• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-14 Хмелів – Чернеча Слобода – Буринь на ділянці км 0+000 - км 25+540 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-14 Хмелів – Чернеча Слобода – Буринь на ділянці км 0+000 - км 25+540 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою

Торги відмінено

410 046 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 100 460.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2020 16:35 - 11.10.2020 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: b3ac173899a44327945f57fff3b99de6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-005121-c.c1
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації та розширити поняття щодо визначення аналогічного договору, зважаючи на те, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги щодо аналогічного досвіду. Відповідно до умов тендерної документації Замовника в поточній редакції дискримінаційною є вимога: «Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору: 1. Влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ з піщано-щебенової суміші та/або за технологією «холодний ресайклінг» – 194 942,7 м2; 2. Влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші – 180 944,1 м2; 3. Влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші – 179 671,5 м2. Аналогічним вважається договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, виконаний протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, в обсязі не менш 100 % від об’ємів основних видів ремонтно-будівельних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду одним договором або декількома сумарно.» За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, у тому числі, в обсягах, наведених в тендерній документації, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи те, що виконання робіт по даній закупівлі передбачено протягом двох років, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та вдвічі зменшити об’єми основних видів ремонтно-будівельних робіт, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме, зазначивши в тендерній документації, що «Аналогічним вважається договір на виконання об’єктів з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, виконаний протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, в обсязі не менш 50 % від об’ємів основних видів ремонтно-будівельних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах». Також вважаємо дискримінаційним положення тендерної документації, щоб аналогічний договір виконувався на дорогах загального користування лише державного значення. Зауважимо, що виконання поточного ремонту автомобільних доріг детально регламентовано відповідними державними стандартами: ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", які визначають види ремонтів та перелік ремонтно- будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування, П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України", які встановлюють комплекс заходів з ремонту та утримання автомобільних доріг, споруд, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного і безпечного руху транспортних засобів із розрахунковими швидкостями і навантаженнями, а також їх збереження, СОУ 42.1-37641918-085:2018 "Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання", який регламентує основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту автомобільних доріг, визначається стандартом організації України, СОУ 42.1-37641918-128:2014 "Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування", який встановлює порядок прийняття робіт з поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них (далі - роботи з поточного середнього ремонту), тощо, При цьому, всі названі стандарти та правила визначають вимоги до поточного ремонту доріг загального користування без залежності від їх поділу на дороги державного чи місцевого значення. Виконання робіт з поточного ремонту і на дорогах державного значення, і на дорогах місцевого значення передбачає виконання аналогічних видів робіт, аналогічними будівельними машинами та механізмами, за однаковими технічними правилами та за однаковими правилами визначення вартості таких робіт. Оскільки така вимога є дискримінаційною, яка штучно та безпідставно звужує коло потенційних Учасників, тому просимо Замовника внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та видалити прив'язку до доріг саме державного значення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Відповідно до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Мінекономіки від 17.08.2020 № 1572 Замовником будуть внесені зміни до ТД в редакції: Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: 1) інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами; Перелік основних видів робіт та об’ємів, види яких має підтвердити Учасник для наявності досвіду виконання аналогічного договору: 1. Влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ з піщано-щебенової суміші та/або за технологією «холодний ресайклінг» – 194 942,7 м2; Влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші – 180 944,1 м2, Влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші – 179 671,5 м2. Аналогічним вважається договір на виконання робiт iз будiвництва автомобiльних доріг загального користування державного значення будь-якої кaтeгopії або мiсцевого значення І, II чи III категорії, або магiстральних дорiг i вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останнiх 5-ти рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi, або поточного середнього ремонту автомобiльних дорiг загального користування державного значення будь-якої категорiї, або мiсцевого значення І, II чи ІІІ категорії, або магiстральних дорiг i вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останнiх 3-х рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi. Такий договiр має бути виконаний не менш нiж на 50 % вiд загальної цiни договору. Учасник може надати документальне пiдтвердження досвiду виконання робiт одним договором або сумарно в обсязі 100 % вiд об’ємів основних видiв робiт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. 2. Обсяги основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, залишити без змін, оскільки досвід виконання аналогічних договорів приймається не за один рік, а за 5/3 попередні роки.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне рішення Замовника

Номер: b8c2eaf22e884fc7a54784c526272d60
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-005121-c.b2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Оскарження рішення Замовника, щодо розгляду тендерних пропозицій, а саме неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "РДС".
Дата розгляду скарги: 23.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.11.2020 11:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.11.2020 19:47
Дата виконання рішення Замовником: 09.12.2020 17:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № 21701-р/пк-пз від 23.11.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасовано рішення по п.2 протоколу засідання тендерного комітету САД у Сумській області №06.11-1 ПРП від 06.11.2020 р. про відхилення пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Іович Олег Олександрович 0487847530 MAIADUDU33@GMAIL.COM