-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп'ютери форм-фактора ноутбуки
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2020 10:51 - 11.09.2020 10:56
Вимога
Залишено без розгляду
Умови
Номер:
c4b54a1d7894436bbafcf14e55b35aea
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-08-002409-b.b1
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, якіазначно обмежуює коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає договір з сервісним центром в м. Шостка, у разі якщо в учасника наявний власний сервісний центр надати документи підтверджуючі право власності. ». Чимало постачальників, що знаходяться в інших регіонах, здійснюють свою діяльність в межах всієї України, при цьому не володіючи сервісними центрами в кожному місті/містечку/районі країні. Звичайна практика, коли розміщені в одному місті постачальники співпрацюють з розміщеними у іншому місті компаніями, що надають супутні послуги, але знов таки неможливо мати договори з кожним існуючим сервісним центром всіх населених пунктів України. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть запропонувати нижчу ціну, виконати умови поставки та забезпечити відповідне обслуговування в межах Сумської області, проте не мають сервісного центру чи підрядника саме в м. Шостка. Умови закупівлі є лояльними виключно до постачальників, що зареєстровані, знаходяться та здійснюють свою діяльність в районі Замовника. Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами Сумської області, зокрема самого м.Суми, а не виключно в м. Шостка, враховуючи, що саме постачальник бере на себе обов’язки витрат на супутні послуги гарантійного обслуговування. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2020 07:54
Вирішення:
Що стосується вимоги у формі наявності власного сервісного центру в м.Шостка, то це є обов’язковою і цілком обґрунтованою умовою, яка була встановлена у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», користуючись, зокрема, положенням п. 3 ст. 22, яка дозволяє Замовнику включити в тендерну документацію іншу інформацію, яку він вважає за необхідне.
Існують реальні ризики, які підтверджуються попереднім досвідом, що Постачальники, які знаходяться в інших містах не забезпечать належного рівня виконання гарантійних зобов’язань (час реагування на гарантійну заявку не відповідав вимогам, не була надана тимчасова заміна на час перебування обладнання у сервісному центрі постачальника та ін.), або виконання таких зобов’язань потребувало додаткових витрат часу та оплати транспортних витрат зі сторони Замовника (відправка обладнання у інші міста).
Крім того, були випадки, коли Учасники із інших міст укладали фіктивні договори із будь-якими фізичними або юридичними особами у місті Замовника, що призводило до відмови останніх у гарантійному обслуговування, так як ніяких юридичних зобов’язань треті особи перед Замовником не мають, що, у свою чергу, призводило до додаткових витрат часу та витрат на транспортування.
Вищезазначене призводило до зупинки навчального процесу та збільшення статей витрат місцевого та державного бюджету для вирішення гарантійних питань. Слід також зазначити, що в рамках реформи освіти робота вчителя стає неможливою без наявності працюючого ноутбука (комп’ютера, планшета), інтерактивної дошки, проектора, тому – саме час реакції та якість надання гарантійного та післягарантійного обслуговування має для нас, як Замовника, вирішальне значення.
Крім того, як показує досвід, після оплати поставлених товарів стає вкрай важко впливати на Постачальника при невиконанні ним, або несвоєчасному, неякісному виконанні своїх гарантійних зобов’язань особливо дистанційно.
Враховуючи необхідність забезпечення безперервного навчального процесу, Замовнику необхідно своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування обладнання, що закуповується. Саме тому – наявність сервісного центру Учасника (Постачальника) саме в місті Шостка, який буде в повній мірі нести відповідальність за поставлений товар з дотриманням необхідних строків реагування на гарантійну заявку, на нашу думку, є запорукою безперебійної роботи обладнання, і як наслідок – навчального процесу. У зв’язку з вищевикладеним, тендерним комітетом будуть відхилені пропозиції Учасників, які не матимуть сервісного центру в м.Шостка. На думку Замовника, ця вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник, незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким центром гарантійного та післягарантійного обслуговування, який розташований у межах міста Шостка і додати ці документи до своєї тендерної пропозиції. Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації з сервісним центром в м.Шостка (у тому числі технічними та кваліфікаційними), починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом проведення аукціону буде визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.09.2020 08:28