• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування елементів благоустрою (дитячого майданчика) в районі житлового будинку №26/37 по вул. Соборній в м. Кременчуці (нове будівництво)

Завершена

284 462.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 422.31 UAH
Період оскарження: 04.09.2020 14:33 - 10.09.2020 14:28
Вимога
Відхилено

оскарження протоколу Замовника

Номер: b864fb0e8aa94d42b8f144a76bce4a81
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-008287-b.c3
Назва: оскарження протоколу Замовника
Вимога:
Шановний, Замовнику! Уважно ознайомившись з тендерної пропозиції «Учасника-Переможця» вбачається не виконання багатьох вимог Замовника, саме: -«п. 7.1 ч. 2) Копія договору на роботи, що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі (дана копія договору повинна бути завірена мокрими печатками сторін). Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію акту(актів) виконаних робіт/ копії інших документів, що підтверджують факт завершення виконання робіт» - вимога не виконана, аналогічний договір не . завірена мокрими печатками сторін, а лише Учасником; - « п. 7.1. ч. 13) На підтвердження дотримання учасником заходів щодо захисту довкілля, учасником в складі пропозиції надаються документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів, разом з копіями чинних документів дозвільного характеру» - надано договір лише на вивіз відходів, щодо утилізації відомості в тендерній пропозиції відсутні; - щодо кваліфікації: «Довідка за формою, яка містить інформацію про наявність працівників, загальний стаж роботи, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд Загальний стаж роботи, років Досвід виконаня аналогічних робіт, років 1 2 3 4 5 6 1 … , Учасник-Переможець не до всіх працівників зазначив критерії відповідної форми (САМЕ РОЗРЯДИ); - а також у Специфікації «Учасника-Переможця» не надано точних розмірів обладнання. Та багато інших підстав…. Маємо сподівання на короткий термін виправлення помилок щодо совістливої поведінки Замовника на предмет справедливого розгляду тендерних пропозицій Учасників за відповідними торгами. Директор ТОВ «СІТІПАРКІНГ» С.М. Бойко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання у складі пропозиції копії договору на роботи, що за своєю суттю аналогічні цій закупівлі (дана копія договору повинна бути завірена мокрими печатками сторін). Додатково для підтвердження виконання зобов’язань за аналогічним договором учасники надають копію акту(актів) виконаних робіт/ копії інших документів, що підтверджують факт завершення виконання робіт. На підтвердження відповідності даній вимозі у складі пропозиції учасником надано Договір підряду №67 від 24 жовтня 2019 року та Договір №4/Д32Б від 27.11.2019 року, а також документи, що підтверджують факт завершення виконання робіт, завірені належним чином. Таким чином, учасник підтвердив відповідність вимозі, встановленій оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі на підтвердження дотримання учасником заходів щодо захисту довкілля, учасником в складі пропозиції надаються документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів, разом з копіями чинних документів дозвільного характеру. У складі пропозиції учасником надано Договір № 290-А від 17 серпня 2020 року, чим підтверджено відповідність вимозі, що встановлена оголошенням. Окрім того, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до учасника спрощеної закупівлі, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження відповідності встановленій вимозі учаснику у складі пропозиції необхідно надати Довідку за формою, яка містить інформацію про наявність працівників, загальний стаж роботи, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повною мірою відповідає формі, що встановлена оголошенням. Учасником зазначено інформацію щодо розрядів працівників. Зазначаємо, що оголошенням не передбачена вимога щодо зазначення розряду УСІХ працівників в довідці. Таким чином, пропозиція учасника є такою, що повною мірою відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником підтверджено відповідність технічним характеристикам до предмета закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

оскарження протоколу Замовника

Номер: 0d1459d81f5c4ac98bff7ec81857de45
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-008287-b.a2
Назва: оскарження протоколу Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІПАРКІНГ», ретельно ознайомившись з Оголошенням та технічними, якісними характеристиками до закупівлі, чітко та у відповідності до всіх вимог Змовника підготувало та завантажило Тендерну пропозицію. За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІПАРКІНГ», Замовник вирішив, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відхилити нашу пропозицію, з абсурдних та незрозумілих підстав. Виникає питання до Уповноваженої особи О.В. Бугаєнко: «Хто складав від імені Замовника тендерну документацію для завантаження на електрону площадку? Та якщо не Ви особисто, то чи Ви особисто ознайомлювалися з вимогами в тендерній документації?» По-перше: Підстава 1: «щодо не відповідності звітного періоду при наданні балансу суб’єкта господарювання»- Пояснення: В ч. 8 п. 7.1. Оголошення та технічних, якісних характеристик до закупівлі було чітко вказано вимогу: «Копія балансу суб’єкта господарювання за ОСТАНІЙ звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»)». Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»: «Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди» - де чітко вбачається, що останній звітній період це проміжний за результатами першого півріччя. Замовник мабуть умисно вказав для заплутування неугодних Учасників слово «ОСТАННІЙ», як на свою думку щодо останнього звітного періоду в календарний рік. В зв’язку з тим, що Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» а саме ч. 1 ст. 13, не має чітких термінів, щодо «ОСТАНЬОГО звітного періоду фінансової звітності» вважаємо, що Учасник надав правильний документ, який не може бути підставою для відхилення. По- друге: Підстава2: «щодо не вказання в довідці за формою, яка містить інформацію про наявність працівників, інформації про розряд». Пояснення: В ч. 15 п.7.1. Оголошення та технічних, якісних характеристик до закупівлі було надано форму «яка містить інформацію про наявність працівників, загальний стаж роботи, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд Загальний стаж роботи, років Досвід виконаня аналогічних робіт, років 1 2 3 4 5 6 1 … Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІПАРКІНГ», чітко вказав в відповідній формі всю інформацію, а щодо відсутності в працівників спеціальності або розряду вказав це – (прочерк), що вказує на відсутність інформації, як такої. До того ж Замовник не висував вимогу в тендерній документації, щодо виконання робіт лише працівниками з обов’язковою наявністю розрядом за спеціальністю. Вважаємо, що Учасник надав правильно заповнений документ, який не може бути підставою для відхилення Керуючись вищенаведеним, Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СІТІПАРКІНГ», сподівається, що відхилення нашої пропозиції несе суто технічний та помилковий характер, що призведе до перегляду та справедливого рішення по нашій пропозиції, а також подальшої плідної співпраці на поставку якісної продукції, з якою ознайомлена вся наша країна, та залюбки користується в своїх розвагах малеча. У разі відсутності справедливого перегляду нашої тендерної пропозиції маємо право звернутися до відповідних служб на предмет порушення уповноваженими особами стосовно певної закупівлі законодавства України щодо проведення електронних закупівель та виявлення винних осіб. Директор ТОВ «СІТІПАРКІНГ» С.М. Бойко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання учасниками у складі пропозиції копії балансу суб’єкта господарювання за останній звітний період (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). Частиною 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Таким чином, останній звітній період – 2019 рік. Окрім того, за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/87543 Ви можете додатково ознайомитися з роз’ясненням Антимонопольного комітету України з приводу зазначеної інформації. Звертаємо Вашу увагу, що оголошенням про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання копії балансу суб’єкта господарювання саме за ОСТАННІЙ ЗВІТНІЙ ПЕРІОД. У складі Вашої пропозиції надано баланс на 30 червня 2020 року та звіт про фінансові результати за І півріччя 2020 року, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Якби Ви уважно ознайомились із Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та проаналізували відповідні положення, у Вас би не виникло необхідності звинувачувати Замовника у власній неспроможності виконати умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Окрім того, оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги до учасників, зокрема наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У складі пропозиції учаснику необхідно надати Довідку ЗА ФОРМОЮ, яка містить інформацію про наявність працівників, загальний стаж роботи, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. Пунктом 15 Оголошення передбачена форма довідки, яка містить графи, обов’язкові для заповнення: «№ з/п», «Посада (робоча професія)», «Прізвище та ініціали», «Освіта і спеціальність, розряд», «Загальний стаж роботи, років», «Досвід виконання аналогічних робіт, років». На підтвердження відповідності даній вимозі учасником надано Довідку Вих.№07 від 16.09.2020 року, яка не містить інформації про розряд зазначених у Довідці працівників. Зазначаємо, що «-» не має смислового значення та не може вважатися носієм інформації щодо розряду працівників. Отже, пропозиція учасника є такою, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги до змін в ТД

Номер: 6bba89ead9a048e2a4c3e2cddd635015
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-008287-b.a1
Назва: Вимоги до змін в ТД
Вимога:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» в діючій редакції, а саме: Ст. 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: передбачає: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2)…3) …; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) ..;6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Як фактично вбачається - П. П. 13 п. 7,1: «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі пропозиції і надаються в електронному вигляді, у форматі PDF або інший формат передбачений системою електронних закупівель prozorro.gov.ua та завантажуються у відповідні форми на електронному майданчику», Замовником передбачено, що: «13) На підтвердження дотримання учасником заходів щодо захисту довкілля, учасником в складі пропозиції надаються документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів, разом з копіями чинних документів дозвільного характеру» - факт наявністі даного п. у відповідній редакції це повне порушенн принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а також лобіювання виключних осіб які можуть брати участь у цих торгах з наявністю документів дозвільного характеру за предметом права учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або наявністю діючого договору по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів на відповідній адміністративній одиниці де повинні проводитися роботи за закупівлею. У відповідності до предмету закупівлі: «……ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт», та ніяк не надання послуг з на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, до того ж Учасник не зобов’язаний мати договірні зобов’язання за предметом вивезенню та утилізації будівельних та інших відходів за адміністративними одинцями за всіма адресами об’єктів де виконує роботи Учасник. Замовник може передбачити вимогу, щодо гарантування Учасником (шляхом надання Гарантійного листа) по прибиранню об’єкту за предметом закувлі від будівельних та інших відходів до закінчення виконання робіт за договором. Просимо виключити П. П. 13 п. 7,1: «Перелік документів, які обов’язково подаються учасниками у складі пропозиції…», та як альтернативу вказати про надання Учасником: «надання Гарантійного листа по прибиранню об’єкту за предметом закувлі від будівельних та інших відходів до закінчення виконання робіт за договором».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо про наступне. Пунктом 13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що на підтвердження дотримання учасником заходів щодо захисту довкілля, учасником в складі пропозиції надаються документи дозвільного характеру, що підтверджують право учасника на провадження діяльності з вивезення та утилізації будівельних відходів, або діючий договір по наданню послуг по вивезенню та утилізації будівельних відходів, разом з копіями чинних документів дозвільного характеру. Дана вимога не є дискримінаційною, а спрямована виключно на підтвердження права учасника провадити діяльність з вивезення та утилізації будівельних відходів, що є необхідним при виконанні робіт згідно з умовами договору та задля дотримання заходів, спрямованих на захист довкілля. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено