• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Медалі

Завершена

154 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 543.50 UAH
Період оскарження: 08.09.2020 15:13 - 14.09.2020 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію

Номер: cbe2e91eaef343ab85fb3b29f010c0d7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-007027-b.b1
Назва: Вимога на рішення Замовника про дискваліфікацію
Вимога:
Прошу розглянути вимогу щодо дискваліфікації ФОП Овчаренка Володимира Олексійовича та переглянути рішення від 21 вересня 2020 року за № 33 з наступних причин: Відповідно до п. 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, встановлено імперативну умову, що усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та копій документів, завірених нотаріально, а також наданих учасником матеріалів та інформації у формі електронного документа через електронну систему закупівель (ЕСЗ) із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чиінформацію). Дана вимога була виконана повністю. ЕЦП накладено на всі документи закупівлі в цілому. Так ФОП Овчаренко В.О. на вимогу п. 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у складі пропозиції подав ряд документів, зокрема лист щодо вимог до предмету закупівлі від 08.09.2020 року № 8, дозвіл на обробку персональних даних посадової особи від 08.09.2020 року № 11, цінова пропозиція від 08.09.2020 № 1, проект договору від 08.09.2020 року № 13, інформаційна довідка щодо особи, яка має право повноваження на підписання документів від 08.09.2020 року № 5, гарантійні листи від 08.09.2020 року за №№ 9,10, 12, довідка щодо якості продукції від 08.09.2020 року №11, довідка щодо відсутності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.09.2020 року № 8, інформаційна довідка щодо відомостей учасника від 08.09.2020 року № 3, сторінки яких завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003». Ці документи готувались ФОП Овчаренко В.О. самостійно, мають вихідний номер, дату, підпис та печатку учасника та не потребують накладання ЕЦП відповідно до вимог тендерної документації. Крім того,ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ у складі пропозиції надав ряд документів, які містять дати та реєстраційні номера, що співпадають з датами та реєстраційними номерами документів, що подані вказаним учасником в процедурі закупівель за предметом за ДК 021:2015 18530000-3 - Подарунки та нагороди (Кубки) (інформація розміщена в електронній системі закупівель за номером її): ІІА-2020-09-03-002700-а), зокрема гарантійні листи щодо надання зразків товарів від 08.09.2020 року за № 10 та гарантійні листи щодо поставки товарів від 08.09.2020 року за № 9. Ці документи повністю відповідають тендерній документації закупівлі ДК 021:2015 18510000-7 Ювелірні вироби та супутні товари (Медалі), ідентифікатор UA-2020-09-08-007027-b, мають вихідні дати, які співпадають з датою оголошення про закупівлю та подані у складі підписаної тендерної пропозиції. Вважаю, що ніяких порушень вимог тендерної документації з боку ФОП Овчаренко В.О. не було. Прошу переглянути рішення щодо відповідності документації поданої у складі тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо підстав відхилення пропозиції учасника ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ уповноважена особа Мозговенко О.М. вирішила повідомити наступне. Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено імперативну умову, що замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Таким чином, вимоги п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо відхилення пропозицій учасників, які не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є імперативними, тобто право вибору замовнику не залишають. Так, п. 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, встановлено імперативну умову, що усі сторінки пропозиції учасника процедури закупівлі, які містять будь-яку інформацію, повинні бути завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 "Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», з мокрою печаткою (за наявності), крім оригіналів документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) та копій документів завірених нотаріально, а також наданих учасником матеріалів та інформації у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Поряд з тим, п. 5.27 національного стандарту «Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 № 55, визначено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче підпису. Проте, учасником ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ на порушення вимог п. 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у складі пропозиції подано ряд документів, зокрема лист щодо вимог до предмету закупівлю від 08.09.2020 року № 8, дозвіл на обробку персональних даних посадової особи від 08.09.2020 року № 11, цінова пропозиція від 08.09.2020 № 1, проект договору від 08.09.2020 року № 13, інформаційна довідка щодо особи, яка має право повноваження на підписання документів від 08.09.2020 року № 5, гарантійні листи від 08.09.2020 року за № № 9,10, 12, довідка щодо якості продукції від 08.09.2020 року № 11, довідка щодо відсутності висновку державної анітарно- епідеміологічної експертизи від 08.09.2020 року № 8, інформаційна довідка щодо відомо-стей учасника від 08.09.2020 року № 3, сторінки яких завірені належним чином відповідно до пункту 5.27 «Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163-2003», та які не відносяться до документів виданих учасником іншими організаціями (підприємствами, установами), не відносяться до копій документів завірених нотаріально, а також не відносяться до матеріалів та інформації у формі електронного документа, що подаються через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів, зокрема на сторінках вказаних документів відсутня відмітка про засвідчення копії документа зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали і прізвища та датазасвідчення копії. Слід зазначити, що ч. 1 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. В той же час, від ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ в період уточнення інформації до замовника через електронну систему закупівель звернення за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі фактично не надходило. Також, учасником ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ у складі пропозиції подано ряд документів, які містять дати та реєстраційні номера, що співпадають з датами та реєстраційними номерами документів, що подані вказаним учасником в процедурі закупівель за предметом за ДК 021:2015: 18530000-3 - Подарунки та нагороди (Кубки) (інформація розміщенав електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-03-002700-a), та які за своїм змістом не співпадають та фактично є різними документами, зокрема гарантійні листи щодо надання зразків товарів від 08.09.2020 року за № 10 та гарантійні листи щодо поставки товарів від 08.09.2020 року за № 9, що фактично не відповідає вимогам пп. 3 п. 2 розділу III Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5, який зареєстровано Міністерства юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181, та відповідно не відповідає вимогам п. 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, пропозицію ФОП ОВЧАРЕНКО ВОЛОДИМИР ОЛЕКСІЙОВИЧ відхилено з урахуванням та у відповідності з вимогами п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено