• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали (Шовний матеріал, що розсмоктується, USP 2-0, колюча голка 26 мм, 1/2 кола, довжина нитки 30см, колір зелений./60480 - Нитка хірургічна самофіксуються з полігліконата (33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується (з поліпропілену) монофіламентний, стерильний. USP 0, дві колючі прямі гнучкі голки 65 мм, довжина нитки 75 см, синій./13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка(33141121-4); Хірургічний шовний матеріал, що розсмоктується, з сополімера гліколевої кислоти і е-капролактона, розмір USP 3-0, довжина нитки 70 см, колюча голка 27 мм, 1/2 кола, фіолетовий./45814 - Хірургічна нитка з поліглекапрону(33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2-0, колюча голка 27 мм, 5/8 кола, довжина 70см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з кополімера молочної кислоти та е-капролактона) монофіламентний, стерильний. USP 1, колюча голка 48 мм, збільшений діаметр, 1/2 кола, довжина петлі 180 см, фіолетовий./16584 - Хірургічна нитка з полідіоксанона(33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 1, колюча голка 40 мм, збільшений діаметр, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2-0, колюча голка 35 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 3-0, ріжуча зворотна голка 24 мм, 3/8 кола, довжина 70см, незабарвлений. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2-0, колюча голка 40 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 3-0, колюча голка 27 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується, з фібрину волокон шовку-сирцю, з восковим покриттям, плетений. USP 1, у відрізках 2*0,75см, чорний./13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку(33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується, з фібрину волокон шовку-сирцю, з восковим покриттям, плетений. USP 3, у відрізках 2*0,75см, чорний./13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку(33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується, кетгут полірований, USP 2 (М6), без голки, відрізок 1,5 м./13898 - Хірургічна нитка, кетгут(33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується, з шовку, плетений. USP 3-4 (M6), колюча голка 50 мм, 1/2 кола, довжина нитки 75 см./13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку(33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується, з фібрину волокон шовку-сирцю, з восковим покриттям, плетений. USP 1, колюча голка 40 мм, 1/2 кола, довжина 75 см, чорний./13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку(33141121-4); Антимікробна розрізна плівка, 66 х 45 см, розріз 56 х 45 см /47937- Напівпроникні плівок, антимікробні(33141125-2); Антимікробна розрізна плівка , 44 х 35 см, розріз 34 х 35 см /47937- Напівпроникні плівок, антимікробні(33141125-2)) Примітки до закупівлі Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

33140000-3 Медичні матеріали (Шовний матеріал, що розсмоктується , USP 2-0, колюча голка 26 мм, 1/2 кола, довжина нитки 30см, колір зелений./60480 - Нитка хірургічна самофіксуються з полігліконата (33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується (з поліпропілену) монофіламентний, стерильний. USP 0, дві колючі прямі гнучкі голки 65 мм, довжина нитки 75 см, синій./13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка(33141121-4); Хірургічний шовний матеріал, що розсмоктується, з сополімера гліколевої кислоти і е-капролактона, розмір USP 3-0, довжина нитки 70 см, колюча голка 27 мм, 1/2 кола, фіолетовий./45814 - Хірургічна нитка з поліглекапрону(33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2-0, колюча голка 27 мм, 5/8 кола, довжина 70см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з кополімера молочної кислоти та е-капролактона) монофіламентний, стерильний. USP 1, колюча голка 48 мм, збільшений діаметр, 1/2 кола, довжина петлі 180 см, фіолетовий./16584 - Хірургічна нитка з полідіоксанона(33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 1, колюча голка 40 мм, збільшений діаметр, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2-0, колюча голка 35 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 3-0, ріжуча зворотна голка 24 мм, 3/8 кола, довжина 70см, незабарвлений. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 2-0, колюча голка 40 мм, 1/2 кола, довжина 90см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується (з полімеру гліколевої кислоти з покриттям) плетений, стерильний USP 3-0, колюча голка 27 мм, 1/2 кола, довжина 70см, фіолетовий. / 13908 - Полигліколеве кислотне шво (33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується, з фібрину волокон шовку-сирцю, з восковим покриттям, плетений. USP 1, у відрізках 2*0,75см, чорний./13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку(33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується, з фібрину волокон шовку-сирцю, з восковим покриттям, плетений. USP 3, у відрізках 2*0,75см, чорний./13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку(33141121-4); Шовний матеріал, що розсмоктується, кетгут полірований, USP 2 (М6), без голки, відрізок 1,5 м./13898 - Хірургічна нитка, кетгут(33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується, з шовку, плетений. USP 3-4 (M6), колюча голка 50 мм, 1/2 кола, довжина нитки 75 см./13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку(33141121-4); Шовний матеріал, що не розсмоктується, з фібрину волокон шовку-сирцю, з восковим покриттям, плетений. USP 1, колюча голка 40 мм, 1/2 кола, довжина 75 см, чорний./13910 - Стерильна хірургічна нитка з натурального шовку(33141121-4); Антимікробна розрізна плівка, 66 х 45 см, розріз 56 х 45 см /47937- Напівпроникні плівок, антимікробні(33141125-2); Антимікробна розрізна плівка , 44 х 35 см, розріз 34 х 35 см /47937- Напівпроникні плівок, антимікробні(33141125-2)) Примітки до закупівлі Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

535 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 675.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2020 15:22 - 19.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації

Номер: 3dd03df47a864f8994ceb79a29eda142
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-03-004199-a.b2
Назва: СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації
Скарга:
Відповідно до позиції 1 Додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги» замовник серед шовного матеріалу оголосив закупівлю нитки з полігліконата, але далі було вказано технічний опис, з якого слідувало, що закуповується нитка не з полігліконата. У відповідь на запитання замовник пояснив, що насправді закуповує нитку «шовний матеріал, що розсмоктується, монофіламентний із сополімера гліколевої кислоти і тріметіленкарбоната з насічками та петлею». При пошуку на ринку України даного медичного виробу виявилося, що такий шовний матеріал називається V-Loc, його виробником є компанія Covidien (Medtronic). Даний матеріал є унікальною розробкою і на ринку України відсутній адекватний еквівалент, який би підходив до опису замовника за всіма ознаками, щоб був рівнозамінний. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). …4. Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНІ МАРКУ ЧИ ВИРОБНИКА або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що учасник ПОВИНЕН МАТИ МОЖЛИВІСТЬ запропонувати еквівалент, який може дійсно замінити виріб, вказаний в тендерній документації. Також в примітці Додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги» чітко вказано: «У разі, якщо у даних медико-технічних вимогах йде посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, то вважається, що медико-технічні вимоги містять вираз (або еквівалент). При цьому, запропонований учасником еквівалент товару за своїми медико-технічними характеристиками повинен бути не гіршим ніж встановлено згідно з умовами цієї тендерної документації». Тобто, навіть замовник в Тендерній документації передбачає можливість учаснику запропонувати еквівалент. Однак, як вже пояснювалося, еквівалентного виробу в Україні немає. Більше того, згідно з даною умовою тендерної документації замовник залишив за собою право самостійно визначати «гіршість» запропонованого еквіваленту по відношенню до унікальної позиції. Така умова тендерної документації сприяє непрозорості при прийнятті рішень щодо пропозицій учасників, свідчить про порушення принципів відкритості і прозорості закупівель. В тендерній документації прописано конкретно конструкцію та тип виробу, який чітко відповідає лише виробу V-Loc 180, який є виробом компанії Covidien (Medtronic). Просте добавлення слів «або еквівалент» в тендерну документацію не є дотриманням законодавства, коли еквівалентів фізично не існує. На додачу до наведеного порушення, згідно п. 10 Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до Тендерної документації передбачено: «10. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів і пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі згідно оголошення та назву Замовника». Таким чином, за умовами тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний уповноважений представник нададуть гарантійний лист (лист авторизації). Виробник продукції або його представник мають можливість НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати, щоб не надавати. Хочу звернути увагу, що наявність листа авторизації жодним чином не гарантує належної поставки товару належної якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність листа авторизації не гарантує в подальшому належну якість виробів, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування П Р О Ш У: 1. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-09-03-004199-a безеквівалентної позиції 1 з матеріалом V-Loc: «шовний матеріал, що розсмоктується, монофіламентний із сополімера гліколевої кислоти і тріметіленкарбоната з насічками та петлею, USP 2-0, колюча голка 26 мм, ½ кола, довжина нитки 30 см, колір зелений»; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-09-03-004199-a шляхом повного виключення п. 1 з матеріалом V-Loc: «шовний матеріал, що розсмоктується, монофіламентний із сополімера гліколевої кислоти і тріметіленкарбоната з насічками та петлею, USP 2-0, колюча голка 26 мм, ½ кола, довжина нитки 30 см, колір зелений» або поділу закупівлі на лоти, з винесенням даного унікального матеріалу конкретного виробника в окремий лот; 3. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-09-03-004199-a пункту 10 розділу Додатку 2 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника (філії, дистриб’ютора, дилера тощо); 4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-09-03-004199-a шляхом видалення із тендерної документації пункту 10 Додатку 2 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника (філії, дистриб’ютора, дилера тощо).
Дата розгляду скарги: 23.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.09.2020 22:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.10.2020 22:16
Дата виконання рішення Замовником: 15.10.2020 16:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення №18893-р/пк-пз від 07.10.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, Тендерний комітет КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» внес зміни та затвердив нову редакцію ТД та оприлюднив відповідні документи в системі prozorro.
Автор: ФОП "ЗІНЧЕНКО ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ", Віктор Зінченко +380973822672 vikvikzinchenko@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про вилучення дискримінаційної умови

Номер: 35b13b88e1e44305be7f5da70f8ac9df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-03-004199-a.b1
Назва: Вимога про вилучення дискримінаційної умови
Вимога:
Доброго дня! Згідно п. 10 Додатку 2 «Медико-технічні вимоги» до Тендерної документації: «10. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представника, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів і пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі згідно оголошення та назву Замовника». Таким чином, за умовами тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний уповноважений представник нададуть гарантійний лист (лист авторизації). Виробник продукції або його представник мають можливість НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати, щоб не надавати. Те, що певні виробники надають такі листи певним учасникам в певні закупівлі, не означає, що ці певні виробники надавали такі листи ВСІМ учасникам, які зверталися за отриманням гарантійного листа. Виробники НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ надавати такі гарантійні листи, що означає, що виробники самостійно приймають рішення і обирають хто з постачальників зможе прийняти участь в закупівлі. Тобто, УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ПОСТАВЛЕНА В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників і економічної неефективності закупівлі. Хочу звернути увагу, що наявність листа авторизації жодним чином не гарантує належної поставки товару належної якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність гарантійного листа не гарантує в подальшому належну якість виробів, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Гарантійний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття. Адже після отримання гарантійного листа потенційний учасник зможе придбати товар де завгодно, і замовник не має повноважень це перевіряти чи контролювати. Законодавство передбачає три гарантії, якими може скористатися замовник для забезпечення виконання учасником умов договору поставки, що укладається за результатом закупівлі: - штрафні санкції для учасника за невиконання договору (умови договору та ст.ст. 231, 236 Господарського кодексу України), - відмову замовника співпрацювати з учасником в наступних тендерах, якщо учасник порушував свої зобов’язання до цього (ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі») - забезпечення виконання договору у вигляді банківської чи страхової гарантії (ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі»). Ці гарантії є повністю діючими, незалежними, повноцінними в будь-яких господарських правовідносинах, у тому числі з державним сектором, на етапі укладання чи дії договору, і не вимагають придумування додаткових гарантій, за якими можна обмежувати учасників на етапі прийняття участі в закупівлі. Це свідчить про те, що фактично умовами тендерної документації вимагаються не якісь гарантії на етапі ВИКОНАННЯ договору, а про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість з офіційним уповноваженим представником (чи виробником) щодо надання листа авторизації, не зміг прийняти участь у закупівлі, за якою закуповуються шовні матеріали, НА ЕТАПІ ПРОПОЗИЦІЇ. В той же час: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже розглядала питання законності вимог замовників про надання листів авторизації чи діючих договорів. Так, в рішенні № 8435-р/пк-пз від 17.08.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання. В рішенні № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації або договір є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Таким чином, вимога надавати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника (лист авторизації) порушує принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів». Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу внести зміни до тендерної документації - видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного (авторизаційного) листа від виробника або його офіційного представника (п. 10 Додатку 2 «Медико-технічні вимоги»).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, ствердження, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого гарантійного листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники, представники виробників, філії не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію під час проведення вказаної процедури закупівлі. При цьому, замовником у тендерній документації вказано не лише виробника товару, але й вказані представництва, філії, що виключає будь – які обмеження для учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.10.2020 10:03