-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
378 475.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 892.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 892.38 UAH
Період оскарження:
04.09.2020 16:57 - 21.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження переможця
Номер:
135e8f52ae43407da808959f9ac1cdf7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-011304-b.c2
Назва:
Оскарження переможця
Вимога:
ТОВ «ВОГ КАРД» не погоджувався з рішенням Замовника щодо визначення ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" Переможцем процедури закупівлі.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" відсутня ліцензія на право здійснення саме роздрібної торгівлі пальним, видана учаснику, яка діє станом на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а у разі відсутності такої ліцензії, оформленої на паперовому носії, – дублікат або копію рішення органу ліцензування про видачу відповідної ліцензії, або довідку (довільної форми) про наявність відповідної ліцензії, котра міститиме посилання на відкритий реєстр, який містить відомості про ліцензіатів роздрібної торгівлі пальним. ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" надав довідку «Лист про наявність ліцензії», в якій повідомляє, що має ліцензію на роздрібну торгівлю пальним, але цей лист не містить жодного обґрунтування щодо наявності ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
В розумінні положень статті 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" – є юридичною особою, яка здійснює оптовий продаж пального, що підтверджується відповідною ліцензією та не здійснює роздрібної торгівлі на АЗС що працюють під брендом «БРСМ-Нафта». При цьому, роздрібну торгівлю на цих АЗС здійснюють ТОВ «БЕЛНАФТОГАЗ», проте ліцензії на роздрібну торгівлю пальним відсутня.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу ВОГ КАРД.docx 06.10.2020 10:06
Дата подачі:
05.10.2020 11:53
Вирішення:
Замовником прийнято рішення про відхилення Вимоги ТОВ "ВОГ КАРД" оскільки не вбачає наявних підстав для її задоволення та підстав щодо відхилення Переможця процедури Відкритих торгів ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до ТД (проектах договорів) в період уточнення
Номер:
c95b8dec534e42248522b4d3e0997e05
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-011304-b.c1
Назва:
Внесення змін до ТД (проектах договорів) в період уточнення
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги на майданчик (період уточнення).docx 08.09.2020 15:51
- Додаток № 3_Договір.doc 11.09.2020 15:07
- Перелік змін до Проєкту Договору.docx 11.09.2020 15:07
Дата подачі:
08.09.2020 15:56
Вирішення:
Засіданням тендерного комітету Головного центру спеціального контролю (філії НЦУВКЗ) було проведено детальний аналіз вимоги та вирішено наступне - з метою приведення умов тендерної документації та умов Проєкту Договору про закупівлю у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України було внесено наступні зміни до Проєкту Договору.
Статус вимоги:
Задоволено