• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Сідло одинарне під пестик ДК 021-2015- 31224000-2, Сідло подвійне під пестики ДК 021-2015- 31224000-2, Вушко однолапчасте ДК 021-2015- 31224000-2, Вушко двохлапчастеДК 021-2015- 31224000-2, Затискач клиновий ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач середньої анкеровки і еластичної струнидля несучого тросу ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач фіксуючий ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач фіксуючий для повітряних стрілок ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач живлячий ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач з'єднувальний ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач з'єднувальний ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач стиковий штампований ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач живлячий алюмінієвих дротів ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач ДК 021-2015- 31224500-7, Фіксатир додатковий ДК 021-2015- 31224000-2, Стійка фіксаторна пряма ДК 021-2015- 31224000-2, Стійка фіксаторна зворотня ДК 021-2015- 31224000-2 Проміжок іскровий ДК 021-2015- 31224000-2

Сідло одинарне під пестик ДК 021-2015- 31224000-2, Сідло подвійне під пестики ДК 021-2015- 31224000-2, Вушко однолапчасте ДК 021-2015- 31224000-2, Вушко двохлапчастеДК 021-2015- 31224000-2, Затискач клиновий ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач середньої анкеровки і еластичної струнидля несучого тросу ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач фіксуючий ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач фіксуючий для повітряних стрілок ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач живлячий ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач з'єднувальний ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач з'єднувальний ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач стиковий штампований ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач живлячий алюмінієвих дротів ДК 021-2015- 31224500-7, Затискач ДК 021-2015- 31224500-7, Фіксатир додатковий ДК 021-2015- 31224000-2, Стійка фіксаторна пряма ДК 021-2015- 31224000-2, Стійка фіксаторна зворотня ДК 021-2015- 31224000-2 Проміжок іскровий ДК 021-2015- 31224000-2

Торги відмінено

1 494 439.26 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 011.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2020 17:05 - 16.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Про необхідність внесення змін до діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер.

Номер: 7a29d5129498404b8accc5656f6cf3af
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011372-b.c5
Назва: Про необхідність внесення змін до діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер.
Скарга:
Чинна редакція пунктів № 2 та № 8 Додатку № 3 носить дискримінаційний характер, через обмеження прав учасників, які пропонують продукцію іноземного походження, що виготовляється у відповідності до державного стандарту ДСТУ ГОСТ 12393:2017 (ГОСТ 12393 – 2013, IDT) «Арматура контактної мережі залізниці лінійна. Загальні технічні умови» .
Дата розгляду скарги: 16.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.10.2020 11:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.11.2020 22:50
Дата виконання рішення Замовником: 12.11.2020 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесено зміни до тендерної документації згідно рішення АМКУ від 29.10.20 №20158-р/пк-пз
Автор: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Казановська Тетяна Володимирівна +380995507682 infinit005@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вчетверте! Про необхідність внесення змін до діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер.

Номер: 7384db6a5ee8478d929e69f1c2a52b6f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011372-b.b4
Назва: Вчетверте! Про необхідність внесення змін до діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер.
Вимога:
З систематичного ігнорування наших вимог вбачається, що Замовником навмисно передбачено можливість взяти участь в процедурі закупівлі лише тим учасникам, що пропонують до постачання продукцію яка виготовляється виключно за технічними умовами, що грубо порушує статтю 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно якої замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У свою чергу наше підприємство має намір запропонувати до постачання продукцію, що виготовляється за міждержавним стандартом ДСТУ ГОСТ 12393:2017 (ГОСТ 12393 – 2013, IDT). Таким чином, не зважаючи на внесені зміни, діюча редакція тендерної документації носить дискримінаційний характер по відношенню до нашого підприємства, як одного з потенційних учасників.. З метою усунення наявних дискримінаційних обмежень та розширення кола потенційних учасників, просимо внести наступні зміни до тендерної документації на ці торги, а саме: 1. Доповнити п.2 Додатку №3 Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, наступним абзацем; «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.» 2. Викласти п.8 Додатку №3 Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, в наступній редакції: «8. Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється продукція, підтвердження відповідності якої здійснено до 01.01.2018 року: а) копію акту обстеження виробництва акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання для виготовлення продукції та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи з виготовлення продукції (оригінал або копія, завірена підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника); або в) копію атестату виробництва згідно з ДСТУ 3414-96, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником; або г) копію сертифікату системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ІSO 9001:2008, ІDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника, чинний за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Зміст пункту 2 Додатку № 3 до тендерної документації в повному обсязі відповідає вимогам замовника щодо технічних та якісних характеристик як для продукції залізничного призначення. А також по пункту 8 Додатку №3 до тендерної документації не потребує додаткових змін до документів, які вимагаються.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Втретє! Про необхідність внесення змін до діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер

Номер: e9405958ecf54648a2d06cbcbc5f9988
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011372-b.a3
Назва: Втретє! Про необхідність внесення змін до діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер
Вимога:
З систематичного ігнорування наших вимог вбачається, що Замовником навмисно передбачено можливість взяти участь в процедурі закупівлі лише тим учасникам, що пропонують до постачання продукцію яка виготовляється виключно за технічними умова, що грубо порушує статтю 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, згідно якої замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У свою чергу наше підприємство має намір запропонувати до постачання продукцію, що виготовляється за міждержавним стандартом ДСТУ ГОСТ 12393:2017 (ГОСТ 12393 – 2013, IDT). Таким чином, незважаючи на внесені зміни, діюча редакція тендерної документації носить дискримінаційний характер по відношенню до нашого підприємства. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації для недопущення дискримінації учасників та доповнити пункт 2 Додатку № 3 наступним абзацом: «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У зв"язку з тим, що деталі контактної мережі належать до продукції залізничного призначення, в Додатку 3 викладений Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у тому числі передбачено надання копій нормативних документів ( технічних умов (ТУ), або технічних завдань (ТЗ)) або витяги з них ( титульний лист, технічні характеристики, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування гарантії), узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» (галузевим департаментом (головним управлінням) Укрзалізниці, або іншим відповідним органом, як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1,5.2 ГОСТ 2.114- 95, як для продукції залізничного призначення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вдруге! Про необхідність внесення змін до діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер!

Номер: 19617dcf7b744aa29f5167c00034d433
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011372-b.a2
Назва: Вдруге! Про необхідність внесення змін до діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер!
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник має намір прийняти участь у оголошених торгах UA-2020-09-04-011372-b. Додатком № 3 тендерної документації передбачено обов’язок учасника надати документи, які підтверджують відповідність продукції. Згідно пункту 1 Додатку № 3 Замовником передбачено єдиний документ, що підтверджує відповідність продукції, зокрема сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом із сертифікації Національного Агентства Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Абзацом 4 пункту 1 Додатку № 3 передбачено, якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Вбачається, що зазначені вище вимогу створюють колізію та вводять в оману потенційних учасників. З однієї сторони Вами визначено єдиний документ, що підтверджує відповідність продукції, виданий національним органом сертифікації, без врахування інтересів потенційних учасників, що реалізують продукцію виробників – нерезидентів, а з іншого передбачено вимогу щодо визнання результатів відповідності на технічні регламенти здійснені на території іншої держави. Відтак для потенційних учасників створюється оманливе враження про: 1) можливість надання документу про відповідність продукції виданий акредитованим органом із сертифікації іншої держави; 2) в разі надання документу про відповідність виданого на території іншої держави, надання документу, про визнання його результатів на технічні регламенти; 3) необхідність підтвердження документу (декларації) про оцінку відповідності на технічні регламенти, які не застосовуються до предмета закупівлі. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність, чітко та недвозначно передбачити вимоги та перелік документів, що підтверджують відповідність з урахуванням інтересів, як національних так й іноземних виробників. Пункт 1 Додатку № 3 тендерної документації викласти в наступній редакції: «На підтвердження відповідності продукції вітчизняного та імпортного виробництва, надати один із наступних документів: 2.1 Сертифікат відповідності, або його копію, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену учасником торгів. Форма документів з підтвердження відповідності, які видані до 01.01.2018 року, повинна відповідати вимогам ДСТУ 3498-96. Документи з підтвердження відповідності, які видані після 01.01.2018 року, повинні бути оформлені на бланку органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації за встановленою ним формою.» Абзац 4 пункту 1 Додатку № 3 виключити з тендерної документації у зв’язку з тим, що предмет закупівлі не підпадає під вимоги Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Пунктом 2 Додатку № 3 передбачено, Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ) надати повну копії нормативного документу або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, гарантії), узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» (галузевим департаментом (головним управлінням) Укрзалізниці, або іншим відповідним органом, як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95, як для продукції залізничного призначення. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом і скріпленого печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. З вище наведеного вбачається, що Замовником передбачено можливість взяти участь в процедурі закупівлі лише тим учасникам, що пропонують до постачання продукцію яка виготовляється у відповідності до технічних умов. У свою чергу наше підприємство має намір запропонувати до постачання продукцію, що виготовляється за міждержавним стандартом ДСТУ ГОСТ 12393:2017 (ГОСТ 12393 – 2013, IDT). Таким чином діюча редакція тендерної документації носить дискримінаційний характер по відношенню до нашого підприємства. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації для недопущення дискримінації учасників та викласти пункт 2 Додатку № 3 наступним чином: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірені учасником торгів. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.» Для належної підготовки скарги до органу оскарження просимо конкретизувати можливі строки внесення відповідних змін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про необхідність змін діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер

Номер: 78f874b3120b41579988e47e63672071
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011372-b.b1
Назва: Про необхідність змін діючої редакції тендерної документації, що носить дискримінаційний характер
Вимога:
Наше підприємство, як потенційний учасник має намір прийняти участь у оголошених торгах UA-2020-09-04-011372-b. Додатком № 3 тендерної документації передбачено обов’язок учасника надати документи, які підтверджують відповідність продукції. Згідно пункту 1 Додатку № 3 Замовником передбачено єдиний документ, що підтверджує відповідність продукції, зокрема сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом із сертифікації Національного Агентства Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Абзацом 4 пункту 1 Додатку № 3 передбачено, якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Вбачається, що зазначені вище вимогу створюють колізію та вводять в оману потенційних учасників. З однієї сторони Вами визначено єдиний документ, що підтверджує відповідність продукції, виданий національним органом сертифікації, без врахування інтересів потенційних учасників, що реалізують продукцію виробників – нерезидентів, а з іншого передбачено вимогу щодо визнання результатів відповідності на технічні регламенти здійснені на території іншої держави. Відтак для потенційних учасників створюється оманливе враження про: 1) можливість надання документу про відповідність продукції виданий акредитованим органом із сертифікації іншої держави; 2) в разі надання документу про відповідність виданого на території іншої держави, надання документу, про визнання його результатів на технічні регламенти; 3) необхідність підтвердження документу (декларації) про оцінку відповідності на технічні регламенти, які не застосовуються до предмета закупівлі. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність, чітко та недвозначно передбачити вимоги та перелік документів, що підтверджують відповідність з урахуванням інтересів, як національних так й іноземних виробників. Пункт 1 Додатку № 3 тендерної документації викласти в наступній редакції: «На підтвердження відповідності продукції вітчизняного та імпортного виробництва, надати один із наступних документів: 2.1 Сертифікат відповідності, або його копію, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, завірену учасником торгів. Форма документів з підтвердження відповідності, які видані до 01.01.2018 року, повинна відповідати вимогам ДСТУ 3498-96. Документи з підтвердження відповідності, які видані після 01.01.2018 року, повинні бути оформлені на бланку органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації за встановленою ним формою.» Абзац 4 пункту 1 Додатку № 3 виключити з тендерної документації у зв’язку з тим, що предмет закупівлі не підпадає під вимоги Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Пунктом 2 Додатку № 3 передбачено, Якщо продукція виготовляється за технічними умовами (ТУ), або технічним завданням (ТЗ) надати повну копії нормативного документу або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, правила приймання, зберігання, транспортування, маркування, гарантії), узгоджені в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця» (галузевим департаментом (головним управлінням) Укрзалізниці, або іншим відповідним органом, як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95, як для продукції залізничного призначення. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом і скріпленого печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. З вище наведеного вбачається, що Замовником передбачено можливість взяти участь в процедурі закупівлі лише тим учасникам, що пропонують до постачання продукцію яка виготовляється у відповідності до технічних умов. У свою чергу наше підприємство має намір запропонувати до постачання продукцію, що виготовляється за міждержавним стандартом ДСТУ ГОСТ 12393:2017 (ГОСТ 12393 – 2013, IDT). Таким чином діюча редакція тендерної документації носить дискримінаційний характер по відношенню до нашого підприємства. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації для недопущення дискримінації учасників та викласти пункт 2 Додатку № 3 наступним чином: «Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірені учасником торгів. Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником. Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником. Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення прийнято до розгляду. У разі прийняття відповідного рішення,будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Про дискримінаційний підхід Замовника підчас розгляду тендерних пропозицій учасників.

Номер: a916af9cd1874938b2a8120a685073d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011372-b.c6
Назва: Про дискримінаційний підхід Замовника підчас розгляду тендерних пропозицій учасників.
Скарга:
Документація не містить заборони пропонувати продукцію, яка виготовляється за ДСТУ (ГОСТ) та обов’язку надання учасником у складі Пропозиції технічних умов, якщо запропонована ним продукція виготовляється не за технічними умовами.
Дата розгляду скарги: 23.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.12.2020 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.12.2020 17:50
Дата виконання рішення Замовником: 05.01.2021 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.12.2020 № 23771-р/пк-пз
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД, Казановська Тетяна Володимирівна +380995507682 infinit005@ukr.net