• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 44610000-9 (Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) (Контейнери для сміття в заклади освіти Оболонського району)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг згідно дислокації Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 25.12.2020 року Джерело фінансування – місцевий бюджет Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія

Торги відмінено

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 07.09.2020 16:34 - 13.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено

щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-07-004783-a

Номер: 500a3e3aeaac4957a2aaba562566981c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-07-004783-a.a5
Назва: щодо усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-07-004783-a
Скарга:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Зобов’язати Замовника внести зміни до пункту 4.4. розділу І (Загальні положення) щодо строку поставки товару, на підставі пункту 1 поданої скарги. 2. Зобов’язати Замовника виключити вимогу з пункту 4.4. розділу І (Загальні положення) щодо того, що «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) про згоду з яким учасник надає довідку, до 25.12.2020 року», на підставі пункту 2 поданої скарги. 3. Зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо того, що «Загальна вантажопідйомність контейнера не менше 510 кг», на підставі пункту 3 даної скарги.
Дата розгляду скарги: 24.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.12.2020 12:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.12.2020 13:43
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор +380332751771 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com
Скарга
Скасована

Терміни поставки

Номер: 48f518e221844157b4de42c6e7021902
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-07-004783-a.c4
Назва: Терміни поставки
Скарга:
Тендерна документація містить інформація, що поставка має бути до 25.12.2020 року. Аукціон буде 18.12.2020 року. Також документація містить інформацію, що Переможець в термін до 10 днів з моменту оголошення наміру укласти договір, надати довідки. Також згідно Закону дається 20 днів на підписання договору. Тобто виходить, що термін поставки менший ніж термін що дається на підисання договру та надання Кваліфікаційних документів Переможця. Просимо або ж внести зміни або повністю відмінити закупівлю, так як вона не зможе відбутись відповідно до таких умов поставки. Терміни поставки менші ніж терміни за які відбувається закупівля на електронному майданчику.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 13.12.2020 00:04
Автор: Імпорт Склад Сервіс, Кот Роман 0632396527 KOT@SSK.UA http://www.ssk.ua
Скарга
Виконана замовником

Щодо усунення Замовником (УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-07-004783-a

Номер: b6cf7b5c63684792b09dfa1350871189
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-07-004783-a.c3
Назва: Щодо усунення Замовником (УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-07-004783-a
Скарга:
Враховуючи викладене просимо: 1. Виключити з Додатку № 2 (зі змінами від 26.10.2020) до тендерної документації (Технічні характеристики Євроконтейнери пластикові для збору ТПВ 1100 л) вимогу щодо того, що корпус контейнера повинен мати «Додаткові подвійні ребра жорсткості по всій висоті корпусу контейнера на кожній стінці.». 2. Виключити з Додатку № 2 (зі змінами від 26.10.2020) до тендерної документації (Технічні характеристики Євроконтейнери пластикові для збору ТПВ 1100 л) вимогу щодо того, що «Кришка контейнера плоска, повинна мати суцільну вбудовану ручку для відкриття з трьох сторін.».
Дата розгляду скарги: 10.11.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.11.2020 10:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.11.2020 21:43
Дата виконання рішення Замовником: 09.12.2020 13:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти були внесені зміни відповідно до рішення АМКУ
Автор: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Альта Логістік Україна +380673275852 llcalua@ukr.net https://www.altalogistic.com.ua/
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо усунення Замовником (Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-07-004783-a

Номер: 576e6206cba14c81936f74d14c303e95
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-07-004783-a.c2
Назва: Скарга щодо усунення Замовником (Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-07-004783-a
Скарга:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо того, що контейнер «1. Оснащений 4-ма не знімними монолітними ручками, розташованими на бічних стінках» на підставі пункту 1 поданої скарги. 2. Зобов’язати Замовника виключити з Додатку № 2 вимогу щодо того, що «Габарити Довжина: 1360 – 1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм» на підставі пункту 2 поданої скарги. 3. Зобов’язати Замовника зазначити, що гарантійний термін на товар 12 місяців за умов належної експлуатації згідно інструкції виробника, на підставі пункту 3 даної скарги. 4. Зобов’язати Замовника зазначити адреси на які Постачальник зобов’язаний здійснити поставку, на підставі пункту 4 даної скарги. 5. Зобов’язати Замовника усунути розбіжності щодо строку дії забезпечення, на підставі пункту 5 даної скарги. 6. Зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо того, що «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон»,повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.» на підставі пункту 6 даної скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.09.2020 21:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.10.2020 01:31
Дата виконання рішення Замовником: 26.10.2020 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти були внесені зміни відповідно до рішення АМКУ
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор +380332751771 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення Замовником (Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-07-004783-a .

Номер: 436b41840b654b2483531147a17bdc66
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-07-004783-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення Замовником (Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-09-07-004783-a .
Вимога:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо: 1. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимогу щодо того, що контейнер «1. Оснащений 4-ма не знімними монолітними ручками, розташованими на бічних стінках» на підставі пункту 1 поданої вимоги. 2. Виключити з Додатку № 2 вимогу щодо того, що «Габарити Довжина: 1360 – 1370 мм Ширина не більше 1070 мм Висота не більше 1344 мм» на підставі пункту 2 поданої вимоги. 3. Зазначити, що гарантійний термін на товар 12 місяців за умов належної експлуатації згідно інструкції виробника, на підставі пункту 3 даної вимоги. 4. Виключити вимогу щодо того, що «При невідповідності якості Товару, та (або) дефектів Товару, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару - Учасник зобов’язаний замінити неякісну частину товару за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні неякісної частини Товару, про що учасником повинен бути складений відповідний гарантійний лист та наданий у складі тендерної пропозиції.» на підставі пункту 4 поданої вимоги. 5. Зазначити адреси на які Постачальник зобов’язаний здійснити поставку, на підставі пункту 5 даної вимоги. 6. Усунути розбіжності щодо строку дії забезпечення, на підставі пункту 6 даної вимоги. 7. Виключити з тендерної документації вимогу щодо того, що «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон»,повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.» на підставі пункту 7 даної вимоги.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до п 1 Вимоги повідомляємо, що згідно Закону про публічні закупівлі, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 обумовлено, що у тендерній документації повинні бути зазначені відомості про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник розраховує на найбільш тривалий час експлуатації контейнерів, які він планує закупити, тому формує технічні вимоги до предмета закупівлі відповідно до своїх потреб. Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що вимога стосовно не знімних монолітних ручок обґрунтована тим, що вони є міцнішими, витривалішими до ударів та краще витримують навантаження. Відповідно отриманого власного досвіду з використання контейнерів з монолітними ручками зазначаємо, що вони більш надійні, стійкішими до ударів, мають більш триваліший строк служби, не відриваються, не ламаються та не потребують ремонту. На відкритих майданчиках в місцях розміщення контейнерів присутні випадки крадіжок знімних ручок, в результаті чого у Замовника будуть виникати додаткові витрати на їх заміну. Окрім цього, в результаті крадіжок ручок відбувається пошкодження місць кріплення, що призводить до неможливості встановлення нової ручки. Відповідно до п 2 Вимоги повідомляємо, що технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, зазначені відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації відповідають характеристикам та знаходяться в гранично допустимих значеннях, встановлених стандартом EN 840-2. Замовник формує тендерну документацію під свої потреби та техніку, яка буде обслуговувати контейнери для ТПВ з урахуванням габаритних розмірів майданчиків, на яких буде здійснюватися обслуговування контейнерів. Відповідно до п 3 Вимоги повідомляємо, що відповідно до умов проекту договору, наданого у складі тендерної документації встановлено, що з питань, що не передбачені даним Договором, Сторони керуються діючим законодавством України. Також, звертаємо Вашу увагу, що проект договору наданий увідповідності до вимог ст. 22 Закону, а саме - з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.Окремо зазначаємо, що законодавством встановлено можливість проведення експертизи причин втрати якості товару, в разі наявності суперечок стосовно належної експлуатації. Відповідно до п 4 Вимоги повідомляємо, що Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки завдяки їй оберігає себе від закупівлі неякісного товару. Окрім цього, виходячи з тексту Вашої вимоги ви підтвердили, що Учасник має змогу здійснити заміну неякісної частини товару у випадку коли така заміна не призведе до пошкодження контейнера. Враховуючи вищенаведене повідомляємо, що дана вимога не носить дискримінаційний характер. Відповідно до п 5 Вимоги повідомляємо, що перелік закладів освіти буде зазначено замовником при підписанні договору за результатом проведеної процедури закупівлі з урахуванням фактичної потреби закладів на момент підписання договору. Окремо звертаємо Вашу увагу, що відповідно до змісту тендерної документації Замовником було зазначено, що заклади освіти розташовані у Оболонському районі міста Києва. Відповідно до п 6 Вимоги повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Відповідно до п 7 Вимоги повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено