосовно того чи учасник процедури закупівлі виконував всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) чи не співпрацював з Замовником.
Повний текст примітки до пункту 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації, є наступним:
«** Згідно частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.».
Таким чином, відповідно до додатку 3 до тендерної документації у випадку, якщо учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник має зазначити відповідну інформацію у пункті 12 Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Тобто, відповідно до додатку 3 до тендерної документації вимога замовника «надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника» стосується виключно учасника закупівлі, який «не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Та надається учасником на підтвердження сплати останнім або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
3. Є помилковим висновок ТОВ «Львівгаз збут» невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" через ненадання ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника. У складі тендерної пропозиції ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" міститься Лист-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 18.09.2020 року вих. № 2/7511 (далі – Лист-гарантія 18.09.2020 року вих. № 2/7511). Лист-гарантія від 29.09.2020 року вих. № 2020/3 складено за формою, що відповідає додатку 3 до тендерної документації. У пункті 12 Листа-гарантії від 18.09.2020 року вих. № 2/7511 міститься інформація такого змісту: «12) учасник процедури не співпрацював із Замовником».
Інформація, що міститься у пункті 12 Листа-гарантії від 18.09.2020 року вих. № 2/7511 є достовірною.
Оскільки ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" не перебував у правовідносинах із Замовником, про що зазначено у пункті 12 Листа-гарантії від 18.09.2020 року вих. № 2/7511, ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" не поширюється дія примітки до пункту 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним у тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, а також відсутні підстави для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Є безпідставним висновок ТОВ «Львівгаз збут» про те, «що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ порушено ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»», оскільки обґрунтування вимог ТОВ «Львівгаз збут» суперечить змісту тендерної документації (у тому числі примітці до пункту 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації). Наведене вище свідчить про те, що вимоги ТОВ «Львівгаз збут» від 14 листопада 2020 року в частині винесення рішення тендерним про скасування визнання переможцем ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" та повторну оцінку тендерної пропозиції ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" з урахуванням зауважень ТОВ «Львівгаз збут», не підлягають задоволенню як такі, що не відповідають змісту тендерної документації та суперечать приписам ст 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо порядку розгляду та/або відхилення тендерних пропозицій учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
a98d4dea684045dfbecfcc3d71278463
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-08-005597-c.c2
Назва:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.10.2020 14:08
- Рішення від 20.10.2020 № 19574 (+лист Замовнику).pdf 21.10.2020 18:38
- інформація про перенесення розгляду скарги від 29.10.2020 № 17214.pdf 30.10.2020 12:42
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.11.2020 № 17788.pdf 10.11.2020 00:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2019 № 20843.pdf 11.11.2020 20:54
- Рішення від 10.11.2020 № 20843.pdf 13.11.2020 22:53
- ВІДЗИВ_НА_СКАРГУ_ЛЬВІГАЗ_ЗБУТ.pdf 06.11.2020 09:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2020 16:34
Дата розгляду скарги:
29.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2020 18:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.11.2020 22:53
Вимога
Є відповідь
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
67425c4da70b4680b37361ac93e1ecc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-08-005597-c.a1
Назва:
Вимога на незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Голові тендерного комітету
Державного вищого навчального закладу "Університет банківської справи"
Код ЄДРПОУ: 34716922
тел.380964604617
електронна пошта semchyshyn.galyna@ukr.net
Відповідно до оголошення № UA-2020-09-08-005597-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 8 вересня 2020 року (UA-2020-09-08-005597-c) Державним вищим навчальним закладом "Університет банківської справи" було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю газового палива (природного газу).
Протоколом Тендерного комітету від 09 жовтня 2020 року було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі приватне підприємство "ОККО КОНТРАКТ"
Товариство з обмеженою відповідальністю «Львівгаз збут» вважає, що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ порушено ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»
Згідно Дод 2 тендерної документації Замовник вимагає надати : ”На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.”
Слід зауважити, що Учасником ПП "ОККО КОНТРАКТ" у своїй тендерній пропозиції не було надано даного гарантійного листа, що являється порушенням умов тендерної документації.
Отже, пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" повинна бути відхилена.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція приватне підприємство "ОККО КОНТРАКТ" має бути відхилена.
Таким чином, вважаємо, що Замовником було незаконно визнано переможцем учасника приватне підприємство "ОККО КОНТРАКТ" , та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель, обмежено добросовісну конкуренцію, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеного просимо:приватне підприємство "ОККО КОНТРАКТ"
1. Невідкладно розглянути цю вимогу на засіданні Тендерного комітету Державного вищого навчального закладу "Університет банківської справи" . Винести рішення тендерного комітету, яким скасувати визнання переможцем ПП "ОККО КОНТРАКТ".
2. .Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ"
з урахуванням зауважень викладених даною вимогою.
3. Надати відповідь на дану вимогу у відповідності із нормами визначеними ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
ТОВ «Львівгаз збут» додатково повідомляє, що залишає за собою право оскаржити рішення в Антимонопольному комітеті України.
Директор Майк П.Р.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2020 16:37
Вирішення:
Ретельний аналіз змісту вимоги ТОВ «Львівгаз збут» дає підстави стверджувати наступне:
1. Вимога ТОВ «Львівгаз збут» є такою, що містить помилкову та викривлену інформацію.
А саме – додаток 2 до тендерної документації Замовника не містить інформації на яку посилається ТОВ «Львівгаз збут», а саме тексту такого змісту: «На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника». Зазначений текст міститься у примітці до пункту 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації.
У пункті 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації, учасник відкритих торгів має надати інформацію стосовно того чи учасник процедури закупівлі виконував всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) чи не співпрацював з Замовником.
Повний текст примітки до пункту 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації, є наступним:
«** Згідно частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.».
Таким чином, відповідно до додатку 3 до тендерної документації у випадку, якщо учасник закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник має зазначити відповідну інформацію у пункті 12 Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Тобто, відповідно до додатку 3 до тендерної документації вимога замовника «надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника» стосується виключно учасника закупівлі, який «не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору». Та надається учасником на підтвердження сплати останнім або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
2. Є помилковим висновок ТОВ «Львівгаз збут» невідповідність тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» через ненадання ПП «ОККО КОНТРАКТ» гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
У складі тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» міститься Лист-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 29.09.2020 року вих. № 2020/3 (далі – Лист-гарантія від 29.09.2020 року вих. № 2020/3).
Лист-гарантія від 29.09.2020 року вих. № 2020/3 складено за формою, що відповідає додатку 3 до тендерної документації.
У пункті 12 Листа-гарантії від 29.09.2020 року вих. № 2020/3 міститься інформація такого змісту: «12) учасник процедури не співпрацював із Замовником».
Інформація, що міститься у пункті 12 Листа-гарантії від 29.09.2020 року вих. № 2020/3 є достовірною.
Оскільки ПП «ОККО КОНТРАКТ» не перебував у правовідносинах із Замовником, про що зазначено у пункті 12 Листа-гарантії від 29.09.2020 року вих. № 2020/3, на ПП «ОККО КОНТРАКТ» не поширюється дія примітки до пункту 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ОККО КОНТРАКТ» відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі технічним вимогам до предмету закупівлі, визначеним у тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, а також відсутні підстави для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Є безпідставним висновок ТОВ «Львівгаз збут» про те, «що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ порушено ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»», оскільки обґрунтування вимог ТОВ «Львівгаз збут» суперечить змісту тендерної документації (у тому числі примітці до пункту 12 форми Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», яка є додатком № 3 до тендерної документації).
Наведене вище свідчить про те, що вимоги ТОВ «Львівгаз збут» від 12 жовтня 2020 року в частині винесення рішення тендерним про скасування визнання переможцем ПП «ОККО КОНТРАКТ» та повторну оцінку тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» з урахуванням зауважень ТОВ «Львівгаз збут», не підлягають задоволенню як такі, що не відповідають змісту тендерної документації та суперечать приписам ст 29 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо порядку розгляду та/або відхилення тендерних пропозицій учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено