• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт сантехнічних вузлів першого поверху корпусу №1 КП «ХМЛ» за адресою: м. Хмельницький, пров. Проскурівський, 1» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт).

категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону (п.3 ч.4 ст.2 Закону).Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.

Завершена

708 195.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 540.98 UAH
Період оскарження: 08.09.2020 11:11 - 11.09.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Привести рішення у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 5349c18911484901982bc7dd86a9c6f5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-001596-c.c1
Назва: Привести рішення у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (надалі – Оголошення), пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Згідно з пунктом 9 Розділу 3 Оголошення Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам Замовника, зокрема, Учасник у складі пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Для підтвердження такої відповідності Учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію у довільній формі щодо залучення або незалучення субпідрядника/співвиконавця у розмірах що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ-М" не надано інформації про самостійне виконання договору, або ж залучення субпідрядника/співвиконавця у розмірах що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасником ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ-М" порушено таку вимогу Замовника, і свідчить про невідповідність учасника вимогам Замовника. Враховуючи вищевикладене, Замовник неправомірно визначив пропозицію ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ-М" чим порушив право ТОВ «РБК «Поділля» бути переможцем процедури закупівлі, та на неупереджений підхід при розгляді пропозицій учасників. Зазначеними діями Замовник порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі. Застосувавши дискримінаційний підхід, а саме – неправомірно визначив пропозицію ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ-М", Замовник порушив право Скаржника на виправлення своїх незначних помилок в тендерній пропозиції, шляхом участі у повторній закупівлі. Враховуючи наведене, права та законні інтереси комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого ТОВ «РБК «Поділля» можуть бути захищені шляхом скасування Замовником рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ-М" та відміни процедури закупівлі (торгів) згідно пункту 5.2 Розідлу 5 Оголошення та ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно зі статтею 5 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до статті 11 Закону, уповноважена особа, окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення зазначеного суб’єкта переможцем Процедури закупівлі, а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права ТОВ «РБК «Поділля», зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «РБК «Поділля». Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО скасувати неправомірне рішення щодо визначення ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ-М" Переможцем процедури закупівлі та відмінити торги відповідно до ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, додатково повідомляю, у разі не скасування рішення про визначення ТОВ "БУДСПЕЦМОНТАЖ-М" переможцем процедури закупівлі нами буде ініційовано питання щодо оскарження рішення про визначення переможця до органу оскарження та органів ДАСУ щодо порушення Замовником вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», із зазначенням невідповідностей пропозиції Переможця вимогам Оголошення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. ТОВ «БУДСПЕЦМОНТАЖ-М» у складі пропозиції надано документ «Лист не залуч суб.pdf». У зазначеному документі міститься гарантійний лист № 14 від 15.09.2020 про незалучення субпідрядних організацій в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю. Таким чином, викладені вами вимоги не відповідають дійсності, оскільки зазначений документ наявний у складі пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦМОНТАЖ-М». У зв’язку із чим, ваші вимоги задоволенню не підлягають.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.09.2020 12:30