-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 09130000-9, Нафта і дистиляти (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
367 686.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 676.86 UAH
мін. крок: 1% або 3 676.86 UAH
Період оскарження:
08.09.2020 15:37 - 21.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога Коростенське КП Водоканал
Номер:
061788e25a464b3dbf5cd267f1135eeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-08-004415-c.a2
Назва:
Вимога Коростенське КП Водоканал
Вимога:
Рішенням тендерного комітету Коростенського комунального підприємства «Водоканал», оформленим Протоколом №133 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі від 05.10.2020р., було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП» на підставі абз.6 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у його тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо зазначене рішення замовника таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію ТОВ "МАНГО-ГРУП" такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «МАНГО-ГРУП» таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником до учасників, з огляду на нижчевикладене.
Так, підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що з метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасником «Надається належним чином оформлений (з усіма реквізитами, чітко визначеним змістом та усіма обов’язковими додатками) договір з повним пакетом актів приймання-передачі. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на поставку згідно назви предмета закупівлі.»
Тобто, виходячи з вищевказаного пункту, учаснику для того щоб документально підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, достатньо було надати всього один договір, до якого прикласти документи, які б підтверджували повне виконання учасником зобов’язань по такому договору (зокрема, видаткові накладні, акти приймання-передачі – у випадку їх оформлення та ін.).
З метою підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, ТОВ «МАНГО-ГРУП» 24.09.2020р. завантажило в електронну систему закупівель десять договорів зі своїми контрагентами (файли «Аналогічні договори ч.1», «Аналогічні договори ч.2», «Аналогічні договори ч.3»).
Замовник 01 жовтня 2020 року, відповідно до п.1 ч.16 ст.29 Закон України «Про публічні закупівлі» розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність ТОВ «МАНГО-ГРУП» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – запропонував надати акти приймання-передачі/видаткові накладні на повну суму по чотирьом з десяти договорів, які були попередньо надані ТОВ «МАНГО-ГРУП».
Враховуючи, що окрім неповних комплектів по 4-м договорам, ТОВ «МАНГО-ГРУП» було надано 6 договорів з повними комплектами документів, які підтверджували належне виконання ТОВ «МАНГО-ГРУП» аналогічних договорів, останнє взагалі могло не надавати жодних додаткових документів, оскільки, уже наданих було цілком достатньо для підтвердження його досвіду виконання аналогічних договорів.
Незважаючи на це, ТОВ «МАНГО-ГРУП» додатково до уже наданих повних комплектів 6 договорів, на виконання вимоги замовника надало документи на підтвердження повного виконання зобов’язань ще по трьом договорам, які були перелічені у повідомленні замовника.
Таким чином, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів замість одного договору, який вимагався тендерною документацією, ТОВ «МАНГО-ГРУП» надало 9 комплектів таких договорів.
Ненадання повного комплекту актів приймання-передачі по договору №135-19 від 21.10.2019р. з Автопідприємством господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, жодним чином не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оскільки, решта 9 наданих ТОВ «МАНГО-ГРУП» договорів повністю відповідають переліченим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям.
Дійсно, замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника у випадку не виправлення останнім виявлених замовником невідповідностей в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення замовника. Проте, таке відхилення буде правомірним, якщо не виправлення учасником невідповідностей унеможливлює визнання його переможцем торгів.
У нашому ж випадку, ТОВ «МАНГО-ГРУП» було подано більш ніж достатньо документів (9 договорів) для визнання його таким, що відповідає кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору. Ненадання повного комплекту актів по 10-му договору, враховуючи, що достатньо було надати лише один договір, жодним чином не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
У зв’язку з цим вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з вищевказаних підстав є абсолютно неправомірним.
Згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №133 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі від 05.10.2020р., та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2020-09-08-004415-c і направити йому повідомлення про намір укласти договір.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Коростенське КП Водоканал.docx 06.10.2020 16:14
- Відповідь на вимогу Бензин.pdf 09.10.2020 10:57
Дата подачі:
06.10.2020 16:14
Вирішення:
За рішенням тендерного комітету вимогу відхилено
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до ТД (проектах договорів) в період уточнення
Номер:
656c8022cefb464bb0c796ee964d888a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-08-004415-c.b1
Назва:
Внесення змін до ТД (проектах договорів) в період уточнення
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги на майданчик (період уточнення).docx 10.09.2020 10:28
- Відповідь на вимогу 11.09.2020.pdf 11.09.2020 15:12
Дата подачі:
10.09.2020 10:28
Вирішення:
За рішенням тендерного комітету вимога не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено