-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Докладніше про предмет закупівлі в тендерній документаціїї
Завершена
6 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 750.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2020 18:06 - 15.09.2020 00:00
Скарга
Скасована
СКАРГА
Номер:
531f4537d6f1458e800c011bb1af0635
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-03-009454-b.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Шановний Замовнику.
Згідно з Додаток 4 до тендерної документації ( МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ )
п.4 . Для отримання гарантій на своєчасне постачання товару учаснику надати оригінал гарантійного листа виробника або уповноваженого представника (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, кількість та повинен адресуватися замовнику торгів.
Але деякі медичні вироби виготовляються лише одним виробником, та не мають аналогів , та визначають товар з конкретнім назвою і торговою маркою, а саме:
- Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів ПК 21-02 (металева голка 1,2*38)
-Набір для епідуральної анастезії Перикан — эпидуральная игла со срезом Туохи 18G х 31/4“ — 1,30 х 80 мм — розовый Перификс — эпидуральный катетер из полиамида, длина 100 см, четкая синяя маркировка, встроенная в стенку катетера; закрытый кончик, 3 боковых отверстия, направитель и коннектор катетера 20G — 0,45 х 0,85 мм Перификс эпидуральный фильтр Перификс шприц 10 мл, «утрата сопротивления»
-Прозора плівкова пов'язка на рамці Tegaderm10 см х 12 см
- М'який хірургічний пластир на нетканій основі з лайнером Medipore , 5 см х 10 м
-Канюля для аспірації та введення лікарських засобів Mini Spike (зелена)
- Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку
- Хірургічний пластир Durapore™, 2,5 см х 9,1 м
Враховуючи вищенаведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати наведений медичний виріб, що виробляються лише конкретним виробником за наведеною позицією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Ввідсутність гарантійного листа унеможливлює участь потенційних учасників взагалі в торгах, оскільки здійснюються вони в межах одного лоту.
З огляду на це, саме від волі виробника, або офіційного представника та його рішення надавати гарантійний лист чи ні, залежить можливість участі у торгах суб’єктів господарювання, що в свою чергу призводить до дискримінації Учасників.
Вважаємо за необхiдне виключення зi складу документацiї конкурсних торгiв даних вимог, що, в свою чергу, забезпечить розширення кола потенцiйних учасникiв, збiльшить конкуренцiю та суттевого здешевлення вартостi закупiвлi товарiв.
Виходячи з наведеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документацiї шляхом виключення вимоги про обов'язок учасника подати гарантийні листи вiд виробникiв або розподiлити предмет закупiвлi на бiльшу кiлькiсть лотiв. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 09.09.2020 19:12
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
15.09.2020 00:01