• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45260000-7 – Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (поточний ремонт будівлі №74 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону(4-й поверх відділення пульмонології))

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Завершена

83 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 415.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2020 16:51 - 21.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідне оформлення пропозиції

Номер: 4037c119480c403f92d2d82f81c285c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-002662-a.c3
Назва: Невідповідне оформлення пропозиції
Вимога:
Згідно з тендерною документацією: Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються учасником в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), Учасником була надана пропозиція в зархированому вигляді. Деякі з них не відкриваються, що унеможливлює їх розгляд. Це є грубим порушенням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з тендерною документацією всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції учасник завантажив в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf») в заархивованому вигляді. Архів та документи в форматі «..pdf.» відкриваються і придатні для зчитування. Не відкриваються файли підпису PKCS#7, які не призначені для читання.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

непрозорість та упередженість в обрані переможців

Номер: cd67e483474e43578593896fe94579e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-002662-a.b2
Назва: непрозорість та упередженість в обрані переможців
Вимога:
  Просимо пояснити, чому у деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.      А саме:   Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти. Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу. Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів. Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію. Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.   Вимагаємо пояснити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Запитувачу! Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі. Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації: Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Відповідно до пункту 4 розділу 5 тендерної документації: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.09.2020 18:01
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність предмету закупівлі чинному законодавству України

Номер: 48bd15800f894ff6830c437faf5d7f08
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-002662-a.b1
Назва: Невідповідність предмету закупівлі чинному законодавству України
Вимога:
Згідно з обєктом проведення робіт, на ньому постійно перебувають більше 20 осіб.Таким чином, згідно з набором робіт закупівлі ,особиливостями обєкту та чинним законодавстом України, роботи належать до класу наслідків СС-2 та відповідають ІІІ та ІV категорія складності. Відповідно, предмет договору належить до капітального ремонту. На виконання робіт має бути розроблений проект та проведена експертиза. Вимагаємо змінити предмет договору, надати проект та експертизу, технічні умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення повідомляємо наступне: 1. Відповідно до ДСТУ 8855:2019 Визначення класу наслідків (відповідальності), який набрав чинності з 1 груднят2019 року: До класу наслідків СС-1 передбачено можливість постійного перебування осіб на об`єкті будівництва – до 50 включно, та які періодично перебувають – до 100 осіб включно. Повідомляємо Вас, що на об`єкті будівництва де буде проведений поточний ремонт відділення пульмонології 4-го поверху будівлі №74 військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону, згідно технічного завдання до закупівлі, постійне/періодичне перебування осіб не перевищує віщезазначені норми, та роботи належать до класу наслідків СС-1. Також, додатково повідомляємо, що на період проведення будь-яких будівельних робіт на визначених територіях військового містечка №11 ВМКЦ Південного регіону, перебування людей заборонено. 2. У відповідності до чинного законодавства, не підлягають обов`язковій експертизі проекти будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів з незначними наслідками (СС-1).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.09.2020 18:01