• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33600000-6 - Фармацевтична продукція: ОКСИТОЦИН Oxytocin, АНАПІРОН Paracetamol , ФАРМАДИПІН Nifedipine, КЛЕКСАН Enoxaparin

Завершена

270 163.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.82 UAH
Період оскарження: 07.09.2020 13:53 - 26.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника

Номер: e61f922f0eaf4b71b91710f9d888900a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-07-004935-b.b1
Назва: Щодо надання оригіналу гарантійного листа виробника
Вимога:
Вимагаємо видалити запит на надання оригіналу гарантійного листа виробника або офіційного представника так як в лоті присутня позиція (Nifedipine краплі оральні 2 % по 5 мл у флаконі), яку згідно Державного реєстру лікарських засобів України виробляє тільки один виробник і яка згідно форми випуску не має аналогів. Тому якщо виробник зацікавлений видати гарантійного листа тільки певному постачальнику або дистрибютору то інші постачальники чи дистрибютори не мають змоги його отримати при цьому отримують дану продукцію на реалізацію. В зв'язку з вимогою надати оригінал гарнтійного листа обмежується коло потенційних участників аукціону і можливість отримати продуцію по конкурентним цінам.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши Вашу вимогу щодо закупівлі «код 33600000-6 - Фармацевтична продукція: ОКСИТОЦИН Oxytocin, АНАПІРОН Paracetamol , ФАРМАДИПІН Nifedipine, КЛЕКСАН Enoxaparin (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-07-004935-b), повідомляємо: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" із змінами і доповненнями (далі – Закон). Пунктом 1 частиною 4 статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною 4 вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону. Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) . Тоді як встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо надання учасниками гарантійного листа виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість закупівлі цих торгів у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону. Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа від виробника та неможливість виконати зазначену умову Тендерної документації. Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у п. 2.17 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності, кількості та терміни, визначені Замовником торгів . Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу. Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого авторизаційного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний Учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти продукцію виробника, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних з іншими учасниками ринку.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.09.2020 14:03