• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (Вугілля)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.

Завершена

809 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 048.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2020 10:04 - 15.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена

вимога щодо умов тендерної документації

Номер: d2d37ec0f5f24821a2670efa44101fc2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-001827-b.b1
Назва: вимога щодо умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, вважаємо вимоги, вказані в Тендерної документації такими, що порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в останній редакції та порушують права нас як потенційного учасника. А саме: 1. В Додатку 1 Замовник вимагає наступне: Додаток 1 пункт 2 : - Для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля: витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку датований не раніше 2018 року, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг зі строком дії не меншим, ніж до 31.12.2020 (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах). Вважаємо, що дана вимога суперечить законодавству, так як відомості про власність земельної ділянки доступні для Замовника он-лайн на державному сайті https://e.land.gov.ua/ Де вказано, що «…Отримання відомостей про власників та користувачів земельних ділянок. Відкритий доступ до реєстру посилює контроль громадянського суспільства за використанням та обігом земель в Україні. Для отримання інформації потрібно пройти електронну ідентифікацію та оформити запит. Система автоматично надає відомості про права власності на землю та дату їх набуття. Послуга безкоштовна…» Тому надавати платний витяг з Державного земельного кадастру або реєстру майнових прав на земельну ділянку вважаємо недоцільним, так як зайві витрати впливають на вартість вугілля, а згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме статті 5 наголошено наступне: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників - пункт 2 - максимальна економія, ефективність та пропорційність; Вимагаємо видалити даний пункт зі складу Тендерної документації, як такий, що не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та остаточну ціну вугілля. 2. В Додатку 1 Замовник вимагає наступне: • копія(ї) медичної(их) довідки водіїв, які будуть здійснювати доставку вугілля до замовника, щодо придатності до керування транспортним засобом; • якщо учасник користується послугами перевізника- юридичної особи: копії трудових книжок водіїв, які будуть здійснювати доставку вугілля до замовника (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, копії чинних трудових угод(угоди) або цивільно-правових договорів(у) (якщо водії (водій) мають такі умови трудової діяльності з перевізником-юридичною особою); • якщо учасник користується послугами перевізника- фізичної особа-підприємця: копію(ї) трудової(их) книжки(ок) водія(їв), які будуть здійснювати доставку вугілля до замовника (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу), копії чинних трудових угод(угоди). Вважаємо також ці вимоги, як такі що не відповідають чинному законодавству з наступних причин: Підприємство-перевізник, яке надає послуги, не має ніякого відношення до участі у закупівлі, тому як договір постачання оформлюється саме з учасником торгів. Тому вважаємо , що вимагати від третьої сторони(а саме перевізника) документи, які регулюються законодавством стосовно перевезень, а саме - технічний огляд, медичну довідку водія, досвід водія, трудові книжки, та копію, посвідчену учасником або оригінал документу, виданого управляннями статистики Державної служби статистики України в 2019-2020 році перевізнику – відомості з ЄДРПОУ , є недоцільним, так як послуги можуть надавати різні підприємства- перевізники. А так як перевізник не є стороною договору між учасником та замовником, тому вимагати від нього вказані документи замовник торгів не вправі, а надавати чи ні ,зазначені документи учаснику, перевізник враховує на свій розсуд. Це повністю відповідальність перевізника перед учасником, щодо доставки товару до місця призначення, та вся відповідальність лягає на перевізника, стосовно оформлення відповідних документів, реєстрації в податковій службі своєї діяльності,реєстрації водіїв та таке інше, таким чино остаточна відповідальність щодо постачання товару покладається на учасника торгів, і він несе відповідальність за доставку, безпеку доставки, та екологічну безопасність, тому вважаємо, що вимога, щодо надання перевізником вказаних документів є неправомірною. При тому в Додатку 1 пункт 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовник вказує наступне: надати – «…Довідку в довільній формі про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, знання та досвід яких дозволять виконати договір на постачання вугілля. В довідці повинна міститися інформація лише про працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору поставки вугілля…» Вказано : «... довідка… лише про працівників учасника», тому вимога замовника, щодо медичної(их) довідки водіїв, копії трудових книжок водіїв, які будуть здійснювати доставку вугілля до замовника, та копію, посвідчену учасником або оригінал документу, виданого управляннями статистики Державної служби статистики України в 2019-2020 році перевізнику – відомості з ЄДРПОУ(якщо учасник залучає транспортні засоби) ...» , вважаємо дискримінацію щодо учасника, так як підприємство-перевізник, яке надає послуги, не є працівником учасника, та ніяким чином не відноситься до участі в закупівлі, а тільки надає послуги саме учаснику, а не замовнику торгів. Тому, наполягаємо видалити дані пункти з тендерної документації, так як дані вимоги замовника абсолютно не стосуються якості та ціни на вугілля, та це не підтверджує яким способом учасник-переможець може доставити вугілля на склади замовника, спосіб доставки вугілля на склад замовника учасник вирішує одноосібно, на умовах вказаних в проекті договору. 3. В додатку 3 пунк 6 Замовник вимагає наступне: «...для документального підтвердження статусу легального виробника вугілля надати в складі пропозиції копію діючого дозвілу від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній, гірничорудній, нерудній промисловості, що виданий на ім’я виробника, завірена виробником та копію технічних умов, оформлених у відповідності до вимог чинного законодавства України на визначене цією документацією номенклатурне найменування товару, завірену виробником Учасник закупівлі закуповує вугілля у посередника, та не має прямих відносин з виробником/переробником вугілля, тому вимагати від кінцевого виробника дані дозволи не має можливості, так як не має прямого договору з ним, тому вимога замовника, щодо надання Дозволів від Держпраці України на експлуатацію устаткування для транспортування, сортування, дроблення та збагачення корисних копалин у вугільній, гірничорудній, нерудній промисловості, що виданий на ім’я виробника вважаємо також дискримінацією учасників, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме Стаття 5 наголошує наступне: Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Повідомляємо, що виробник вугілля знаходиться на території підконтрольній України, що буде підтверджуватись сертифікатами якості та довідкою про місцезнаходження виробника, тому вимога замовника надати «для документального підтвердження статусу легального виробника вугілля діючого дозвілу від Держпраці України …» вважаємо дискримінаційною, та таку що не відповідає вимогам статті 5 Закону. 4. Також ми не згодні з вимогою замовника , вказаної в Додатку 3 п. 6 щодо надати- «…копію технічних умов, оформлених у відповідності до вимог чинного законодавства України на визначене цією документацією номенклатурне найменування товару, завірену виробником …». Повідомляємо, що наразі усі споживачі та постачальники вугілля використовують у своїй діяльності ДСТУ 7146-2010, який є чинним на території України. Згідно даного ДСТУ виробники орієнтуються на показники якості, які вказані в даному ДСТУ. Технічні умови виробник замовляє самостійно, та використовує їх для постачання збагаченого вугілля на теплоелектростанції, або на інші підприємства, які потребують специфічної якості , або фракції вугілля для свого виробництва. Ще раз нагадуємо, що ми не маємо прямого договору з виробником, а працюємо через посередника, який є дилером виробника, і що виробник, як третя сторона договірних відносин може не надати копії дозволів, так як не є безпосереднім учасником закупівлі, і на Тому вимогу, стосовно того, щоб надати замовнику копію Технічних умов виробника, вважаємо неправомірної, виходячи з вищевказаної інформації, та Вимагаємо видалити дану вимогу з Тендерної документації, як така, що дискримінує потенційних учасників, та обмежує коло учасників. 4. Додаток 3 пункт 9 та 10 вимагають наступне: 9) Учасник повинен використовувати систему екологічного управління стосовно видів діяльності які необхідні для виконання умов договору поставки. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO14001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи екологічного управління, виданий учаснику 10) Коіпя діючого сертифікату на систему управління якістю, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ПУГ), виданого виробнику товару, завірену власником. Ще раз нагадуємо, що ми є торговою компанією та не маємо власного виробництва, а закуповуємо вугілля у посередників, які співпрацюють з виробниками/переробниками вугілля, й усі споживачі та постачальники вугілля використовують у своїй діяльності ДСТУ 7146-2010, який є чинним на території України. Згідно даного ДСТУ виробники орієнтуються на показники якості, які вказані в даному ДСТУ, а також згідно главам 4 та 5 , данного ДСТУ, використовують у своїй діяльності методи захисту довкілля, та навколишнього середовища згідно вказаним главам. Замовник має право, згідно тендерної документації та умовам проекту договору, перевірити якість та безпечність вугілля за рахунок потенційного постачальника, тому вимоги стосовно надати сертифікат ISO14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ПУГ) від виробника не зрозумілі, так як виробник не є учасником торгів, а є третьою стороною, який не повинен(або не має бажання, на його розсуд) надавати посереднику документи. Відповідальність несе учасник, у разі його перемоги та заключення договору на постачання з замовником, та усі претензії замовник може пред’явити учаснику. Тому вимагаємо видалити дану вимогу з тексту тендерної документації. як таку, що не впливає на якість вугілля та ціну. 5. Замовник в Додатку 3 вимагає наступне: пункт 11: "....Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожну марку вугілля, що закуповується замовником в цих торгах, виданий Державною службою України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів..." Повідомляємо, що вугілля не відноситься до харчових продуктів, тому висновок СЕС ніякого впливу на якість вугілля не має. Якість та безпечність вугілля регламентується вимогами ДСТУ 7146:2010. Тому вимагаємо видалити дану вимогу з тексту тендерної документації. як таку, що не впливає на якість вугілля та ціну.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваш вимога опрацьована. Найближчим часом до тендерної документації буде внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено