-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до електровозів) (власні кошти)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Завершена
1 038 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 380.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2020 14:42 - 15.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ba2de18a48484171ac17e7e8e1404597
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008455-b.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику, просимо звернути увагу на надані документи ТОВ "КМГ ТРЕЙД" для участі у закупівлі UA-2020-10-06-007003-a та порівняти їх із аналогічними документами, надамними у поточній закупівлі. На наш погляд, вони так само мають ознаки фіктивності.
Після прийняття до розгляду поданої раніше скарги, ці документи та посилання на них будуть завантажені окремим додатком до неї.
Пов'язані документи:
Учасник
- 12.1. Technický pasport.pdf 23.10.2020 17:36
- 12 зразок док з якості.pdf 23.10.2020 17:36
- 11. Protokol uvedneí do výroby-.pdf 23.10.2020 17:36
Дата подачі:
23.10.2020 17:36
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Рішення про визнання переможця було прийнято тендерним комітетом на підставі розгляду документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції та визначення зазначених документів такими, що відповідають умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
37f633ffa9f0496793b498df4281effa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008455-b.a3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Зміст скарги викладено у додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 22.10.20.pdf 22.10.2020 10:57
- Додаток до Скарги (3).docx 02.11.2020 18:09
- 12.1. Technický pasport (1).pdf 02.11.2020 18:09
- 12 зразок док з якості (1).pdf 02.11.2020 18:09
- 11. Protokol uvedneí do výroby- (2).pdf 02.11.2020 18:09
- Рішення від 26.10.2020 № 19878 (+лист Замовнику).pdf 26.10.2020 22:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2020 № 20503.pdf 05.11.2020 22:25
- Рішення від 04.11.2020 № 20503.pdf 09.11.2020 22:58
- Пояснення UA-2020-09-04-008455-b.docx 29.10.2020 14:14
- Пояснення UA-2020-09-04-008455-b.PDF 29.10.2020 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2020 15:50
Дата розгляду скарги:
04.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.10.2020 22:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.11.2020 22:58
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо змін до тендерної документації
Номер:
cb7a5c4fd610455fa93dc1eabe4af79b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008455-b.b2
Назва:
Щодо змін до тендерної документації
Вимога:
Просимо викласти п.8 додатку №5 тендерної документації у редакції: «8. Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-6, учаснику необхідно надати:
8.1. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
8.2. для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа– погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. Термін дії попередньо погоджених креслеників продовжується на 1 рік від визначеної дати маркування штампом на кресленику.».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 10:55
Вирішення:
Вимоги щодо підтвердження відповідності технічним, кількісним та якісним характеристикам предмета закупівлі сформовані та викладені у Додатку 5 даної Тендерної документації. Зміни вноситись не будуть.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.09.2020 15:02
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
40a86bd43f10492ea9a0a9b402941f61
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008455-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо викласти п.8 додатку №5 Тендерної документації у наступній редакції: "8. Учасник повинен надати:
- лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (рухомий склад, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
або
- скановану копію кресленика на продукцію. Відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією «НДКТІ» АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом надання листа–погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом «Погоджено для виробництва у запчастину на 20__ р.» за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. "
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 10:31
Опис причини скасування:
Помилково направлена
Дата скасування:
09.09.2020 10:56