Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-10 Збараж - Підволочиськ км 24+000 - км 32+900 у Тернопільській області (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою: Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається підтверджуючий документ відповідно до вимог чинного законодавства. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити Замовника для оформлення гарантії вказані в документації.
Завершена
182 070 582.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 910 352.91 UAH
Період оскарження:08.09.2020 17:27 - 19.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Номер:73d3929e150e4bb883c2da069e90d877
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-08-009514-b.c1
Назва:Вимога щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Шановний замовнику! До Замовника процедури закупівлі вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру (у порядку статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно з Додатком № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» п.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.
5. Укріплення узбіч – 30486 м2.»
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі).
Згідно п.3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 «РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ», Поточний середній ремонт - відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги
(земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.» . Таким чином роботи з укріплення узбіч, згідно поз.5 п.3.2. Додатку №1 до тендерної документації та в обсязі 30486 м2, згідно Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації не є ключовими роботами поточного середнього ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду по вибірковим видам та обсягам робіт, належним тільки до поточної конкретної закупівлі , згідно окремим найменуванням технічного завдання, обмежує коло кваліфікованих учасників, не може бути показником досвіду дорожньо-будівельної організації в цілому та може бути використана з метою дискримінації учасників закупівлі.
Відповідно до ч.4 Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Зауважуємо, що вимога щодо підтвердження досвіду об’ємів виконання робіт/ надання послуг, у тому числі ключових/не ключових, в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації, які є предметом поточної закупівлі і мають досить індивідуальний набір, який відповідає тільки конкретному даному переліку, згідно найменування робіт та об’ємів, вказаних у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) суперечить положенням вищевказаних статей Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників) та Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 (аналогічним є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі). Виходячи з викладеного, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» та діючими Методичними рекомендаціями з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015 вимагаємо від замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення тендеру шляхом внесення змін до додатку 1 п.3.2. до тендерної документації, а саме: видалити неключові, притаманні тільки конкретній закупівлі види та обсяги робіт та викласти наступний абзац Додатку № 1 п.3.2. до тендерної документації: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. 1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. 2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. 3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. 4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.
5. 5. Укріплення узбіч – 30486 м2.»
в наступній редакції: «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
1. Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою – 76089 м2.
2. Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг – 80245,4 м2.
3. Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 20538,4 т.
4. Влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону асфальтоукладачем – 77977 м2.»
Задоволення вказаної Вимоги збільшить кількість учасників, що призведе до належної конкуренції та зменшення вартості робіт/послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.09.2020 16:16
Вирішення:Перелік робіт, що виконуються при поточному середньому ремонті визначений пунктами 6.3.1-6.3.6 ГБН Г. 1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» та складається із робіт по ремонту конструктивних елементів дороги зокрема земляного полотна і водовідведення , дорожнього одягу і покриття, штучних споруд, дорожніх пристроїв та облаштування, організації та безпеки дорожнього руху, а також науково-дослідних та інших супутніх робіт. При цьому, ГБН Г. 1-218-182:2011 передбачає конкретний перелік робіт за кожним конструктивним елементом дороги. Дані технологічні процеси є достатньо складними і потребують достатніх знань та досвіду для їх належного виконання. Практика показує, що підрядні організації без належного досвіду, в ході виконання робіт з поточного ремонту, допускають порушення технологій виробництва та норм встановлених законодавством для таких видів робіт. Дані обставини призводить до неналежного проведення робіт та погіршують якість та строк експлуатації дорожнього полотна.
В кожному випадку здійснення ремонту можуть виникати свої непередбачувані обставини, і чим більший досвід їх вирішення, тим менше помилок і недоліків в результаті може допустити учасник. Як показує практика, лише підрядні організації з достатнім досвідом можуть надати належні послуги щодо поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення. Крім того, підрядник повинен мати можливість зосередити необхідні ресурси для забезпечення якісного виконанні робіт за предметом закупівлі з огляду на звичайний для такого підрядника річний обсяг подібних робіт з урахуванням інших підрядів.
Окрім того, звертаємо увагу, що вимоги стосовно обсягів робіт є обґрунтованими та не надмірними для учасників.
Враховуючи вищенаведене, дана вимога не підлягає задоволенню.