-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт «Монтаж системи аварійного електроосвітлення Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15 ім.Д.Турбіна, м.Суми, Сумської області,вул.Пушкіна,56»
Завершена
138 233.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 1 520.56 UAH
мін. крок: 1.1% або 1 520.56 UAH
Період оскарження:
06.09.2020 09:00 - 10.09.2020 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскаржання рішення про визначення переможця
Номер:
418bca52c0d4469ba15f9ac5bef94991
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-05-000192-b.a3
Назва:
Оскаржання рішення про визначення переможця
Вимога:
Не згода з прийнятим рішенням
Пов'язані документи:
Учасник
- img20200924_17570310.pdf 24.09.2020 18:01
Дата подачі:
24.09.2020 18:01
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо, що ваша вимога про визнання переможцем спрощеної закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код 021:2015 - 45316000-5 - Монтаж систем освітлення і сигналізації (Капітальний ремонт «Монтаж системи аварійного електроосвітлення Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15 ім. Д.Турбіна, м.Суми, Сумської області,вул.Пушкіна,56» нами розглянута, та за результатами розгляду повідомляємо вам наступне:
1. Відповідно до п.2 ст.16 При здійсненні державних закупівель, замовник сам вирішує скільки критеріїв використовувати для кваліфікації учасника.
2. Підприємство ТОВ «МЕТАЛ КОРП» надало у своїй пропозиції документи для підтвердження фінансової спроможності:
- довідку про відсутність заборгованості;
- квитанції Ф-3 і 1-ДФ про сплату податків;
- J0500105 1 Ф. №1ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку;
- S0111004 1-мс, 2-мс. Спрощений фінансовий звіт суб'єкта малого підприємництва.
3. Що до перевірки пакету документів кошторису, що входять до складу тендерної документації повідомляємо, що такі перевірки не входять до компетенції Замовника, відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому Замовник перевіряє лише наявність таких документів, та при визначенні переможця керувався лише тими вимогами, що були зазначені в Оголошенні та вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”. Учасник надав довідку 0117 від 07 вересня 2020 року де підтверджує згоду із технічним завданням. Тому перевіряти виконання робіт буде технічний нагляд при підписанні актів виконаних робіт.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.09.2020 16:21
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2020 16:17
Підтвердження вирішення:
Згідно цих підстав тендерна пропозиція учасника ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" не відповідає вимогам тендерної документації. Прийнято рішення про відхилення вимоги.
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику, щодо відповіді на Вимогу Замовника щодо Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №28 від 23 вересня 2020р, м.Суми, та щодо Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №29 від 23 вересня 2020р
Номер:
949c5a5b478344b48d371ee9bd0fb3f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-05-000192-b.a2
Назва:
Вимога Замовнику, щодо відповіді на Вимогу Замовника щодо Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №28 від 23 вересня 2020р, м.Суми, та щодо Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №29 від 23 вересня 2020р
Вимога:
Не згода з прийнятим рішенням
Пов'язані документи:
Учасник
- img20200924_17285256.pdf 24.09.2020 17:32
- img20200924_17262070.pdf 24.09.2020 17:32
Дата подачі:
24.09.2020 17:32
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо, що ваша вимога на прийняття рішення уповноваженою особою протокол № 28 та 29 від 23.09.2020 р. про визнання переможцем спрощеної закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код 021:2015 - 45316000-5 - Монтаж систем освітлення і сигналізації (Капітальний ремонт «Монтаж системи аварійного електроосвітлення Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15 ім. Д.Турбіна, м.Суми, Сумської області,вул.Пушкіна,56» нами розглянута, та за результатами розгляду повідомляємо вам наступне:
1. Частиною другою статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що фінансова звітність підприємства (крім бюджетних установ, представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності та суб’єктів малого підприємництва, визнаних такими відповідно до чинного законодавства) включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів.
З метою дотримання вимог Закону та документації конкурсних торгів у частині надання документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, учасники процедур закупівель під час надання своїх пропозицій повинні надати копії балансу за останній звітній період, звіту про фінансові результати та звіт про рух грошових коштів повинні керуватись положеннями статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
Вашим підприємством не надано дані довідки, що є порушенням вимог тендерної документації. Замовник не повинен розшифровувати вимоги, які прописані у тендерній документації згідно з законом. Якби замовник вимагав конкретну довідку, то про це було б сказано в тендерній документації. Якщо замовник мав би намір перевіряти дані у відкритих ресурсах, про це теж було б вказано в тендерній документації.
2. У спрощеній закупівлі в період кваліфікації, розгляд на відповідність учасника не передбачає:
- можливості звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції у порядку визначеному частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
- можливості усунення учасником невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин, у порядку визначеному в частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Учасник повинен одразу надати повний комплект документів, які вимагаються в тендерній документації.
Всі питання, або пропозиції відносно документів, які потребує замовник для кваліфікації, учасник мав змогу задати в період уточнення. З боку учасника ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" жодних запитань, або пропозицій відносно даної закупівлі не надходило.
3. Відповідно до п.2 ст.16 При здійсненні державних закупівель, замовник сам вирішує скільки критеріїв використовувати для кваліфікації учасника.
4. Замовником вимагався «Акт огляду об’єкту уповноваженою особою в довільній формі, призначеною на огляд об’єкту надання послуг підписаний двома сторонами» згідно пункту 8 тендерної документації. Цей документ готувався безпосередньо учасником, і тому являється вихідним документом, який учасник подає для участі у процедурі закупівлі. Тому згідно ДСТУ 4163:20 Уніфіккована система організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлення документів», дата на документі являється обов’язковим реквізитом документу.
5. Що до перевірки пакету документів кошторису, що входять до складу тендерної документації повідомляємо, що такі перевірки не входять до компетенції Замовника, відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому Замовник перевіряє лише наявність таких документів, та при визначенні переможця керувався лише тими вимогами, що були зазначені в Оголошенні та вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”. Учасник надав довідку 0117 від 07 вересня 2020 року де підтверджує згоду із технічним завданням. Тому перевіряти виконання робіт буде технічний нагляд при підписанні актів виконаних робіт.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2020 16:17
Підтвердження вирішення:
Згідно цих підстав тендерна пропозиція учасника ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" не відповідає вимогам тендерної документації. Прийнято рішення про відхилення вимоги.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №28 від 23 вересня 2020р, м.Суми, та щодо Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №29 від 23 вересня 2020р
Номер:
4b5d1487892341e093d171bea5f45d7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-05-000192-b.a1
Назва:
Щодо Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №28 від 23 вересня 2020р, м.Суми, та щодо Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою №29 від 23 вересня 2020р
Вимога:
Незгода з прийнятим рішенням
Пов'язані документи:
Учасник
- img20200923_18471209.pdf 23.09.2020 18:50
Дата подачі:
23.09.2020 18:50
Вирішення:
1) Замовником в тендерній документації спрощеної закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Код 021:2015 - 45316000-5 - Монтаж систем освітлення і сигналізації (Капітальний ремонт «Монтаж системи аварійного електроосвітлення Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15 ім. Д.Турбіна, м.Суми, Сумської області,вул.Пушкіна,56» встановлено наступну вимогу про надання учасниками документів (пункт 10 оголошення): «Документи, що підтверджують фінансову спроможність учасника».
З огляду на це, вимогами тендерної документації вимагалося подання звітності за останній календарний рік, що передує оголошеній закупівлі у формі фінансового балансу за 2019 рік; звіту про фінансові результати за 2019 рік; звіту про рух грошових коштів за 2019 рік. Частиною 2 статті 14 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» унормовано, що, окрім випадків передбачених законом, фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмеженим доступом. Підприємства зобов’язані надавати копії фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації".
У складі тендерної пропозиції ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" не надано даних документів. Згідно положень частини 1 статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Цей Закон поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, на представництва іноземних суб’єктів господарської діяльності (далі - підприємства), які зобов’язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність, а також на операції з виконання державного та місцевих бюджетів і складання фінансової звітності про виконання бюджетів з урахуванням бюджетного законодавства».
Частиною другою статті 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що фінансова звітність підприємства (крім бюджетних установ, представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності та суб’єктів малого підприємництва, визнаних такими відповідно до чинного законодавства) включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів.
З метою дотримання вимог Закону та документації конкурсних торгів у частині надання документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, учасники процедур закупівель під час надання своїх пропозицій повинні надати копії балансу за останній звітній період, звіту про фінансові результати та звіт про рух грошових коштів повинні керуватись положеннями статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
2) Згідно ДСТУ 4163:20 Уніфіккована система організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлення документів», дата на документі являється обов’язковим реквізитом документу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.09.2020 15:14
Підтвердження вирішення:
Згідно цих підстав тендерна пропозиція учасника ТОВ "Еліт-Енергосервіс-Суми" не відповідає вимогам тендерної документації. Прийнято рішення про відхилення вимоги.
Задовільнена:
Ні