-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1 Лікарські засоби різні, МНН: Голімумаб (Golimumab), Тоцилізумаб (Tocilizumab), Лот №2 Лікарські засоби різні, МНН: Тобраміцин (Tobramycin), Цефтриаксон та інгібітор бета-лактамази (Ceftriaxone and beta-lactamase inhibitor), Лот№3 Лікарські засоби різні, МНН: Фактор коагуляції крові людини VIII у комбінації з фактором Віллебранда( Von Willebrand factor and coagulation factor VIII in combination), Лот № 4 Лікарські засоби різні, МНН: Дексаметазон ( Dexamethasone), Інсулін людський ( Insulin (human)), Інсулін аспарагин ( Insulin aspart), Інсулін детемір (Insulin detemir), Інсулин деглюдек (Іnsulin degludec)
Категорія Замовника згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова підготовки тендерної пропозиції - українська
Завершена
1 405 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 293.50 UAH
мін. крок: 0% або 293.50 UAH
Період оскарження:
03.09.2020 12:20 - 09.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Звернення до замовника
Номер:
54bc0a145fb54a4d93469caf5c9a1524
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-03-002375-a.a1
Назва:
Звернення до замовника
Вимога:
Добрий день, опис окремої частини предмета закупівлі (лот 1) містить лікарські засоби Golimumab (торгівельне найменування СІМПОНІ) і Tocilizumab (торгівельне найменування АКТЕМРА), які виробляються різними виробниками. Для участі у закупівлі учасник має надати пропозицію згідно частини предмета закупівлі (лот1) в цілому. Ця умова тендерної документації обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. З метою підвищення ефективності проведення публічних закупівель просимо розділити частину предмета закупівлі (лот 1) на окремі лоти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2020 15:28
Вирішення:
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр «Єдиного закупівельного словника», а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг». Згідно законодавства Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція міститься у Рекомендаціях Антимонопольного комітету України №4-рк від 30.03.2018 р., в яких зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу, а також в листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06.
Факт виробництва позицій по лоту №1 двома виробниками жодним чином не виключає конкуренцію на ринку, оскільки по-перше, згідно вимог документації учасники мають право подати еквівалент, по -друге це не перешкоджає здійснювати поставку вцілому представниками виробників, їх дилерами, дистрибюторами на оптовому ринку. Відтак, вважаємо за недоцільне здійснювати подрібнення закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено