-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251406 Носівка – Лосинівка – Велика Дорога з під’їздом до ст. Лосинівка на ділянці км 16 + 000 - км 32 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Торги відмінено
20 490 888.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 500.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2020 18:12 - 30.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
дискримінаційні вимоги
Номер:
d132012b53dc43a788f3403ba82c42d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.c10
Назва:
дискримінаційні вимоги
Скарга:
Замовник послуг навмисно застосовує обмеження прав Учасників, штучно створює відмінності між ними, що значно звужує коло учасників закупівлі, які можуть прийняти в ній участь. Дискримінація та неправомірні вимоги до надання тієї чи іншої інформації – все це надає можливість Замовнику закупівлі відхиляти того чи іншого Учасника закупівлі на свій розсуд.
А саме, Замовник визначає, що аналогічним договором за даною закупівлею буде вважатись виконаний учасником договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягом послуг не менше 30 426,0 кв.м., що є дискримінаційною вимогою по відношенню до нашого підприємства.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.docx 25.09.2020 10:09
- скарга Носівка.pdf 25.09.2020 10:09
- платіжне доручення.pdf 25.09.2020 13:54
- рішння від 29.09.2020№18240+лист замовнику.pdf 30.09.2020 12:35
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 08.10.2020№15876.pdf 09.10.2020 11:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2020№19607.pdf 21.10.2020 15:53
- рішення від 20.10.2020№19607.pdf 23.10.2020 20:08
- Пояснення 05.10.2020 17:15
- Пояснення1 05.10.2020 17:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2020 11:49
Дата розгляду скарги:
08.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.09.2020 12:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.10.2020 20:08
Дата виконання рішення Замовником:
19.11.2020 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник погоджується з рішенням АМКУ.
Вимога
Вирішена
стосовно строку надання послуг
Номер:
98ce636aad4e4c5b88c8aa6ac9552fd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.a9
Назва:
стосовно строку надання послуг
Вимога:
стосовно невідповідностей строку надання послуг у оголошенні та тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога-Носівка-Лосинівка.docx 18.09.2020 12:44
Дата подачі:
18.09.2020 12:44
Вирішення:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевий строк надання послуг - 30 квітня 2021 року. Під час підготовки тендерної документації було допущено технічну помилку, у зв'язку з чим Замовником буде внесено зміни до тендерної документації та змінено кінцевий строк надання послуг - до 30 квітня 2021 року.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
bd565e524b5a42f7a4e1631e54dd3806
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.b8
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповіді (роз'яснення) Міністерства економіки, які стосуються ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" носять РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ХАРАКТЕР. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовники робіт/послуг повинні розробляти тендерну документацію таким чином, щоб вона зокрема відповідала п.п. 4 п. 1 ст. 5 - НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ. Адже публічні закупівлі створені для того щоб будь-який УЧАСНИК, який має наміри міг прийняти участь в процедурі закупівлі. Відповідно по абзацу 3 пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" - учасники повинні надати наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів), але в даному пункті та й по всьому Закону України "Про публічні закупівлі" не має встановлення до Учасників вимог, щодо надання кількісного за обсягом підтвердження виконання робіт згідно аналогічних договорів, а ВИ в тендерній документації ставите вимогу щодо подання - "Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягом надання послуг не менше 30 426,0 м2", яка суперечить вимогам ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ", а саме п.п. 4 п. 1 ст. 5 - НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ. Тому враховуючи вищевикладене вилучіть із тендерної документації вимогу - "Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягом надання послуг не менше 30 426,0 м2", щоб не порушувати Закон України "Про публічні закупівлі".
В разі не вилучення даної вимоги та отримання знову від Вас відписки ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного Комітету України на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2020 23:46
Вирішення:
Абзац 3 пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" надає право замовнику встановити такий кваліфікаційний критерій як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів), однак НЕ МІСТИТЬ ЖОДНИХ ВИЗНАЧЕНЬ ЧИ ОБМЕЖЕНЬ ЩОДО ПОНЯТТЯ «АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР». Мінекономіки є Уповноваженим органом, однією з функцій якого є регулювання державної політики у сфері закупівель, офіційною позицією якого є те, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», визначається замовником САМОСТІЙНО, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Враховуючи те, що предметом закупівлі є поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення визначення переможцем учасника, який не має досвіду виконання обсягу робіт в об’ємі, який передбачений закупівлею, для замовника було б ризикованим кроком, оскільки спроможність та потенціал такого учасника на виконання умов запланованого договору не є підтвердженим. Встановлення вимоги що "Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягом надання послуг не менше 30 426,0 м2" об’єктивно надає можливість замовнику переконатись, що потенційний учасник дійсно виконував схожі договори (у такому ж обсязі, як передбачено технічним завданням) та має потенційну спроможність виконати договір за закупівлею. Зважаючи на це підстав вважати цю вимогу дискримінаційною Замовник не вбачає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 10:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
9fad164fbfcb4f548a0033be19a00172
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.b7
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Так дійсно Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів» не встановлено, що ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 втратили свою чинність, вони є діючими на території України і застосовуються для демонстрації відповідності підприємств установленим вимогам до системи управління якістю та здатності підприємства постачати послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також відповідають встановленим законодавчим та регламентувальним вимогам. Наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління, що є дуже важливим для такої екологічно шкідливої сфери як будівництво та ремонт доріг Але СЕРТИФІКАЦІЯ на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) в УКРАЇНІ станом на сьогоднішній день носить ДОБРОВІЛЬНИЙ ХАРАКТЕР. Тому вказуючи в тендерній документації подання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) ВИ як ЗАМОВНИК ПОРУШУЄТЕ ВИМОГИ П.П. 4 П.1 СТ. 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" , а саме НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ. Тому переконливо просимо внести зміни до тендерної документації вилучивши подання Вам копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)) або внести зміни до тендерної документації, що в разі відсутності сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010) не потрібно надавати даний документ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2020 23:29
Вирішення:
Враховуючи, що послуги середнього ремонту автомобільних доріг надаються щодо доріг загального користування місцевого значення та у ЗНАЧНИХ ОБСЯГАХ, Замовник має переконатися у можливості Учасників надати послуги не лише за найнижчою ціною (що часто впливає на якість послуг, оскільки учасники економлять на обладнанні та/або матеріалах, що негативно відображається на якості послуг), але і ЯКІСНО, у встановлені терміни та З МІНІМАЛЬНОЮ ШКОДОЮ ДЛЯ ЕКОЛОГІЇ.
Належним підтвердженням спроможності підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації на сьогодні є наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001, а наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління. Вимоги щодо надання сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 обґрунтовані виключно необхідністю Замовника впевнитися у належному рівні якості послуг, що надаватимуться Учасником, та відповідності послуг вимогам щодо охорони довкілля.
Слід звернути увагу, що встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 та/або ISO 14001:2015 НЕ МІСТИТЬ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. Така позиція неодноразово знаходить своє відображення у рішеннях постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ (наприклад, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020). Водночас ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» надає Замовнику право включити до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 10:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
7e28c2368835456eafa4870fb2f8c1cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.b6
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Так дійсно Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів» не встановлено, що ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 втратили свою чинність, вони є діючими на території України і застосовуються для демонстрації відповідності підприємств установленим вимогам до системи управління якістю та здатності підприємства постачати послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також відповідають встановленим законодавчим та регламентувальним вимогам, Але СЕРТИФІКАЦІЯ ISO 9001:2015 в УКРАЇНІ станом на сьогоднішній день носить ДОБРОВІЛЬНИЙ ХАРАКТЕР. Тому вказуючи в тендерній документації подання копії звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копією звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) ВИ як ЗАМОВНИК ПОРУШУЄТЕ ВИМОГИ П.П. 4 П.1 СТ. 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" , а саме НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ. Тому переконливо просимо внести зміни до тендерної документації вилучивши подання Вам копії звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копією звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або внести зміни до тендерної документації, що в разі відсутності копії звіту про аудит не потрібно надавати даний документ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2020 23:27
Вирішення:
Враховуючи, що послуги середнього ремонту автомобільних доріг надаються щодо доріг загального користування місцевого значення та у ЗНАЧНИХ ОБСЯГАХ, Замовник має переконатися у можливості Учасників надати послуги не лише за найнижчою ціною (що часто впливає на якість послуг, оскільки учасники економлять на обладнанні та/або матеріалах, що негативно відображається на якості послуг), але і ЯКІСНО, у встановлені терміни та З МІНІМАЛЬНОЮ ШКОДОЮ ДЛЯ ЕКОЛОГІЇ.
Належним підтвердженням спроможності підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації на сьогодні є наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001, а наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління. Вимоги щодо надання сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 обґрунтовані виключно необхідністю Замовника впевнитися у належному рівні якості послуг, що надаватимуться Учасником, та відповідності послуг вимогам щодо охорони довкілля.
Слід звернути увагу, що встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 та/або ISO 14001:2015 НЕ МІСТИТЬ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. Така позиція неодноразово знаходить своє відображення у рішеннях постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ (наприклад, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020). Водночас ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» надає Замовнику право включити до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 10:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
3a4a9ec16b1742eda0807ce5313aad14
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.b5
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Так дійсно Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів» не встановлено, що ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 втратили свою чинність, вони є діючими на території України і застосовуються для демонстрації відповідності підприємств установленим вимогам до системи управління якістю та здатності підприємства постачати послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також відповідають встановленим законодавчим та регламентувальним вимогам. Наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління, що є дуже важливим для такої екологічно шкідливої сфери як будівництво та ремонт доріг. Але СЕРТИФІКАЦІЯ на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будування та ремонтування автомобільних доріг і автомагістралей (42.11.2), будування інших інженерно-технічних споруд (42.99) в УКРАЇНІ станом на сьогоднішній день носить ДОБРОВІЛЬНИЙ ХАРАКТЕР. Тому вказуючи в тендерній документації подання копії сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будування та ремонтування автомобільних доріг і автомагістралей (42.11.2), будування інших інженерно-технічних споруд (42.99), що повинен бути дійсними на дату проведення електронного аукціону ВИ як ЗАМОВНИК ПОРУШУЄТЕ ВИМОГИ П.П. 4 П.1 СТ. 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" , а саме НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ.
Тому переконливо просимо внести зміни до тендерної документації вилучивши подання Вам копії сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будування та ремонтування автомобільних доріг і автомагістралей (42.11.2), будування інших інженерно-технічних споруд (42.99), що повинен бути дійсними на дату проведення електронного аукціону або вкажіть, що копію сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будування та ремонтування автомобільних доріг і автомагістралей (42.11.2), будування інших інженерно-технічних споруд (42.99), що повинен бути дійсними на дату проведення електронного аукціону в разі відсутності не потрібно надавати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2020 23:12
Вирішення:
Враховуючи, що послуги середнього ремонту автомобільних доріг надаються щодо доріг загального користування місцевого значення та у ЗНАЧНИХ ОБСЯГАХ, Замовник має переконатися у можливості Учасників надати послуги не лише за найнижчою ціною (що часто впливає на якість послуг, оскільки учасники економлять на обладнанні та/або матеріалах, що негативно відображається на якості послуг), але і ЯКІСНО, у встановлені терміни та З МІНІМАЛЬНОЮ ШКОДОЮ ДЛЯ ЕКОЛОГІЇ.
Належним підтвердженням спроможності підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації на сьогодні є наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001, а наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління. Вимоги щодо надання сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) та на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 обґрунтовані виключно необхідністю Замовника впевнитися у належному рівні якості послуг, що надаватимуться Учасником, та відповідності послуг вимогам щодо охорони довкілля.
Слід звернути увагу, що встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 та/або ISO 14001:2015 НЕ МІСТИТЬ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ЕЛЕМЕНТІВ. Така позиція неодноразово знаходить своє відображення у рішеннях постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ (наприклад, рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020). Водночас ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» надає Замовнику право включити до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 10:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
90f7f095336b46d9aa10a38982e08fe0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.c4
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 3 Додатку 2 Тендерної документації - передбачено подання підтвердження виконання аналогічного договору, а саме: "Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягом надання послуг не менше 30 426,0 м2". Дана вимога порушує Закон України "Про публічні закупівлі" п.п. 4 п. 1 ст. 5 - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно по абзацу 3 пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" - учасники повинні надати наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів), але в даному пункті та й по всьому Закону України "Про публічні закупівлі" не має встановлення до Учасників вимог, щодо надання кількісного за обсягом підтвердження виконання робіт згідно аналогічних договорів. Тому враховуючи вищевикладене вилучіть із тендерної документації вимогу - "Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування з обсягом надання послуг не менше 30 426,0 м2", щоб не порушувати Закон України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2020 13:33
Вирішення:
Мінекономіки у відповіді на запит № 111/2017 зробило висновок, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
У випадку з даною закупівлею, обсяг надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування складає 30 426,0 м2. Тому, з метою забезпечення населення якісним результатом надання послуг, Замовник вирішив переконатися, що Учасник спроможний виконати такий значний обсяг послуг і вже здійснював поточний ремонт автомобільних доріг загального користування у обсязі принаймні 30 426,0 м2.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 10:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
86c2fd08d55347d28401b5d46fa7ad3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.c3
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання копії сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будування та ремонтування автомобільних доріг і автомагістралей (42.11.2), будування інших інженерно-технічних споруд (42.99), що повинен бути дійсними на дату проведення електронного аукціону, ця вимога порушує підпункт 4 пункт 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів», Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 - Сертифікація ISO 9001-2015 в дорожньо-будівельній галузі носить добровільний характер. Тому враховуючи вищевикладене вилучіть із тендерної документації подання Вам копії сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) на будування та ремонтування автомобільних доріг і автомагістралей (42.11.2), будування інших інженерно-технічних споруд (42.99), що повинен бути дійсними на дату проведення електронного аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2020 13:22
Вирішення:
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів» не встановлено, що ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 втратили свою чинність, вони є діючими на території України і застосовуються для демонстрації відповідності підприємств установленим вимогам до системи управління якістю та здатності підприємства постачати послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також відповідають встановленим законодавчим та регламентувальним вимогам. Наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління, що є дуже важливим для такої екологічно шкідливої сфери як будівництво та ремонт доріг.
Процедури закупівлі послуг середнього ремонту автомобільних доріг, які оголошені Замовником, передбачають єдиним критерієм визначення переможця ціну. Враховуючи, що послуги середнього ремонту автомобільних доріг надаються щодо доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ та у ЗНАЧНИХ ОБСЯГАХ, Замовника окрім цінового критерію також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. З метою забезпечення населення якісним результатом надання послуг Замовник встановив вимогу щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Пунктом 4 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) передбачено, що у тендерній документації зазначаються інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Водночас до ч. 3 ст. 22 Закону надає Замовнику право включити до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей), котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Аналогічною є і вимога щодо надання сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Вона обґрунтована тим, що охорона навколишнього природного середовища у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційному утримання автомобільних доріг повинна здійснюватись відповідно до законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього середовища шляхом зниження впливу на нього дорожньої складової автомобільно-дорожнього комплексу, зокрема: збільшення частки заходів з охорони навколишнього природного середовища при будівництві, реконструкції і ремонті об'єктів дорожнього господарства. Це в повній мірі відповідає основним завданням і заходам Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг на 2018-2022 роки.
Діяльність підприємств і організацій, які входять до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України, повинна бути направлена на запобігання (мінімізацію) негативного впливу на навколишнє природне середовище. Однією з найбільш значимих міжнародних природоохоронних ініціатив в галузі екології є міжнародні стандарти серії ISO 14000. Типові положення цих стандартів полягають у розробці загальної системи екологічного управління структури, правової відповідальності, практичних методів, процедур, ресурсів для впровадження екологічної політики організації.
В сучасних економічних умовах ремонт автомобільних доріг необхідно проводити, враховуючи аспекти енергозбереження. Завданням економії енергоресурсів в дорожньому будівництві є економія нафтопродуктів та покращення екологічного стану навколишнього середовища.
Зважаючи на це вимога щодо наявності у виконавця робіт якісної системи екологічного управління є вкрай важливою для забезпечення належної якості послуг.
Слід зазначити, що позиція Уповноваженого органу щодо встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 та/або ISO 14001:2015 зводиться до того, що ТАКА ВИМОГА НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ (зокрема рішеннями постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 Колегією АМКУ відмовлено в задоволенні скарг в частині вказівки скаржників на те, що вимога щодо надання сертифікатів є неправомірною).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 10:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
17fc1cb5e220406893ef62b5f7e59223
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.c2
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання копії звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копією звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту), ця вимога порушує підпункт 4 пункт 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів», Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 - Сертифікація ISO 9001-2015 в дорожньо-будівельній галузі носить добровільний характер. Тому враховуючи вищевикладене вилучіть із тендерної документації подання Вам копії звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копією звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі – не пізніше, ніж за один рік до дати проведення електронного аукціону (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2020 13:20
Вирішення:
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів» не встановлено, що ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 втратили свою чинність, вони є діючими на території України і застосовуються для демонстрації відповідності підприємств установленим вимогам до системи управління якістю та здатності підприємства постачати послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також відповідають встановленим законодавчим та регламентувальним вимогам. Наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління, що є дуже важливим для такої екологічно шкідливої сфери як будівництво та ремонт доріг.
Процедури закупівлі послуг середнього ремонту автомобільних доріг, які оголошені Замовником, передбачають єдиним критерієм визначення переможця ціну. Враховуючи, що послуги середнього ремонту автомобільних доріг надаються щодо доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ та у ЗНАЧНИХ ОБСЯГАХ, Замовника окрім цінового критерію також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. З метою забезпечення населення якісним результатом надання послуг Замовник встановив вимогу щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Пунктом 4 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) передбачено, що у тендерній документації зазначаються інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Водночас до ч. 3 ст. 22 Закону надає Замовнику право включити до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей), котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Аналогічною є і вимога щодо надання сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Вона обґрунтована тим, що охорона навколишнього природного середовища у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційному утримання автомобільних доріг повинна здійснюватись відповідно до законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього середовища шляхом зниження впливу на нього дорожньої складової автомобільно-дорожнього комплексу, зокрема: збільшення частки заходів з охорони навколишнього природного середовища при будівництві, реконструкції і ремонті об'єктів дорожнього господарства. Це в повній мірі відповідає основним завданням і заходам Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг на 2018-2022 роки.
Діяльність підприємств і організацій, які входять до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України, повинна бути направлена на запобігання (мінімізацію) негативного впливу на навколишнє природне середовище. Однією з найбільш значимих міжнародних природоохоронних ініціатив в галузі екології є міжнародні стандарти серії ISO 14000. Типові положення цих стандартів полягають у розробці загальної системи екологічного управління структури, правової відповідальності, практичних методів, процедур, ресурсів для впровадження екологічної політики організації.
В сучасних економічних умовах ремонт автомобільних доріг необхідно проводити, враховуючи аспекти енергозбереження. Завданням економії енергоресурсів в дорожньому будівництві є економія нафтопродуктів та покращення екологічного стану навколишнього середовища.
Зважаючи на це вимога щодо наявності у виконавця робіт якісної системи екологічного управління є вкрай важливою для забезпечення належної якості послуг.
Слід зазначити, що позиція Уповноваженого органу щодо встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 та/або ISO 14001:2015 зводиться до того, що ТАКА ВИМОГА НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ (зокрема рішеннями постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 Колегією АМКУ відмовлено в задоволенні скарг в частині вказівки скаржників на те, що вимога щодо надання сертифікатів є неправомірною).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 10:27
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
98a835e839d74252b2706fbe614405e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-002740-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)), ця вимога порушує підпункт 4 пункт 1 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів», Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 - Сертифікація ISO 9001-2015 в дорожньо-будівельній галузі носить добровільний характер. Тому враховуючи вищевикладене вилучіть із тендерної документації подання Вам копії сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення серифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2020 13:17
Вирішення:
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі в Україні № 93 від 26.01.2018 року «Про визначення такими, що втратили чинність, деяких наказів» не встановлено, що ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 втратили свою чинність, вони є діючими на території України і застосовуються для демонстрації відповідності підприємств установленим вимогам до системи управління якістю та здатності підприємства постачати послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також відповідають встановленим законодавчим та регламентувальним вимогам. Наявність запровадженого стандарту ISO 14001 є переконливим доказом результативності наявної на підприємстві системи екологічного управління, що є дуже важливим для такої екологічно шкідливої сфери як будівництво та ремонт доріг.
Процедури закупівлі послуг середнього ремонту автомобільних доріг, які оголошені Замовником, передбачають єдиним критерієм визначення переможця ціну. Враховуючи, що послуги середнього ремонту автомобільних доріг надаються щодо доріг ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ та у ЗНАЧНИХ ОБСЯГАХ, Замовника окрім цінового критерію також цікавить можливість надання послуг якісно та у встановлені терміни. З метою забезпечення населення якісним результатом надання послуг Замовник встановив вимогу щодо надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015.
Пунктом 4 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) передбачено, що у тендерній документації зазначаються інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Водночас до ч. 3 ст. 22 Закону надає Замовнику право включити до тендерної документації також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей), котрий підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, діючого в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації і не містить жодних дискримінаційних елементів.
Аналогічною є і вимога щодо надання сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Вона обґрунтована тим, що охорона навколишнього природного середовища у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційному утримання автомобільних доріг повинна здійснюватись відповідно до законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього середовища шляхом зниження впливу на нього дорожньої складової автомобільно-дорожнього комплексу, зокрема: збільшення частки заходів з охорони навколишнього природного середовища при будівництві, реконструкції і ремонті об'єктів дорожнього господарства. Це в повній мірі відповідає основним завданням і заходам Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг на 2018-2022 роки.
Діяльність підприємств і організацій, які входять до сфери управління Державної служби автомобільних доріг України, повинна бути направлена на запобігання (мінімізацію) негативного впливу на навколишнє природне середовище. Однією з найбільш значимих міжнародних природоохоронних ініціатив в галузі екології є міжнародні стандарти серії ISO 14000. Типові положення цих стандартів полягають у розробці загальної системи екологічного управління структури, правової відповідальності, практичних методів, процедур, ресурсів для впровадження екологічної політики організації.
В сучасних економічних умовах ремонт автомобільних доріг необхідно проводити, враховуючи аспекти енергозбереження. Завданням економії енергоресурсів в дорожньому будівництві є економія нафтопродуктів та покращення екологічного стану навколишнього середовища.
Зважаючи на це вимога щодо наявності у виконавця робіт якісної системи екологічного управління є вкрай важливою для забезпечення належної якості послуг.
Слід зазначити, що позиція Уповноваженого органу щодо встановлення у тендерній документації вимог щодо наявності в учасників сертифікатів ISO 9001:2015 та/або ISO 14001:2015 зводиться до того, що ТАКА ВИМОГА НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ (зокрема рішеннями постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг АМКУ №19422-р/пк-пз від 27.12.2019 та № 2309 -р/пк-пз від 06.02.2020 Колегією АМКУ відмовлено в задоволенні скарг в частині вказівки скаржників на те, що вимога щодо надання сертифікатів є неправомірною).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.11.2020 10:27