• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Код згідно ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (Мультифункціональний апарат) DK 021:2015 39710000-2 Electrical domestic appliance. (Multifunctional device)

Завершена

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2020 13:26 - 01.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 816a737152264bedbaee686fc1d8afc1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-001523-a.c2
Назва: СКАРГА на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2020-09-04-001523-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 04.09.2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-04-001523-a) Замовником Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю по предмету «Код згідно ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (Мультифункціональний апарат) DK 021:2015 39710000-2 Electrical domestic appliance. (Multifunctional device)». Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» (надалі – Скаржник) код ЄДРПОУ 39031869 виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та відповідності до умов Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Для участі у закупівлі тендерні пропозиції було подано наступними учасниками: Учасник: Рішення: ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" Допущено до аукціону ТОВ "Торговий дім "С-Проф" Допущено до аукціону ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД" Допущено до аукціону За результатами розгляду пропозицій до аукціону були допущені учасники: ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", ТОВ "Торговий дім "С-Проф" та ТОВ "ВОЛИНЬ ХОЛОД". Скаржник ТОВ "Торговий дім "С-Проф" не погоджується із рішенням Замовника, згідно якого, ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" допущено до аукціону та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують принципи визначені в ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підтвердження вищесказаному повідомляє наступне – Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», абзацу 1 Тендерної документації «Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються замовником у тендерній документації.», зокрема: 1. Відповідно до розділом V п. 2 Тендерної документації, «Учасник погоджується, що ціна за одиницю товару зазначена в договорі не може бути підвищена раніше 120 днів з дня укладання договору, про що надає гарантійний лист». Тобто, при підготовці тендерної пропозиції учасник мав врахувати дану вимогу Тендерної документації, та надати в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" відсутній гарантійний лист погодження, що ціна за одиницю товару зазначена в договорі не може бути підвищена раніше 120 днів з дня укладання договору, чим саме учасник не виконав вимогу розділу V п. 2 Тендерної документації, Вважаємо, що Замовник неправомірно допустив пропозицію ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" до аукціону, тендерна пропозиція ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури закупівлі не виконав вимоги Тендерної документації та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 2. Відповідно до вимог Додатку № 3 до Тендерної документації «Для підтвердження та можливості для замовника перевірки відповідності технічних характеристик запропонованих товарів учасники в складі пропозиції повинні надати інструкції з експлуатації» В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" відсутні інструкції з експлуатації для запропонованих товарів, на підставі зазначеного вважаємо, що Замовник неправомірно допустив пропозицію ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" до аукціону, тендерна пропозиція ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури закупівлі не виконав вимоги Тендерної документації та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", повинна була бути відхилена Замовником на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Скаржник категорично не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника про допущення до аукціону пропозиції ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", вважає його незаконним та таким, що порушує його права та інтереси, відтак Замовник порушив Наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Допустивши до аукціону пропозицію ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" за наявності невідповідності тендерної пропозиції останнього вимогам Тендерної документації Замовник показав свою упередженість та необ’єктивність при розгляді тендерної пропозиції учасника, невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону. Основні принципи, закріплені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» є реальним учасником ринку кухонного обладнання. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Скасувати рішення Замовника згідно якого допущено до аукціону учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0".
Дата розгляду скарги: 02.11.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.10.2020 09:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.11.2020 22:54
Дата виконання рішення Замовником: 23.11.2020 09:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником буде виконано рішення АМКУ
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Торговий дім "С-Проф", Фар'ян Ігор Олегович +380322921353 office@s-prof.com.ua
Вимога
Без відповіді

ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: 4bbe0f8db74b44f8858058ed01e14291
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-001523-a.a1
Назва: ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі – Замовник), було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади (Мультифункціональний апарат) DK 021:2015 39710000-2 Electrical domestic appliance. (Multifunctional device), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-04-001523-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф» (надалі – Скаржник) код ЄДРПОУ 39031869 виявило бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі та відповідності до умов Тендерної документації подало тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозицій до аукціону були допущені учасники: Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «С-Проф», Товариство з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬ ХОЛОД» та Товариство з обмеженою відповідальністю "БМ ДИСТРИБУШН 2.0". Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, згідно якого, ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" допущено до аукціону та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують принципи визначені в ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підтвердження вищесказаному повідомляє наступне – Відповідно до розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», абзацу 1 Тендерної документації «Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі PDF (PortableDocumentFormat), що вимагаються замовником у тендерній документації.», зокрема: Відповідно до розділом V п. 2 Тендерної документації, «Учасник погоджується, що ціна за одиницю товару зазначена в договорі не може бути підвищена раніше 120 днів з дня укладання договору, про що надає гарантійний лист». Тобто, при підготовці тендерної пропозиції учасник мав врахувати дану вимогу Тендерної документації, та надати в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" відсутній гарантійний лист, що вимагався розділом V п. 2 Тендерної документації, а саме: «Учасник погоджується, що ціна за одиницю товару зазначена в договорі не може бути підвищена раніше 120 днів з дня укладання договору, про що надає гарантійний лист». Вважаємо, що Замовник неправомірно допустив пропозицію ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" до аукціону, тендерна пропозиція ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури закупівлі не виконав вимоги Тендерної документації та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до вимог Додатку № 3 до Тендерної документації «Для підтвердження та можливості для замовника перевірки відповідності технічних характеристик запропонованих товарів учасники в складі пропозиції повинні надати інструкції з експлуатації» В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" відсутні інструкції з експлуатації для запропонованих товарів, на підставі зазначеного вважаємо, що Замовник неправомірно допустив пропозицію ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" до аукціону, тендерна пропозиція ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки учасник процедури закупівлі не виконав вимоги Тендерної документації та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", повинна була бути відхилена Замовником на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Основні принципи, закріплені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі були порушені Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», у випадку не задоволення вимоги наше Товариство вимушене буде звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України для оскарження рішення, щодо незаконного допущення до аукціону пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0". Виходячи з вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Розглянути дану Вимогу. 2. Скасувати рішення про допущення до аукціону пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0".