-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Технічне переоснащення котельні КЗ «Зорянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів» с.Зоря, Дніпровський район, Дніпропетровської області, вул. Центральна, 1-а» (код за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні роботи)
Завершена
1 497 939.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 489.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 489.70 UAH
Період оскарження:
04.09.2020 14:31 - 10.09.2020 15:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції та повернути в закупівлю, оскільки Замовником вказані підстави не є об’єктивними та законними
Номер:
6eefed7fccdb479ca0f8a85a0dc11a42
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008223-b.a3
Назва:
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції та повернути в закупівлю, оскільки Замовником вказані підстави не є об’єктивними та законними
Вимога:
Вельмишановний Замовник КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗОРЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ ЧУМАКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ" в особі Уповноваженої особи Мазур Вікторії Андріївни!
Ви, Мазур Вікторія Андріївна, дискваліфікували пропозицію Учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» і вказали причину - Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі.
Учасник ТОВ «ГК «Термоінжиніринг», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, ст. 14 ч. 14 «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.» звертається до Вас з ВИМОГОЮ надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У Протоколі УО №6 від 21.09.2020 Ви детально вказали підстави дискваліфікації пропозиції, з якими ми не погоджуємося, оскільки вони є необєктивними і порушують Закону України «Про публічні закупівлі»:
1. Пропозиція учасника не відповідає вимогам пункту 4 розділу 3 тендерної документації, а саме: учасником не указана електронна адреса.
– ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА ОСКАРЖЕННЯ - Не зазначення учасником інформації, яка є наявною в інших документах, відноситься до формальної (несуттєвої) помилки, які не призводять до відхилення пропозиції учасника. До того ж Електронна адреса указана в фірмову бланку Учасника, яку Замовник відмовився бачити.
2. Пропозиція учасника згідно пункту 4 розділу 12 Оголошення, а саме виконавців газонебезпечних робіт, не було надано документи підтверджуючи кваліфікацію, а саме: відсутній інженер з налагодження обладнання (у відомостях обсягів робіт зазначені роботи, які вимагають виконання налагодження котлів, ШРП та вузла обліку газу); відсутній професійно кваліфікаційні працівники (наприклад: монтажники , слюсарі), безпосередньо зайняті на виконанні газонебезпечних робіт (пуск газу в газопровід, ревізія та налагодження ШРП, вузла обліку газу, котлів). Протокол №82 від 26.06.2020р ТОВ «Навчально-курсового центр «Будмашоснова» не підтверджує проходження електрогазозварником Кітун О.С. навчання згідно «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» (НПАОП 0.00-5.11-85).
– ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА ОСКАРЖЕННЯ – Замовником чітко НЕ БУЛО вказано в п.4.12. Оголошення, які саме працівники повинні бути наявні в Учасника та з яких НПАОП повинні бути надані посвідчення (ПОКАЖЧИК нормативно-правових актів з охорони праці (Наказ Державної служби України з питань праці від 16.01.2019 № 18) містить понад 100 (сто) нормативно-правових актів).
До того ж іншими учасниками ставилися питання Замовнику на періоді уточнення інформації щодо наявності працівників, їх посад та надання підтверджуючих документів, щоб не було дискваліфікації. ПРОТЕ Замовником не було надано чіткої відповіді, ПРОІГНОРОВАНО і ЗАЛИШЕНО БЕЗ ВІДПОВІДІ питання Учасників. А тепер Ви дискваліфікуєте з даного питання ?!!!! А проаналізувавши документ Учасника ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОТЕРМ" 17 Довідка про наявність кваліф працівників.pdf, бачимо, що в довідці вказані саме ті посади працівників, через які дискваліфікували Учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг». Отже, робимо висновок, що Замовник та Учасник ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОТЕРМ" перебували в корупційній змові ще до проведення закупівлі, оскільки тільки Учасник ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОТЕРМ" знав, які працівники повинні бути наявні, щоб не дискваліфікували його пропозицію, та які посвідчення надавати.
А з приводу підстави «Протокол №82 від 26.06.2020р ТОВ «Навчально-курсового центр «Будмашоснова» не підтверджує проходження електрогазозварником Кітун О.С. навчання згідно «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» (НПАОП 0.00-5.11-85).» – По-перше, Даного виду навчання Замовник не вимагав в оголошенні. По-друге, навчання за «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» (НПАОП 0.00-5.11-85) не проводиться. «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» (НПАОП 0.00-5.11-85) необхідна лише для розробки внутрішніх інструкції на підприємстві -«Действующие и вновь разрабатываемые на предприятиях местные инструкции должны быть приведены в соответствие с настоящей инструкцией.» По-третє, навчання для виконання газонебезпечних робіт дозволяється на основі «Правила безпеки систем газопостачання» НПАОП 0.00-1.76-15. (роз’яснення Держпраці України).
3. Пропозиція учасника має недостовірну інформацію в довідці про відсутність заборгованості. Згідно з Єдиним реєстром боржників (ДП «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України ) ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» має борг перед державою.
– ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА ОСКАРЖЕННЯ – Замовник оприлюднив неправдиву інформацію. В п.4.10. Оголошення вимагалося надати «Довідка в довільній формі про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.» Порядок видачі таких довідок регулюється наказом Міністерства фінансів “Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи”. У даному ж порядку міститься форма довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Дана довідка готується – 5 робочих днів з дня замовлення. Ми замовили, але поки вона не готова. На офійному порталі Державної фіскальної служби України http://sfs.gov.ua/businesspartner зазначено «Для перевірки надійності Вашого ділового партнера, зокрема щодо сумлінності у сплаті податків, достатньо ввести відому Вам інформацію в одне з полів або в обидва поля і система здійснить пошук у базах даних, доступних для публічного використання і повідомить Вам про результати пошуку.Увага! Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованності ) відбувається ЩОДЕННО, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами ПОПЕРЕДНЬОГО банківського дня.»
Додаємо скріншот з даного сайту для підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
ОТЖЕ, вказана Замовником підстава не є підставою в розумінні закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення пропозиції Учасника.
4. Учасник в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань значиться відкриття виконавчого впровадження щодо юридичної особи ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""-39395692 від 06.04.2020 року.
– ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА ОСКАРЖЕННЯ - Яким чином ця інформація впливає на дискваліфікацію учасника?! У Законі України «Про публічні закупівлі» згідно з ст. 17 Підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі можу бути лише якщо 3)службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;).
Щодо згаданого Вами провадження повідомляємо, що в першій інстанцій ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" перемогло, наразі триває апеляція.
На підтвердження надаємо довідку МВС пор відсутність судимості посадової особи директора ТОВ «ГК «Термоінжиніринг»
ОТЖЕ, вказана Замовником підстава не є підставою для відхилення пропозиції Учасника в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Пропозиція учасника в інформації про досвід виконання аналогічних робіт учасник вказав об’єкт «Реконструкція котельні Бахмутського психоневрологічного інтернату, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул.3елена,7», згідно єдиного державного реєстру судових рішень, по зазначеному в інформації об’єкту відносно ТОВ «ГК «Термоінжирінг»» було відкрито кримінальне впровадження.
– ЗАПЕРЕЧЕННЯ ТА ОСКАРЖЕННЯ – Яким чином дана інформація є підставою для дискваліфікації Учасника?!! Інформація про даний договір і стан його виконання міститься у відкритому доступі на prozorro.gov.ua UA-2018-02-22-000696-b. Бахмутський психоневрологічний інтернат надав лист-відгук, який міститься в складі пропозиції.
Стосовно кримінального провадження – то воно відкрите не по ТОВ «ГК «Термоінжирінг»». ТОВ «ГК «Термоінжирінг»» в даному провадженні йде як свідок.
Вимагаємо скасувати Протокол УО №6 від 21.09.2020. про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ГК «Термоінжирінг»». В інакшому випадку ми будемо звертатися до суду та вищих інстанцій, як радить закон україни «Про публічні закупівлі» для даного виду закупівлі і доведемо незаконні дії Замовника відносно Учасника ТОВ «ГК «Термоінжирінг»» та вашу корупційну змову з учасником ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОТЕРМ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Screenshot_2020-09-21 ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ПРО СВОГО БІЗНЕС-ПАРТНЕРА.png 24.09.2020 16:17
- Dovidka_20245370550170807370.pdf 24.09.2020 16:18
- Dovidka_20245370550170807370.pdf.p7s 24.09.2020 16:18
- f478526n42.doc 24.09.2020 16:18
- public_doc(1).p7s 24.09.2020 16:18
- public_doc(1).pdf 24.09.2020 16:18
Дата подачі:
24.09.2020 16:18
Вирішення:
Зазначаємо, що період оскарження дискваліфікації учасника закінчився 23.09.2020р. в 14.50, проте відповідаємо на задані питання.
1. Учасник порушив вимоги пункту 4.3. Оголошення.
2. Учасник згідно пункту 4.12 Оголошення не відповідає вимогам та кваліфікаційним критеріям закупівлі. У відповідності до пункту 3.6 «Правил безпеки систем газопостачання» (НПАОП 0.00-1.76-15) та наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26 січня 2005 року, працівники повинні пройти спеціальне навчання і перевірку знань відповідно п.4.1 НПАОП 0.00-4.12-05. Замовником 10.09.2020 (09:13) була дана вичерпна відповідь на питання по закупівлі, а саме: «Виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт (роботи підвищеної небезпеки), при проведені робіт на об'єкті закупівлі, потребує проходження посадовими особами та іншими працівниками спеціального навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці, пункт 4.1 НПАОП 0.00-4.12-05. Підрядна організація повинна виконувати роботи на об'єкті згідно з діючим законодавством, нормами та правилами.» Підприємство, що проводить газонебезпечні роботи (роботи підвищеної небезпеки) для отримання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки повинно пройти експертизу стану охорони праці та безпеки підприємства, і згідно з цієї процедури, повинна знати, яке навчання і перевірку знань потребує проходження посадовими особами та працівниками підприємства. Знову зазначаємо, що пропозиція учасника не містить виконавців газонебезпечних робіт, не було надано документи підтверджуючи кваліфікацію, а саме: відсутній інженер з налагодження обладнання ( у відомостях обсягів робіт зазначені роботи, які вимагають виконання налагодження котлів, ШРП та вузла обліку газу); відсутні професійно кваліфікаційні працівники ( наприклад монтажники, слюсарі), безпосередньо зайняті на виконанні газонебезпечних робіт (пуск газу в газопровід, ревізія та налагодження ШРП, вузла обліку газу, котлів). Це детально вказано в п.2 Протоколу УО №6 від 21.09.2020р. про дискваліфікацію ТОВ «ГК «Термоінжиніринг».
3. Учасник надав недостовірну інформацію. В п.4.10 Оголошення дослівно вказано: «Довідка в ДОВІЛЬНІЙ формі про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи», від учасників закупівлі не вимагалось надання довідки згідно наказу Міністерства Фінансів №733 від 03.09.2018р. Знову зазначаємо, що пропозиція учасника має недостовірну інформацію про відсутність заборгованості, згідно з Єдиним реєстром боржників (ДП «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України) ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» має борг перед державою ( номер виконавчого впровадження 61725005).
4. Учасник надав недостовірну інформацію. В єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань значиться відкриття виконавчого впровадження щодо юридичної особи ТОВ «ГК»Термоінжиніринг» - 39395692 від 06.04.2020 року. Згідно пункту 4 розділу 1 статті 10 Закону України « Про виконавче впровадження» до боржника можуть бути застосовані заходи примусового виконання, серед яких, заборона боржнику розпоряджатися та/або користуватися майном і коштами. Це суттєво вплине на спроможність учасника виконати вимоги та кваліфікаційні критерії закупівлі.
5. Учасник надав недостовірну інформацію та/або не підтвердив відповідність вимогам та кваліфікаційним критеріям закупівлі.
Учасник надав позитивний відгук по об’єкту « Реконструкція котельні Бахмутського психоневрологічного інтернату, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена 7», але згідно єдиного державного реєстру судових рішень по зазначеному об’єкту було відкрито кримінальне впровадження відносно посадових осіб ТОВ «ГК «Термоінжиніринг», які зловживаючи службовим становищем, з метою заволодіння бюджетними коштами , внесли неправдиві відомості до актів виконаних робіт. Учасником в складі пропозиції не було надано документів (згідно п.17 Оголошення), які би доцільно підтверджували відсутність судимості посадових осіб ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» виходячи з зазначених вище обставин.
Отже, учасником неналежно підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям та надано документи не в повному обсязі. Вимога учасника відклоняється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення ч. 8 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
a2a7709469b74734b0b65ba6197614b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008223-b.b2
Назва:
порушення ч. 8 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ч. 8 ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" говорить : Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимагаємо видалити п.14 - "14. Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. При цьому кошторисна документація повинна бути розрахована на аукціонну суму закупівлі на виконання робіт згідно діючих нормативних документів в галузі будівництва." та ТЕКСТ "Увага!!!
1. За результатами аукціону Учасник повинен надати протягом трьох робочих днів (в паперовому вигляді (належним чином оформлену)) Замовнику, кошторисну документацію зазначену у п. 7 цього оголошення, складену відповідно до опублікованої Відомості обсягів робіт"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 17:41
Вирішення:
Відповідно до пункту 4.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозиція учасника подається в електронному вигляді.
Згідно з п. 14 Гарантійним листом, учасник, у разі його визнання переможцем (після проведення аукціону і кваліфікації), підтверджує надання Замовнику на протязі 3 робочих днів у паперовому вигляді та оформлені належним чином всі документи своєї пропозиції (в т.ч. відкоригованої кошторисної документації, що обгрунтовано підтверджує остаточно запропоновану ціну закупівлі).
Державна казначейська служба України згідно з Наказом МФУ №1407 24.12.2012 р. приймає документи, договір та кошторисну документацію в паперовому вигляді.
Вимога відклоняється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
928c0bc369e3467a86929e709270e7a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-04-008223-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу - Наявність у штатному розкладі інженера з охорони праці з наданням посвідчення на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. АБО КОРЕКТНО прописати дану вимогу.
Згідно з законодавства України про охорону праці та роз*яснень Держарвної служби з питань праці Украни щодо охорони праці на підприємстві можливі 3 варіанти:- 1. Кількість працюючих на підприємстві 50 і більше осіб - роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення та призначає Інженера з охорони праці.
2.Менше 50 осіб - функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Отже, не в штаті, а за сумісництвом.
3. Менше 20 осіб - для виконання функцій служби охорони праці можуть залучати сторонніх спеціалістів на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Отже, не в штаті.
Своєю вимогою в тендерній документації ви обмежуєте та позбавляєте права участі в закупівлі Учасників, які мають працівників чисельністю менше 50 осіб та/або менше 20 осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 17:25
Вирішення:
Згідно з ст.15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві створюється служба охорони праці.
При кількості працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати особи в порядку сумісництва, або залучатись сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Відповідно до п.17 Оголошення, учасник може подати інші документи підтверджуючи кваліфікацію (наприклад на виконання ЗУ «Про охорону праці» наказ на сумісництво або договір на виконання функцій служби охорони праці).
Вимога відклоняється.
Статус вимоги:
Відхилено