• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з встановлення захисних металевих розпашних грат на вікна (металеві грати на вікна розпашні з внутрішнім замком з установкою) за кодом ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2020 14:50 - 09.09.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна Вимога

Номер: 18a45472551f44fa964e2ba4970283d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-03-006322-b.b1
Назва: Дискримінаційна Вимога
Вимога:
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника, що засвідчує огляд учасником об'єкта до подачі його тендерної пропозиції. Крім того, замовником чітко зазначено, що пропозиції учасників, які не були присутні на об'єкті не беруться до уваги та не розглядаються. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 23 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту виконання робіт – Донецької області, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовником було завантажене технічне завдання, в котрому чітко зазначено кількісні, якісні та технічні вимоги до предмету закупівлі, тому необхідність огляду об'єкту на етапі подання пропозицій є недоречною. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту будівництва до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, дякуємо за увагу до закупівлі. На вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни до Додатку №1 та Додатку №3 до Оголошення.
Статус вимоги: Задоволено