• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (природний газ)

Завершена

1 156 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 781.60 UAH
Період оскарження: 07.09.2020 14:11 - 02.10.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на документацію ВО Новокаховської міської ради

Номер: e492e3e21b914c78b0b3a314f58e58b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-07-001647-c.c2
Назва: Скарга на документацію ВО Новокаховської міської ради
Скарга:
Скарга на документацію ВО Новокаховської міської ради. Детальна інформація додається у файлі
Дата розгляду скарги: 29.09.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.09.2020 17:24
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.10.2020 19:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 02.10.2020 19:58
Автор: ТОВ АС, Червов Олексій Ігорович +380504285556 KOROP89_AS@UKR.NET
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0acf5234f7624a62a6f3ef46b5c746d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-07-001647-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Просимо розглянути вимогу на усунення порушень в прикріпленому докменті. Просимо надати відповідь у встановленом законодавством строк
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найближчим часом. 2.Щодо інженера з охорони праці; Зазначаємо, що Законом надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв, тому Замовник скористався своїм правом та сформував тендерну документацію з проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Газового палива код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо (09123000 -природний газ). Законом України “Про публічні закупівлі” не визначено чіткий перелік посад (працівників, які мають необхідні знання та досвід), що безпосередньо пов'язані з предметом закупівлі та не надано тлумачення, які саме посади можуть мати відношення до предмета закупівлі, а які ні. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 “Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації”. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: 1) довідку у довільній формі, в якій підтвердити дотримання учасником процедури закупівлі положень законодавства з охорони праці, зокрема, наявність у структурі учасника (якщо юридична особа) штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці та працює на підприємстві не менше одного року; 2) копію положення про службу охорони праці, затверджену наказом учасника процедури закупівлі, або посадову інструкцію штатного працівника, який виконує функції служби охорони праці, затверджену наказом (розпорядженням) учасника процедури закупівлі; 3) копію посвідчення про проходження спеціалістом з охорони праці відповідного навчання та перевірки знань з питань охорони праці (з підтвердженням наявності 4 групи з електробезпеки) та пожежної безпеки (з наданням: сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій; копій протоколів засідання комісій, посвідчень);» Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання наведених вище вимог Документації та не підтвердив, яким чином наведена умова Документації, в частині надання підтвердження про наявність у штаті інженера з охорони праці, порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. Постачання природного газу здійснюється суб’єктами господарювання на комерційній промисловій основі, а сам товар є вогненебезпечним та таким, що неможливо органолептичними відчуттями людини виявити, що в свою чергу може негативно впливати на здоров’я та безпеку, як працівників постачальника так і споживачів важливість мати фахівця, що володіє основами в сфері безпеки праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку повністю кореспондується з таким кваліфікаційним критерієм, передбаченим частиною другою статті 16 Закону як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Чинним законодавством передбачено вимогу до підприємства, які зобов’язані мати належним чином підготовлений персонал або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку, інакше відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства. Наявність вказаного працівника, що володіє знаннями в сфері охорони праці, електро та пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку узгоджується з положеннями законодавства, відповідає принципам закупівель та не обмежує участь відповідальних підприємств постачальників природного газу за безпеку, як своїх працівників так і споживачів, що обслуговуються. Додатково зазначаємо, згідно ч. 18 розділу II Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, - Постачальник має право на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу. Крім того, відповідно до ч. 20 розділу II вищезазначених Правил, Споживач зобов'язується забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу. Зазначений допуск можуть отримати лише ті працівники Постачальника, які пройшли відповідне навчання з охорони праці та пожежної безпеки. Крім того, згідно Правил пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється. Згідно п. 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу. Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Відповідно до ст. 2 вищезазначеного Закону, - дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Згідно зі ст. 18 цього Закону, не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Згідно зі ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Згідно п.1 розділу І Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014 р., - ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд. Згідно п.2 розділу І Правил - ці Правила є обов’язковими для виконання суб’єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах. Відповідно до п. 16 розділу II Правил, - посадові особи та працівники проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях». Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про пожежну безпеку», особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки. На основі вищезазначеного, Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискваліфікації Учасників, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги Учасника. Предметом закупівлі є природний газ, що використовується для опалення, труднощі з його постачанням (або труднощі з відповідним документообігом, що пов'язаний з його постачанням) можуть призвести до негативних соціальних та економічних наслідків для Замовника. Підтвердження наявності у Учасника працівника, який відповідальний за втілення системи правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності надається Замовнику підтвердження, що у Учасника працівники не тільки в наявності, але й те, що Учасником вжито комплекс заходів щодо їх працездатності і відповідно, зведення до мінімуму позаштатних ситуацій, які можуть призвести до припинення постачання природного газу. З точки зору Замовника, дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною. 3. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни найближчим часом.
Статус вимоги: Задоволено