2 лота:
Лот 1. – Тіопентал натрій (Thiopental) – 1000 упаковок;
Лот 2. – Фармацевтична продукція – 5 найменувань – 357 упаковок.
Найменування та міжнародна непатентована назва, АТХ, а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
325 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 375.00 UAH
Період оскарження:04.09.2020 12:58 - 17.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо визначення переможця
Номер:552f7bbf268848c3b9368e892f69d0cc
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "БаДМ", UA-EDR 31816235
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-04-006104-b.a1
Назва:Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету ДУ "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України" від 25.09.2020 року № б/н було прийнято рішення стосовно визнання переможцем закупівлі ТОВ "БаДМ" та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір на поставку фармацевтичної продукції згідно оголошеної процедури закупівлі UA-2020-09-04-006104-b, лот 1.
Але при цьому тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам, що були вказані тендерній документації, а саме: п. 1.4 розділу ІІІ передбачено наступне: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Тендерна пропозиція переможця ТОВ "БаДМ" не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису).
Замовник ДУ "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України" 25.09.2020р. о 12:56 розмістив Вимога про усунення невідповідностей, згідно якої запропонував накласти ЕЦП/КЕП.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно з рішенням АМКУ від 14.08.2020 № 15597-р/пк-пз (оголошення UA-2020-06-16-001053-a) Законом не передбачено можливості розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, щодо накладення електронного цифрового підпису на тендерну пропозицію учасника тощо.
Тому просимо переглянути Ваше рішення стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ "БаДМ" та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
ТОВ «УКРЕРА» залишає за собою право звернутися з відповідною скаргою в порядку, визначеному законодавством до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю щодо моніторингу цієї закупівлі з метою дотримання замовником вимог ТД при визначенні переможця при закупівлі відповідно до оголошення UA-2020-09-04-006104-b, лот 1.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.09.2020 15:35
Вирішення:Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як згідно із оцінкою, яку здійснює система, пропозиція ТОВ "БаДМ" є за нижчою ціною від Вашої.
По суті Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
А також, згідно із наказом Мінекономрозвитку № 710 від 15.04.2020 (діє з 14.08.2020), помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, є формальними несуттєвими помилками, допущення яких не повинно призводити до відхилення Учасника/пропозиції.
ТОВ "БаДМ" подав всі документи, що вимагались умовами тендерної документації, які містять підпис уповноваженої особи та печатку Учасника. Не підписання ЄЦП тендерної пропозиції даного Учасника є технічною помилкою, яка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Крім того, наявність ЄЦП по тексту тендерної документації стосується документів/інформації про повноваження/підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Стосовно рішень органу оскарження, звертаємо вашу увагу, що дані рішення не встановлюють норму права та не створюють правовий звичай, а стосуються конкретної процедури, скарги та їх Учасників.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.