• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А 92 (Євро 5), Дизельне паливо (літнє, Євро 5)

Завершена

84 368.70 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 845.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2020 19:15 - 10.09.2020 11:30
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: a9244a908c2f40e7b15e75f9fe489173
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011958-b.a1
Назва: вимога
Вимога:
Згідно з інформацією, яка розміщена в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка» було проведено закупівлю UA-2020-09-04-011958-b Бензин А 92 (Євро 5), Дизельне паливо (літнє, Євро 5). Відповідно до реєстру пропозицій у закупівлі взяли учать 3 учасника: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" 2. ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ 41166955, місцезнаходження: 21003, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Гліба Успенського 91 Б) 3. ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК 16 вересня 2020 р. Замовником було оприлюднено рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ". Проте, з огляду на документи тендерної пропозиції ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", можна зробити висновок, що дана пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1. Відповідно до Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати довідку із зазначенням місця знаходження всіх наявних АЗС, через які учасником буде постачатися пальне, в межах м. Луцьк та Волинської обл. із зазначенням відстані до пункту надання медичної допомоги дітям вдома, який є точкою базування медичних автомобілів підприємства по вул. Чорновола, буд. 1., яка повинна бути не більшою за 3 км. для хоча-б однієї із АЗС. Учасником-переможцем було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначений перелік АЗС, проте вищезазначена довідка на містить інформацію щодо відстані до пункту надання медичної допомоги дітям вдома, який є точкою базування медичних автомобілів підприємства по вул. Чорновола, буд. 1. 2. Окрім того, учасником наданий Паспорт якості №785 від 01 грудня 2019 р. на бензин А-92, який має гарантійний термін зберігання 6 місяців, отже термін придатності даного документа уже вийшов. З огляду на вищезазначене, ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" не підтвердив у повній мірі якість запропонованого товару. Керуючись вищенаведеним, вимагаємо: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" на підставі п. 1 ч. 13 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до умов закупівлі, Учасникам ставилася вимога з надання інформації про розташування та адреси АЗС, через які буде постачатися пальне, для розуміння того, на яких конкретно АЗС буде здійнюватися відпуск пального, а також окремо вимога з розташування АЗС не далі ніж 3 км від приміщення Комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка». Оскільки документ, яким підтвержуються вищевказані факти вимагався в довільній формі, то важливою є лише інформація та зміст цих документів, а не їхнє оформлення. Відповідно до іноформації, яка міститься в документі «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» можна зробити висновок про відстань до доступних АЗС, виходячи з їхніх адрес, та можливі маршрути доїзду, що є достатнім для доказовості дотримання вимоги по розташуванню АЗС не далі ніж 3 км. від пункту надання медичної допомоги дітям вдома. Таким чином, документ під назвою «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» було визнано достатньо інформативним, щоб прийняти його допустимим для доведення фактів відповідності пропозиції Учасника відповідним умовам закупівлі. Окрім того, Учасником було надано оновлену «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» з виправленням опечаток та технічних помилок, а також розширено перелік всіх АЗС по Волинській області для більшої інформативності (документи додаються). З приводу Паспорту якості №785 від 01 грудня 2019 р., то цей документ, був явно застарілим та доданим до матеріалів закупівлі в силу технічної помилки, тому Учасником закупівлі, на першу вимогу, оперативно було надано заміну цьому паспорту на чинний, який видавався на основі сертифікату, котрий має строк дії з 02.05.18 по 02.04.21. Першим було надіслано паспорт від 07.08.2019 р. (документ додається), а пізніше також було додано паспорт від 18.09.20 р. (документ додається), які є чинними. З огляду на вищезазачене, пропозиція Учасника є такою, що відповідає всім умовам закупівлі та є найбільш економічно вигідною. Всі документи, які містять фактичні дані, котрі доводять відповідність пропозиції вимогам закупівлі опубліковано у електронній системі закупівель, а тому є публічними та відкрито доступними для ознайомлення. Оскільки, пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" відповідає всім умовам закупівлі, а також є найбільш економічно вигідною, як з огляду на найнижчу ціну пального, так і з огляду на найбільш обширну мережу АЗС навколо пункту надання медичної допомоги дітям вдома, що дозволить скоротити та оптимізувати маршрути для заправки автотранспорту Комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» чим скоротить витрати пального та призведе до ще більшої економії у довгостроковій перспективі. Тому, для скасування рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ТзОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» немає жодних підстав, а також прийняття менш економічно вигідної пропозиції буде напряму суперечити чинному законодавству та носитиме ознаки розтрати державних коштів. Отже, вимога Учасника ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" задоволенню не підлягає та рішення про визначення переможця закупівлі від 16.09.2020 залишається чинним.
Статус вимоги: Відхилено