• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 30, 91 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької області

Завершена

1 301 371.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 506.86 UAH
Період оскарження: 08.09.2020 13:00 - 11.09.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідала вимогам Оголошення

Номер: 1a1905203fe14282b24626c862f79750
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-002682-c.a2
Назва: Неправомірне визнання переможцем учасника пропозиція якого не відповідала вимогам Оголошення
Вимога:
Шановний замовнику звертаємо вашу увагу на неправомірність прийняття Вами рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП "СПАССКИЙ ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ", що полягає в порушенні вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон), а саме порушенні Вами всіх принципів передбачених ст. 5 Закону, таких як: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Так, нами неодноразово прийнято участь у спрощених закупівлях оголошених Вами, однак кожного разу стикаємось з дискримінацією, під час розгляду пропозицій, та визнання переможцями закупівель пропозицій учасників які не відповідають (л)и вимогам Оголошень. Дана закупівля також не стала виключенням, Вами знову ж, прийнято рішення про намір укласти договір з учасником пропозиція якого не відповідає вимогам Оголошення. Зокрема, Учасником переможцем не виконано вимоги Оголошення та не підтверджено відповідність пропозиції вимогам замовника, а саме: Згідно вимог п. 4 Додатку 1 Оголошення замовником вимагалось: 1. Надання довідки, складеної Учасником у довільній формі про наявність асфальтобетонного заводу, із зазначенням інформації про місцезнаходження АБЗ (адреса), тип/марку АБЗ, правові підстави використання (власний та/або орендований та/або договір постачання/купівлі продажу асфальтобетонну); 2. Транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), у якій вказати фактичні данні про відстань транспортування матеріалу (асфальтобетонну відповідної марки/типу); Так у складі пропозиції переможця у довідці про наявність асфальтобетонного заводу не вказано тип/марку АБЗ, що не відповідало вимогам Оголошення. Також у складі пропозиції надано транспортну схему згідно таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), згідно якої вказано про постачання Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожні, аеродромні, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, однак не вказано інформацію про Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), з поверхнево-активними речовинами що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1, відомості про який вказано у Підсумковій відомості ресурсів переможця, шо також не відповідає вимогам Оголошення Окрім того звертаємо увагу, що договір Поставки асфальтобетону, що укладений з КПФ «Агропромшляхбудіндустрія», не підтверджує поставку асфальтобетонну, інформація про який вказана як в Транспортній схемі так і у Підсумковій відомості ресурсів, а саме: Згідно умов договору пунктом. 1.1. вказано, що «Продавець зобов’язується поставити Покупцю гарячу асфальтобетонну суміш; тип Б, тип Г, крупнозернистий, ЩМА, чорний щебінь (в подальшому-асфальтобетон». Таким чином, учасником не підтверджено можливість постачання асфальтобетону- Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) дорожні, аеродромні, що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 та Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний) (дорожні) (аеродромні), з поверхнево-активними речовинами що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка , 1що передбачений технічним завданням та інформація про який вказана в Транспортній схемі так у Підсумковій відомості ресурсів, та мало б стати підставою для відхилення Учасника переможця. Також звертаємо Вашу увагу на невиконання Учасником якого визнали переможцем також вимог п. 17 Оголошення, а саме: Ненадання у складі пропозиції копії паспорту уповноваженої особи учасника. Згідно п. 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ5 Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Натомість учасником надано копії окремих сторінок паспорта, що не відповідає вимогам оголошення в цій частині. Також звертаємо увагу на однозначну практику Постійно діючої колегії АМКУ, зокрема у рішенні № 6992-р/пк-пз від 31.05.2019). Таким чином, не відхиливши пропозицію учасника, яка не відповідала вимогам Оголошення Замовником порушено норми Закону та є підставою для притягнення Уповноваженої особи учасника до Адміністративної відповідальності передбаченої Статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. В зв’язку з вище викладеним, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможця та відмінити процедуру закупівлі. Також гарантуємо, що у разі ігнорування нашої Вимоги та відсутності рішення про скасування, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та законних інтересів до ДБР та суду, а також попереджаємо що оскарження незаконних дій Замовника суттєво затягне процедуру проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу від 22.09.2020 р. по спрощеній процедурі на закупівлю робіт UA-2020-09-08-002411-c - Відновлення покриття за кодом CVP за ДК 021:2015-45233251-3 (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 30, 91 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької обл. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. 16.09.2020 р. відбувся аукціон по спрощеній процедурі закупівлі- Відновлення покриття за кодом CVP за ДК 021:2015-45233251-3 (Капітальний ремонт дорожнього покриття проїздів до будинків № 30, 91 по вул. Процишина в м. Ладижин, Вінницької обл.). Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в ст. 28 Закону. Розгляд пропозицій учасників замовник здійснює після етапу оцінки пропозицій, який проводиться автоматично. Пропозиції розглядаються почергово на предмет їх відповідності всім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У випадку, якщо замовник виявляє одну з підстав, передбачених ч. 13 ст. 14 Закону, він відхиляє пропозицію. Тобто, завдання замовника- ретельно спів ставити надану учасником пропозицію з усіма умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі з додатками та або визначити учасника переможцем, або, за умови виявлення однієї чи кількох підстав, зазначених у п.13 ст. 14 Закону, - відхилити його пропозицію. Рішенням уповноваженої особи пропозиція учасника була відхилена на підставі ч. 13 ст. 14 Закону, а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Всі зауваження до ТОВ «ВИСОЧАНСЬКИЙ АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД» зазначені у протоколі № 117 від 18.09.2020 р. та опубліковані в електронній системі закупівель. Згідно абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Також, відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону учасники спрощеної закупівлі у період уточнення інформації мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. За таких обставин, Законом передбачено порядок роз'яснень (уточнення) інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі, яким може скористатись кожен учасник на відповідній стадії спрощеної закупівлі. Таким чином, замовником проведено розгляд пропозиції учасника з дотриманням порядку передбаченого Законом, рішення є законним та обгрунтованим, а вимога такою, що не підлягає до задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги до учасників

Номер: d97de14ace1545549ef4881c99f2cdb0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-002682-c.a1
Назва: Вимоги до учасників
Вимога:
Доброго дня шановна найкраща уповноважена особа замовника Марина Андріївна Гулько !!! Ознайомившись з Вашими вимогами до учасників, які ви ставите протягом останніх кількох місяців, в оголошеннях про проведення, наголошуємо, СПРОЩЕНИХ закупівель, чесно кажучи дуже були дуже здивовані. Ми вже навіть не знаємо, що може бути більшою дискримінацією після 4-х аналогічних договорів за останні 6 місяців та сертифікату в галузі будівництва доріг та автострад ISO 9001:2015, що не стосується предмету закупівлі. А також встановлення, вимог про листи погодження з формальними помилками та надання довідки на довідку про те що учасник надав довідку, та окрема цілком надумана (не передбачена законом вимога), але в розуміння замовника ОБОВ’ЯЗКОВА вимога до згоди на обробку персональних даних, щодо розкриття для загального доступу персональних даних, а саме ІПН паспортних даних та адресу реєстрації, а також багато іншого. Виходячи з вашої фантазії можемо прогнозувати, що наступною вимогою буде щоб: уповноважену особу учасника звали Адам, а коханку звали Євою, а також щоб вона була вагітною на 6 місяці. Плід має бути чоловічої статі. На підтвердження наданої інформації надати документи що посвідчують особу Адама та Єви та довідку від дільничного лікаря про стать плоду та тривалість вагітності. Додатково учасником надається гарантійний лист, про зобов’язання уповноваженої особи учасника назвати дитину Ісаак та письмову згоду матері на це. (Виходячи з вище викладеного, ПРОСИМО Вас поважати в першу чергу себе та Учасників. В майбутньому проводити закупівлі відповідно до вимог Закону, як до предмету закупівлі так і вимог до учасників)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ми розуміємо Ваш сарказм, але відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, які установлює замовник, а саме: -наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій; -наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); -наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Так як зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі кваліфікаційні критерії та вимоги до предмету закупівлі вимагаються від усіх учасників, які приймають участь у закупівлі, це не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, а відповідно процедура спрощеної закупівлі проводиться згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.09.2020 10:50