-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спортивного майданчика на території КЗ «Хижинецький ліцей» по вул. І. Богуна, 67-а в с. Хижинці, Вінницького району, Вінницької області
Завершена
879 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 796.80 UAH
мін. крок: 1% або 8 796.80 UAH
Період оскарження:
04.09.2020 14:51 - 09.09.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
d5574cced7dd4231b34aff5ca7eed97c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008810-b.a4
Назва:
Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Шановний Замовник. Вимога в п. 6.3. є недоціцьною, тому що оскільки згідно з розділом «НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП» національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю. Вимоги» цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю. Отже, застосування стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 для сертифікування систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов’язковим. Аналогічне твердження, продубльовано у Вступі до діючого ДСТУ Д ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015, IDT), згідно якого цей стандарт можуть застосовувати сторони. Тобто, він також носить виключно рекомендаційний характер, але не є обов’язком у господарській діяльності учасників. Вимагаємо прибрати дану вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 15:39
Вирішення:
Цей стандарт рекомендовано застосовувати для сертифікування систем управління якістю.
Вимоги, зазначені в стандарті, відповідають чинному законодавству України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1d7629bf12c34f7fbd932b78a6cff380
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008810-b.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Просимо Вас, надати пояснення щодо п 6.2 ТД в приводу радіаційної безпеки та дозиметричного контролю та наявності матеріально-технічного забезпечення з підтвердженням перевірки. Підрядні будівельні організації не можуть проводить дозиметричний контрою відповідно до наказу№ 379 від 23.04.2001 р. Також відповідне обладнання яке проходить спеціалізовані перевірки, повинні мати організаії які спеціалізовано виконують даний вид робіт, а не будівельні організації. Тому дана вимога є не зрозумілою. Чи Ви маєте на увазі, що на об'єкті є підвищений радіаційний рівень?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 15:35
Вирішення:
В рамках виконання протирадіаційних заходів, учасник повинен контролювати радіаційний контроль матеріалів штучного покриття та будівельно піщаних матеріалів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
4621207882a242e3b6409d9082b85bcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008810-b.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ми вважаємо, що Ваша вимога з надання згоди орендодавця про надання техніки в оренду по конкретній закупівлі із погодженням не реалзовувати техніку, є безпідставною,та ткою що суперечить ст. 284 ГК України. Так як техніка орендується на підставі договору оренди, та для здійснення своє статутної діяльності орендарем, також орендована техніка може використовуватися не тільки на об'єкті даної закупівлі, а також і на інших. Щодо реалізації орендованої техніки, дана операція не може бути виконана в термін дії договору оренди. Просимо прибрати дану вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 15:25
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення високопрофесійного конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Замовником було розміщення оголошення UA-2020-09-04-008810-b
Ураховуючи вимоги Закону України про публічні закупівлі, оголошення повинно містити перелік складових, визначених частиною третьою статті 14 Закону, зокрема перелік критеріїв (в тому числі кваліфікаційних) та методику оцінки пропозицій.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Із змісту неодноразово наданих роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України випливає, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5.
«Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону» (Відповідь на запит 111/2017 оприлюднена на офіційному веб-сайті Міністерства).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Номер:
de8066bc9c1b4b7ab78f90d2317855ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008810-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Вимога:
Шановний замовним. Ми вважаємо, що Ваша вимога надати для підтвердження виконання аналогічного договору не менше 3-х договорів є дискримінаційною, тому, що Замовник не обґрунтував встановлення у Документації зазначених вимог.
У свою чергу, участь у Процедурі закупівлі не зможуть прийняти учасники, які мають
меншу кількість аналогічних договорів, що є дискримінацією по відношенню до потенційних
учасників.
Отже, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов Документації, є
такими, що порушують принципи здійснення закупівель, встановлені статтею 3 Закону, а
саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. На аналогічну вимогу є рішення КМУ №919-р/Пк від 06.08.2014 р., про внесення змін до тендерної документації.Просимо вас прибрати дану вимогу та діяти в рамках чинного законодавства України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 13:48
Вирішення:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення високопрофесійного конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Замовником було розміщення оголошення UA-2020-09-04-008810-b
Ураховуючи вимоги Закону України про публічні закупівлі, оголошення повинно містити перелік складових, визначених частиною третьою статті 14 Закону, зокрема перелік критеріїв (в тому числі кваліфікаційних) та методику оцінки пропозицій.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Із змісту неодноразово наданих роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України випливає, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням вимог Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5.
«Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону» (Відповідь на запит 111/2017 оприлюднена на офіційному веб-сайті Міністерства).
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що вимога щодо наявності в учасника виконаних не менше трьох аналогічних договорів жодним чином не обмежує конкуренцію, а надає можливість участі в закупівлі суб’єктів господарювання які виконують роботи визначені як аналогічні за предметом закупівлі на постійній та системній основі, що прямо впливає на якість виконання робіт.
Статус вимоги:
Відхилено