• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт-утеплення фасаду будівлі ВКП кінотеатр «Україна» за адресою: м. Волочиськ вул. Незалежності, 86 Хмельницької області»

Категорія замовника: п.1 ч.1 ст.2 Закону Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою Вид закупівлі – закупівля робіт

Завершена

1 957 979.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 790.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2020 15:53 - 15.09.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 9dcfbf2d6f2b4e658fbfd484ab3d12ed
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-03-002208-c.a5
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження дискваліфікації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції повідомляємо наступне. Вами під час подання тендерної пропозиції всупереч вимог Тендерної документації не надано наступні документи:Документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт; Інформацію, згідно Додатку №4 ТД, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. Гарантійний лист в довільній формі про відсутність підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону. В складі тендерної пропозиції також відсутні документи: згода, що за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України; документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2); •договірну ціну; • локальні кошториси;• підсумкову відомість ресурсів. Учасник повинен був провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника, яку надати в складі тендерної пропозиції; гарантійний лист, що роботи повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів; сертифікати ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015; письмова згода, що не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції; лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на уповноважену посадову особу замовника, що має здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції; гарантійний лист, щодо зобов’язання надання Учасником документів на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з метою дотримання вимог визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону; Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), про що у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист. (п. 2 розділу V ТД); гарантійний лист про можливість відхилення пропозиції Учасника на підставі п.5.2.11 ч.2 розділу V тендерної документації із зазначенням такої підстави; довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України; погодження з формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції; проект договору; гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах; лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій; документи згідно Додатку 2 Тендерної документації. Жоден з відсутніх перелічених документів не відноситься до документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, чи підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції чи договору про закупівлю. Тому, у Замовника не було можливості витребувати вище визначені документи повторно, адже згідно ч. 16 ст. 29 Закону Замовником розміщується повідомлення про усунення невідповідності в документах тендерної пропозиції лише стосовно документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та документів, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та договору. Тому, завантаження додатково Вами після проведеного аукціону вище визначених документів, не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель та Вашу тендерну пропозицію відхилено тендерним комітетом. Щодо підстав для відхилення, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до протоколу відхилення тендерної пропозиції Замовником вирішено відхилити Вашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, застосовано аналогію згідно Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад: «Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства……». Зокрема, абзац 1 ч. 3 ст. 22 - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, законодавець при визначенні абзацу керується аналогічно принципом початку нового речення в пункті частини статті не залежно від нумерації пункту. Тому, Замовником правомірно визначено підстави для відхилення абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічно, при зазначенні абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Крім того, Замовником враховано наступне визначення «АБЗА́ЦНИЙ ВІ́ДСТУП — відступ у початковому рядку друкованого чи рукописного тексту, який використовують для візуального відокремлення абзаців один від одного. У цьому ж значенні вживають термін «новий рядок». Стаття містить завершене нормативне положення. Якщо два або кілька нормативних положень тісно пов’язані між собою і обумовлюють одне одного, то для зручності користування їх розміщують в одній статті у вигляді частин, які розвивають, уточнюють і конкретизують у логічно завершеному вигляді викладені в ній приписи. Всі частини повинні бути пов’язані між собою єдиним внутрішнім змістом. Включення різних частин в одну статтю допустимо лише при просуванні від загального до часткового, а також у випадках уточнення правил однієї частини в інших частинах статті Закону. За необхідності викладення окремої частини статті кількома абзацами такі абзаци не нумеруються, але при посиланні називається номер абзацу в цій частині. Враховуючи, вищевикладене, Замовником правомірно (враховуючи аналогічні позиції Закону) визначено посилання на норми ст. 31 Закону, зокрема: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункт 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 2 пункт 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення переможця з мокрою печаткою

Номер: fc13dfed6eff4efe9a1d42d6055f7afe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-03-002208-c.a4
Назва: Оскарження рішення переможця з мокрою печаткою
Вимога:
Оскарження рішення переможця з мокрою печаткою
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції повідомляємо наступне. Вами під час подання тендерної пропозиції всупереч вимог Тендерної документації не надано наступні документи:Документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт; Інформацію, згідно Додатку №4 ТД, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. Гарантійний лист в довільній формі про відсутність підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону. В складі тендерної пропозиції також відсутні документи: згода, що за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України; документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2); •договірну ціну; • локальні кошториси;• підсумкову відомість ресурсів. Учасник повинен був провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника, яку надати в складі тендерної пропозиції; гарантійний лист, що роботи повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів; сертифікати ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015; письмова згода, що не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції; лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на уповноважену посадову особу замовника, що має здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції; гарантійний лист, щодо зобов’язання надання Учасником документів на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з метою дотримання вимог визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону; Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), про що у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист. (п. 2 розділу V ТД); гарантійний лист про можливість відхилення пропозиції Учасника на підставі п.5.2.11 ч.2 розділу V тендерної документації із зазначенням такої підстави; довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України; погодження з формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції; проект договору; гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах; лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій; документи згідно Додатку 2 Тендерної документації. Жоден з відсутніх перелічених документів не відноситься до документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, чи підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції чи договору про закупівлю. Тому, у Замовника не було можливості витребувати вище визначені документи повторно, адже згідно ч. 16 ст. 29 Закону Замовником розміщується повідомлення про усунення невідповідності в документах тендерної пропозиції лише стосовно документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та документів, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та договору. Тому, завантаження додатково Вами після проведеного аукціону вище визначених документів, не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель та Вашу тендерну пропозицію відхилено тендерним комітетом. Щодо підстав для відхилення, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до протоколу відхилення тендерної пропозиції Замовником вирішено відхилити Вашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, застосовано аналогію згідно Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад: «Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства……». Зокрема, абзац 1 ч. 3 ст. 22 - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, законодавець при визначенні абзацу керується аналогічно принципом початку нового речення в пункті частини статті не залежно від нумерації пункту. Тому, Замовником правомірно визначено підстави для відхилення абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічно, при зазначенні абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Крім того, Замовником враховано наступне визначення «АБЗА́ЦНИЙ ВІ́ДСТУП — відступ у початковому рядку друкованого чи рукописного тексту, який використовують для візуального відокремлення абзаців один від одного. У цьому ж значенні вживають термін «новий рядок». Стаття містить завершене нормативне положення. Якщо два або кілька нормативних положень тісно пов’язані між собою і обумовлюють одне одного, то для зручності користування їх розміщують в одній статті у вигляді частин, які розвивають, уточнюють і конкретизують у логічно завершеному вигляді викладені в ній приписи. Всі частини повинні бути пов’язані між собою єдиним внутрішнім змістом. Включення різних частин в одну статтю допустимо лише при просуванні від загального до часткового, а також у випадках уточнення правил однієї частини в інших частинах статті Закону. За необхідності викладення окремої частини статті кількома абзацами такі абзаци не нумеруються, але при посиланні називається номер абзацу в цій частині. Враховуючи, вищевикладене, Замовником правомірно (враховуючи аналогічні позиції Закону) визначено посилання на норми ст. 31 Закону, зокрема: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункт 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 2 пункт 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення переможця ЕЦП

Номер: f4eb7fbe73dd4a3888a3d3f14145e858
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-03-002208-c.a3
Назва: Оскарження рішення переможця ЕЦП
Вимога:
Оскарження рішення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції повідомляємо наступне. Вами під час подання тендерної пропозиції всупереч вимог Тендерної документації не надано наступні документи:Документ у довільній формі про ознайомлення із тендерною документацією та погодженням із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт; Інформацію, згідно Додатку №4 ТД, щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, у складі тендерної пропозиції необхідно довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/субпідрядників в обсязі понад 20 %. Гарантійний лист в довільній формі про відсутність підстав, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону. В складі тендерної пропозиції також відсутні документи: згода, що за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України; документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2); •договірну ціну; • локальні кошториси;• підсумкову відомість ресурсів. Учасник повинен був провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника, яку надати в складі тендерної пропозиції; гарантійний лист, що роботи повинні бути виконанні з дотриманням технології виробництва робіт, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів; сертифікати ДСТУ ІSO 9001:2015 та ДСТУ ІSO 14001:2015; письмова згода, що не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачуються Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній його ціні тендерної пропозиції; лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на уповноважену посадову особу замовника, що має здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції; гарантійний лист, щодо зобов’язання надання Учасником документів на протязі 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з метою дотримання вимог визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону; Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися), про що у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист. (п. 2 розділу V ТД); гарантійний лист про можливість відхилення пропозиції Учасника на підставі п.5.2.11 ч.2 розділу V тендерної документації із зазначенням такої підстави; довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України; погодження з формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції; проект договору; гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах; лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій; документи згідно Додатку 2 Тендерної документації. Жоден з відсутніх перелічених документів не відноситься до документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, чи підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції чи договору про закупівлю. Тому, у Замовника не було можливості витребувати вище визначені документи повторно, адже згідно ч. 16 ст. 29 Закону Замовником розміщується повідомлення про усунення невідповідності в документах тендерної пропозиції лише стосовно документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та документів, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та договору. Тому, завантаження додатково Вами після проведеного аукціону вище визначених документів, не відповідає вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель та Вашу тендерну пропозицію відхилено тендерним комітетом. Щодо підстав для відхилення, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до протоколу відхилення тендерної пропозиції Замовником вирішено відхилити Вашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, застосовано аналогію згідно Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад: «Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства……». Зокрема, абзац 1 ч. 3 ст. 22 - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, законодавець при визначенні абзацу керується аналогічно принципом початку нового речення в пункті частини статті не залежно від нумерації пункту. Тому, Замовником правомірно визначено підстави для відхилення абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічно, при зазначенні абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Крім того, Замовником враховано наступне визначення «АБЗА́ЦНИЙ ВІ́ДСТУП — відступ у початковому рядку друкованого чи рукописного тексту, який використовують для візуального відокремлення абзаців один від одного. У цьому ж значенні вживають термін «новий рядок». Стаття містить завершене нормативне положення. Якщо два або кілька нормативних положень тісно пов’язані між собою і обумовлюють одне одного, то для зручності користування їх розміщують в одній статті у вигляді частин, які розвивають, уточнюють і конкретизують у логічно завершеному вигляді викладені в ній приписи. Всі частини повинні бути пов’язані між собою єдиним внутрішнім змістом. Включення різних частин в одну статтю допустимо лише при просуванні від загального до часткового, а також у випадках уточнення правил однієї частини в інших частинах статті Закону. За необхідності викладення окремої частини статті кількома абзацами такі абзаци не нумеруються, але при посиланні називається номер абзацу в цій частині. Враховуючи, вищевикладене, Замовником правомірно (враховуючи аналогічні позиції Закону) визначено посилання на норми ст. 31 Закону, зокрема: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункт 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі») та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абзац 2 пункт 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження визначення переможця

Номер: fc5a85a8f8cc44bb83d09e4122dabd50
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-03-002208-c.a2
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Оскарження визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Подача з ЕЦП
Дата скасування: 30.09.2020 12:50
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 0c49df80d0874464af292eb716a39f68
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-03-002208-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», вимагає відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕРНОБУДСЕРВІС", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Відповідно до підпункту 3.6.3 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2), а саме: З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: • договірну ціну; • локальні кошториси; • підсумкову відомість ресурсів. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕРНОБУДСЕРВІС" в складі тендерної пропозиції надав розрахунок договірної ціни, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва на суму 1842984,00 грн, що на 376129,00 грн. більше ніж у тенденцій пропозиції учасника, яка складає 1466855,00 грн. А,отже,ціна тендерної пропозиції визначена з порушенням вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та з порушенням вимог підпункту 3.6.4. пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації. Тому відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТЕРНОБУДСЕРВІС" підлягає відхиленню.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення про необхідність відхилення тендерної пропозиції повідомляємо наступне. Замовником згідно п. 6 розділу 3 ТД передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи: • договірну ціну; • локальні кошториси; • підсумкову відомість ресурсів. Лист – згоду з технічною специфікацією (Додаток 2 до тендерної документації) наступного змісту: «_______ цим листом погоджується виконати роботи «Капітальний ремонт-утеплення фасаду будівлі ВКП кінотеатр «Україна» за адресою: м. Волочиськ вул. Незалежності, 86 Хмельницької області» – код ДК 021-2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» відповідно до умов договору та технічної специфікації, зазначеної в Додатку 2 до тендерної документації. З метою одержання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є необхідною для підготовки пропозиції, учасник повинен провести обстеження об’єкту за участю представника замовника і скласти відповідну довідку довільної форми, погодивши її з учасником обстеження зі сторони замовника, яку надати в складі тендерної пропозиції. Учаснику буде надана можливість: - обстежити об’єкт; - одержати у Замовника додаткову технічну документацію, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. В складі тендерної пропозиції наявні всі вище перелічені документи, згідно яких обсяг та перелік робіт в повній мірі відповідають технічному завданню Замоника. Крім того, відповідно до п.п. 5.3.3. п. 3 розділу V ТД - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах, про що Учасниками подається відповідне погодження, зокрема: • відсутність на окремих документах підпису. До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи. • допущення у пропозиції описок, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції. Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист – погодження щодо визначення формальних (не суттєвих) помилок, зокрема, щодо допущення арифметичних помилок, описок і т.д. Вважаємо, що не відповідність сум в формі тендерної пропозиції та в розрахунках формальною (не суттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції, зокрема, враховуючи положення п. 2 розділу VI ТД –«6.2.5. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з особливостями визначених Законом. Згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи та спосіб її визначення. Відповідно до статті 844 ЦКУ ціна договору підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо роботи виконуються відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. При цьому пунктом 6.2.4. ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена договором підряду. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може змінюватися за результатами електронного аукціону, що призводить до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, договірна ціна (кошторис) буде погоджуватися сторонами саме під час укладення договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та ЦКУ. Виходячи із змісту частини 7 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року, у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю або ж не узгодження договірної ціни (кошторису), який повинен відповідати чинному законодавству, із замовником з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких не минув. Тобто, договірна ціна, кошториси будуть узгоджуватись сторонами під час укладення договору. У випадку відмови переможця укласти договір на суму за результатами електронного аукціону – пропозицію буде відхилено та здійснено розгляд наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги: Не задоволено