-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Pipecuronium bromide», «Atracurium», «Atropine», «Suxamethonium», «Ketamine», «Naloxone», «Natrii oxybutyras», «Comb drug», «Neostigmine», «Propofol», «Diazepam», «Thiopental»,«Atracurium», «Fentanyl»
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2017 17:01 - 04.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
e3a1d5822edb433ab5c68eb45a8967f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-23-000499-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
23 січня 2017 року Вінницьким обласним клінічним онкологічним диспансером (далі по тексту - Замовник) на електронному веб-порталі «Prozorro» (на веб-сайті http://prozorro.gov.ua) опубліковано оголошення про проведення публічної закупівлі за : ДК 021:2015: 33600000-6 – Фармацевтична продукція («Pipecuronium bromide», «Atracurium», «Atropine», «Suxamethonium», «Ketamine», «Naloxone», «Natrii oxybutyras», «Comb drug», «Neostigmine», «Propofol», «Diazepam», «Thiopental»,«Atracurium», «Fentanyl»).
09.02.2017 року о 15:58 год. Замовником було проведено аукціон та складено звіт за результатами розгляду поданих пропозицій.
У публічній закупівлі прийняли участь наступні юридичні особи:
№1. МКП «Вінницька міська аптека» ;
№2. ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.».
В результаті розгляду поданих пропозицій в 3-х Раундах аукціону, що завершився 9-го лютого 2017 року о 16:19 год. наша кінцева (остаточна) пропозиція на поставку даного товару була найнижчою. Однак, 13-го лютого 2017 року о 14:13 год. пропозицію МКП «Вінницька міська аптека» було відхилено. На нашу думку, з порушенням чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
В тендерній документації Замовника, згідно ДОДАТКУ 3 до тендерної документації «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» міститься вимога:
«1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.».
Відповідні гарантійні листи та інші необхідні документи, що вимагалися Замовником у тендерній документації були надані учасниками публічної закупівлі за : ДК 021:2015: 33600000-6 – (Фармацевтична продукція) та подані разом із тендерною пропозицією в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Однак, після розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, нами - МКП «Вінницька міська аптека» було виявлено факт подання учасником ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» публічної закупівлі : (ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція) шести копій, а не оригіналів Гарантійних листів на фірмових бланках Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА», адресованих Вінницькому обласному клінічному онкологічному диспансеру за підписом керівника ВРАС ТОВ «Вента ЛТД» С.В. Ковальської.
Такими Гарантійними листами (Додатки на 6 аркушах додаються до запиту) Товариство з обмеженою відповідальністю «Вента», як офіційний представник (дистриб’ютор) уповноважує Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм-Холдинг А.Г.» представляти лікарські засоби виробництва:
- ВАТ «Гедеон Ріхтер», Угорщина;
- ГлаксоСмітКляйн Мануфактуринг С.п.А., Італія;
- ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС», м.Харків, Україна;
- Приватного акціонерного товариства «Фармацевтична фірма Дарниця»;
- ТОВ «Новофарм -Біосинтез»;
- Публічного акціонерного товариства «Київмедпрепарат», у процедурах здійснення державних закупівель лікарських засобів, а саме:
- Ардуан ліоф. пор. д/ін. 4мг амп. 2 мл №25 - 20 уп. (ВАТ «Гедеон Ріхтер»);
- Тракріум 5 мл №5 - 100 уп. (ГлаксоСмітКляйн Мануфактуринг С.п.А.);
- Атропіна сульфат р-н д/ін. 0,1% амп. 1мл №10 - 500 уп. (ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС») ;
- Прозерин р-н д/ін. 0.05% амп. 1мл №10 - 500 уп. (ТОВ «Дослідний завод «ГНЦЛС»);
- Дитилин р-н д/ін. 2% амп. 5мл №10 - 700 уп. (ПрАТ «Фармацевтична фірма Дарниця»);
- Атракуріум №5 - 600 уп. (ТОВ «Новофарм - Біосинтез»);
- Тіопентал пор. ліофіл. д/п р-ну д/ін. 1г фл. №1 - 3200 флаконів (ПАТ «Київмедпрепарат»).
Також просимо звернути увагу на додаткові вимоги Замовника згідно з пунктом 6.2 а саме постачання замовленої продукції (препаратів) здійснювати протягом 2 годин від часу надходження заявки постачальнику засобами міського телефонного (факсимільного) зв’язку.
Просимо Вас переглянути повідомлення щодо визначення учасника ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» переможцем публічної закупівлі У зв’язку з тим, що Вони недотрималися вимог Замовника щодо надання оригіналів гарантійних листів виробників (представників, дистриб’юторів…) в тендерній пропозиції, надавши лише скановані копії, у відповідності до Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2017 16:10
Вирішення:
Тендерним комітетом Вінницького обласного клінічного онкологічного диспансеру вимогу щодо порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до п. 3.5.5. Розділу ІІІ, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано лише довідку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Однак, всупереч вимогам встановлених в тендерній документації учасником у складі пропозиції МКП "Вінницька міська аптека", код ЄДРПОУ:31473118, не надано довідку з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків). Таким чином, пропозиція учасника в даній частині не відповідає тендерній документації.
Крім того, згідно із п.4 Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування препаратів лікарських: надати у складі тендерної пропозиції документи про підтвердження (копії договорів оренди або зберігання та перевезення або послуг по транспортуванню) наявності в учасника власних або орендованих складових приміщень та транспорту для забезпечення умов зберігання та транспортування "холодовий ланцюг". Однак, учасником МКП "Вінницька міська аптека", код ЄДРПОУ: 31473118, у складі тендерної пропозиції не надано вищевказані документи, що не відповідає тендерній документації.
Згідно із вимогами п.4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином. Замовником правомірно відхилено пропозицію МКП "Вінницька міська аптека", код ЄДРПОУ: 31473118.
Щодо прийняття рішення про намір укласти договір із ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» можемо повідомити, що відповідно до а.2 ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник повинен розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.». За результатами розгляду тендерної пропозиції встановлено, що пропозиція ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» відповідає тендерній документації, а запропонований учасником товар відповідає вимогам технічного завдання замовника, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, чия пропозиція за результатами оцінки та розгляду визнана найбільш економічно вигідною.
Щодо надання оригіналів гарантійного листа виробника повідомляємо, що згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до інформації наданої ТОВ «Вента. ЛТД» вказане підприємство підтвердило факт надання гарантійних листів ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.».
А тому, на даний час, в Замовника відсутні правові підстави для задоволення Вашої скарги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Виділити наркотичні препарати в окремий лот
Номер:
269590bdfc54474faa3185d9902346b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-23-000499-c.a1
Назва:
Виділити наркотичні препарати в окремий лот
Вимога:
Детально у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Жалоба- отделение наркоза от наркотич.препаратов — копия.docx 24.01.2017 13:55
- Відповідь на вимогу 24.01.2017 15:07
Дата подачі:
24.01.2017 13:55
Вирішення:
Тендерним комітетом Вінницького обласного клінічного онкологічного диспансеру вимогу щодо усунення порушень та приведення ТД до вимог Закону, розглянуто. За результатами розгляду вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено