• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до вантажних вагонів

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі

Завершена

1 550 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 752.00 UAH
Період оскарження: 08.09.2020 10:56 - 26.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Виключити 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг

Номер: 692fe64726d04c6cae928df20146f7a4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-001372-c.b4
Назва: Виключити 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Вимога:
Розглянувши Документацію торгів (надалі - ТД) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 ЄЗС – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вантажних вагонів) Петля кришки люка ОСТ 24.151.10-01 або еквівалент згідно оголошення №7103823 від 08.09.2020 року згідно електронного майданчика https://smarttender, Номер у Prozorro: UA-2020-09-08-001372-c, виходячи з критерію доцільності участі та враховуючи можливість участі, пропонуємо внести наступні зміни до ТД, до Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, пункт 1 Відміна замовником тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, 1.1 Замовник відміняє тендер у разі:: Виключити 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; Замовник має заздалегідь вирішити питання щодо закупівлі вищевказаного товару перед оголошенням торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На опубліковану вимогу до закупівлі №7103823 (Запасні частини до вантажних вагонів) щодо виключення пункту 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг повідомляємо що запропоновані Вами зміни є недоцільними, оскільки дані зміни призведуть до порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо кількості та обсягу партій постачання

Номер: e25f09e67cee43aa82266c75cf1e149d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-001372-c.b3
Назва: щодо кількості та обсягу партій постачання
Вимога:
Наша компанія планує взяти учать у відкритих торгах на закупівлю код ДК 021:2015 ЄЗС – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вантажних вагонів) Петля кришки люка ОСТ 24.151.10-01 або еквівалент згідно оголошення №7103823 від 08.09.2020 року згідно електронного майданчика https://smarttender, Номер у Prozorro: UA-2020-09-08-001372-c У зв’язку з відсутністю в Тендерній документації інформації щодо кількості та обсягу партій постачання, кінцевих вантажоодержувач, просимо Вас розлянути можливість надання графіка постачання продукції до 31.12.2020
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На опубліковану вимогу до закупівлі №7103823 (Запасні частини до вантажних вагонів) щодо внесення змін щодо кількості та обсягу партій постачання повідомляємо, що відповідно до п.п. 5.1. та 5.2. Договору ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Товару на умовах DDP згідно рознарядки Замовника (відповідно до вимог “ІНКОТЕРМС” ред. 2010 р.) адреса: Україна, 02092, м. Київ, Філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» вул. Алматинська, будинок 74. Поставка Товару проводиться партіями протягом строку дії Договору упродовж 5 календарних днів, тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Сроки поставки товару

Номер: 59b0ef3fafaa48b2920fd677b9268b13
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-001372-c.b2
Назва: Сроки поставки товару
Вимога:
Розглянувши Документацію торгів (надалі - ТД) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 ЄЗС – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вантажних вагонів) Петля кришки люка ОСТ 24.151.10-01 або еквівалент згідно оголошення №7103823 від 08.09.2020 року згідно електронного майданчика https://smarttender, Номер у Prozorro: UA-2020-09-08-001372-c, виходячи з критерію доцільності участі та враховуючи можливість участі, пропонуємо внести наступні зміни до ТД: - У Додатку №1 «Цінова пропозиція» інформацію, щодо оплати, змінити та викласти в наступній редакції: Умови поставки товару – ______ календарних днів, від дня отримання постачальником рознарядки замовника (але не більше 15 календарних днів).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На опубліковану вимогу до закупівлі №7103823 (Запасні частини до вантажних вагонів) щодо внесення змін в строки поставки товару повідомляємо, що постачання продукції відбувається відповідно до п.5.2. Договору поставки, а саме: поставка Товару проводиться партіями протягом строку дії Договору упродовж 5 календарних днів, тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Товару. Оскільки вказані в тендерній документації строки поставки є найбільш оптимальними для виконання виробничого завдання філії «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

срок оплати за товар

Номер: 137d330fe78e46eb89e48f13ffdce631
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-08-001372-c.b1
Назва: срок оплати за товар
Вимога:
Розглянувши Документацію торгів (надалі - ТД) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 ЄЗС – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до вантажних вагонів) Петля кришки люка ОСТ 24.151.10-01 або еквівалент згідно оголошення №7103823 від 08.09.2020 року згідно електронного майданчика https://smarttender, Номер у Prozorro: UA-2020-09-08-001372-c, виходячи з критерію доцільності участі та враховуючи можливість участі, пропонуємо внести наступні зміни до ТД: - У Додатку №1 «Цінова пропозиція» інформацію, щодо оплати, змінити та викласти в наступній редакції: Оплата: здійснюється протягом 30 днів з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На опубліковану вимогу до закупівлі №7103823 (Запасні частини до вантажних вагонів) щодо внесення змін в строки оплати товару повідомляємо, що порядок розрахунків відбувається відповідно до п.6.1. Договору оплата за кожну партію поставленого Товару по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної. Оскільки вказані в тендерній документації умови оплати є найбільш оптимальними для філії «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги: Відхилено