-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво мережі вуличного освітлення по вул. Київська с. Мила, Києво-Святошинського району, Київської області
Торги відмінено
450 170.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 501.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 501.00 UAH
Період оскарження:
07.09.2020 16:09 - 11.09.2020 16:14
Вимога
Вирішена
Дискримінація Учасників
Номер:
680222bc304f4f63846c0834c4c33ab5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-07-004469-a.c2
Назва:
Дискримінація Учасників
Вимога:
П.8.2. Дод.2 ТД містить дискримінаційні вимоги щодо надання Учасником відгуків із зазначенням обов"язковим номеру, дати, предмету, інформації про обсяг та якість і відсутність претензій, оскільки Учасник не може диктувати своїм Клієнтам(Замовникам), які відгуки і які реквізити мають міститися у відгуці. Просимо усунути вищезгадані вимоги
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2020 10:51
Вирішення:
Шановний учасник!
Вимоги замовником визначалися відповідно ст.16 ЗУ Про публічні Закупівлі та з метою визначення переможця, який би надав кваліфіковано та в повному обсязі роботи зазначені в предметі закупівлі, враховуюючи специфіку обсяг та склад робіт за проектом (роботи з підвищеною небезпекою) це передбачає наявність в учасника певного досвіду.
Щодо "... Аналогічний є договір на виконання електромонтажних робіт. Договори повинні бути оприлюднені на порталі уповноваженого органу..."
гідно з пунктом 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова) істотними умовами договору підряду є, у тому числі, договірна ціна. Відповідно до п. 21 Постанови у разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, відповідно до п. 116 Постанови, якщо роботи виконуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, відповідальність сторін за порушення зобов'язань за договором підряду та порядок урегулювання спорів визначаються з дотриманням вимог актів законодавства, що регулюють ці питання.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі від 12.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Відповідно до ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» використання даного стандарту для визначення вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії є обов’язковим, у інших випадках не обов’язковий, так як національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
П 6.4.2 ДСТУ Д.1.1-1:2013, при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3).
Процедура закупівлі проводиться за рахунок бюджетних коштів, застосування даного стандарту при визначенні вартості договірної ціни є обов’язковою. Саме тому замовник вимагає на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надати аналогічний договір що виконаний за бюджетні кошти.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінація Учасників
Номер:
c49b1c4ca1a94b1eb89997b6546f6126
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-07-004469-a.b1
Назва:
Дискримінація Учасників
Вимога:
П.8.Дод.2 ТД містить дискримінаційні умови, зокрема досвід виконання аналогічних робіт у кількості від 3-х договорів, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі". Також в ТД зазначено: Аналогічний є договір на виконання електромонтажних робіт. Договори повинні бути оприлюднені на порталі уповноваженого органу...", що суттєво обмежує контуренцію та суперечить законодавству. Просимо усунути дискримінаційні пункти з ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2020 10:42
Вирішення:
Шановний учасник!
Вимоги замовником визначалися відповідно ст.16 ЗУ Про публічні Закупівлі та з метою визначення переможця, який би надав кваліфіковано та в повному обсязі роботи зазначені в предметі закупівлі, враховуюючи специфіку обсяг та склад робіт за проектом (роботи з підвищеною небезпекою) це передбачає наявність в учасника певного досвіду.
Щодо "... Аналогічний є договір на виконання електромонтажних робіт. Договори повинні бути оприлюднені на порталі уповноваженого органу..."
гідно з пунктом 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова) істотними умовами договору підряду є, у тому числі, договірна ціна. Відповідно до п. 21 Постанови у разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, відповідно до п. 116 Постанови, якщо роботи виконуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, відповідальність сторін за порушення зобов'язань за договором підряду та порядок урегулювання спорів визначаються з дотриманням вимог актів законодавства, що регулюють ці питання.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі від 12.04.2020 № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Відповідно до ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» використання даного стандарту для визначення вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії є обов’язковим, у інших випадках не обов’язковий, так як національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Державні кошторисні норми застосовуються всіма організаціями, установами і підприємствами незалежно від їх відомчої належності і форм власності при визначенні вартості будівництва будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, будівництво яких здійснюється із залученням державних коштів.
П 6.4.2 ДСТУ Д.1.1-1:2013, при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3).
Процедура закупівлі проводиться за рахунок бюджетних коштів, застосування даного стандарту при визначенні вартості договірної ціни є обов’язковою. Саме тому замовник вимагає на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надати аналогічний договір що виконаний за бюджетні кошти.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні