-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок)
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок)
Завершена
602 955.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 015.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 015.00 UAH
Період оскарження:
03.09.2020 10:45 - 09.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне визнання переможцем.
Номер:
8614be98fe9e400a9f69e4e0f7e4e587
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-03-002051-b.b5
Назва:
Неправомірне визнання переможцем.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до абз. 10) п.п. 1 п. 3 Інша інформація Розділу IV. Підготовка та подання пропозицій ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель (надалі - Інструкція) Учасник повинен подати окремими файлами: Гарантійний лист від Учасника, щодо програмного забезпечення Windows 10 Pro яке встановлено на у системних блоках є ліцензійним, та може бути підтверджено його походження (лист від дистриб’ютора, посилання або лист від виробника де вказано що дане програмне забезпечення встановлено при виробництві обладнання то що). Так, дійсно Учасник ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" у складі своєї тендерної пропозиції надав файл «10 гарантійний лист.pdf», проте його зміст не відповідає абз. 10) п.п. 1 п. 3 Інша інформація Розділу IV. Підготовка та подання пропозицій ІНСТРУКЦІЇ з наступних причин:
1. Файлом «10 гарантійний лист.pdf», Учасник ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" повідомляє, що він «….надає гарантії щодо програмного забезпечення Windows 10 Pro яке встановлено на у системних блоках є ліцензійним та надає лист авторизації» вих. № 1/1409 від 14 вересня 2020 року. Проте в даному листі від виробника не вказано, що запропоноване Учасником програмне забезпечення встановлено при виробництві обладнання.
2. Серед документів наданих Учасником ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" у файлі «1) Технічна частина.pdf» також міститься лист від компанії Microsoft щодо партнерського статусу виробника обладнання ТОВ «ПРИВАТУМ». Проте даний лист також жодним чином не доводить, що запропоноване Учасником ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" програмне забезпечення встановлено при виробництві обладнання.
Дії Замовника щодо визначення переможця згідно вищенаведених зауважень прямо суперечать принципам здійснення публічних закупівель, а саме об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Також, звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " МАЙВЕР КОНСАЛТ " у торгах на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-03-002051-b) та визнати тендерну пропозицію зазначеного учасника такою, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам щодо предмета закупівлі.
Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2020 12:40
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовником було розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до Закону Замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Замовники організовують свою діяльність через тендерний комітет або уповноважених осіб.
Тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом.
Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Відповідно до ч. 9 Ст. 29 Закону Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до оголошення № UA-2020-09-03-002051-b від 03.09.2020р., яке було розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом Замовником у п.п. 10 п. 1 ч.3 Розділу IV Інструкції з підготовки пропозицій (далі - Інструкція) було встановлено вимогу щодо надання: «….. Гарантійний лист від Учасника, щодо програмного забезпечення Windows 10 Pro яке встановлено на у системних блоках є ліцензійним, та може бути підтверджено його походження (лист від дистриб’ютора, посилання або лист від виробника де вказано що дане програмне забезпечення встановлено при виробництві обладнання то що ). Так, на виконання вищезазначеної вимоги Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист Вих. № 14/09-9 від 14.09.2020р. (файл «10 гарантійний лист.pdf»), яким підтверджено ліцензійність програмного забезпечення. Разом з тим, у складі пропозиції наявний Лист авторизації Вих. №1/1409 від 14 вересня 2020р. (файл «10 гарантійний лист.pdf») виданий Виробником товару ТОВ «ПРИВАТУМ» на ім’я Замовника, із зазначенням ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та обсягів поставки, а також у технічних характеристиках товару, чітко вказано, що Виробник пропонує до поставки товар з вже встановленим програмним забезпеченням.
Окрім того, аналізуючи правову природу гарантійного листа, Замовник приходить до висновку, що гарантійний лист – це документ довільної форми, який повинен містити підтвердження і гарантії реалізації взятих на себе обов'язків від однієї сторони, відносно іншої. Враховуючи той факт, що Замовником не було встановлено чіткої форми щодо змісту гарантійних листів, Учасником –переможцем ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» у повному обсязі було виконано вимогу щодо надання підтвердження ліцензійності та походження програмного забезпечення.
Водночас, ч. 1 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» Інструкції вказано, що Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді. Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі.», ч. 2 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» Інструкції закріплено: «….Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням.»
З огляду на усе вищевикладене, пропозиція ТОВ ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом. дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону, а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Додатково повідомляємо, що наведене Вами у вимозі - не знаходить свого підтвердження та не може бути підставою для скасування раніше прийнятого рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ». Водночас зауважуємо, що положення Ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» не регулюють питання оскарження спрощених закупівель. А також, звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до статті 1 Закону України «Про національне антикорупційне бюро» його завданням є протидія кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та становлять загрозу національній безпеці. Обравши найдешевшу пропозицію за результатами аукціону, Замовник повністю дотримувався вимог чинного законодавства та не вчинив жодних корупційних правопорушень, тим паче – кримінальних, тож вважаємо, що підстави звернення до НАБУ – відсутні. Аналогічно, варто зазначити, що функції прокуратури, визначені статтею 2 Закону України «Про прокуратуру», та полягають зокрема у наступному: 1) підтримання державного обвинувачення в суді; представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом; 3) нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство; 4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян. Таким чином, система органів прокуратури – не є органом, уповноваженим державою на розгляд скарг у сфері публічних закупівель. Додатково, просимо Вас звернути увагу, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», наразі законодавчо не передбачено оскарження процедур закупівель до Державної аудиторської служби України.
Ми вдячні Вам за участь у спрощеній закупівлі, але вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для скасування раніше прийнятого рішення про визначення ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» переможцем торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.10.2020 09:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
dee8c26fbe694558a92bbd0d2b89b99f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-03-002051-b.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 31_4 від 23 вересня 2020 року (далі - Протокол), Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ». Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Відповідно до Протоколу підставою для відхилення було наступне:
1. Учасником не надано підтвердження запропонованого товару відповідним технічні, якісні характеристики товару у формі яку вимагав замовник, що є порушенням вимог абз. 2 п.3 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» та п.п. 1 п. 3 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» інструкції з підготовки пропозицій.
Так, абз. 2 п.3 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» та п.п. 1 п. 3 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» встановлено: «документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів пропозиції (відповідно до чинного законодавства); та Документи, що вимагаються цією Інструкцією, Учасники повинні подати (завантажити в електронну систему закупівель) до закінчення терміну подання пропозицій, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі (далі - Оголошення), у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані копії документів мають містити якісні, розбірливі зображення.» Учасником ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» на підтвердження вищезазначених вимог було надано файл «2 документи, що підтверджують повноваження посадової особи.pdf» чим повністю задоволено вимогу Замовника. Разом з тим, відповідно до ч.5 Ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису. Окрім того, відповідно до вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" пропозиція Учасника ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» була засвідчена КЕП, про що свідчить файл «sign.p7s» наданий у складі пропозиції. Вказаний файл, дає можливість Замовнику перевірити наявність повноважень Учасника. Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника було відхилена неправомірно та з порушенням норм діючого законодавства.
2. Учасником не надано згоду на укладання договору у формі яка вимагалася умовами інструкції з підготовки пропозицій чим порушено вимоги п.п. 3 п. 3 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» інструкції з підготовки пропозицій.
Так, п.п. 3 п. 3 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» оголошення наявна вимога «3) проект договору про закупівлю (згідно Додатку 2 Інструкції);». На підтвердження зазначеної вимоги Учасником ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» надано файл «3 проект договору про закупівлю.pdf».
3. Учасником не надано згоду на прийняття умов проведення процедури закупівлі згідно Додатоку 3 Інструкції, що є чим порушено вимоги п.п. 9 п. 3 Розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» інструкції з підготовки пропозицій. На підтвердження вимоги, що зазначена у п.п. 9 п. 3 Розділу IV. Учасником у складі пропозиції надано файл «9 згода.pdf».
Враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам, що встановлені оголошенням. Аналізуючи невідповідності, що були зазначені у протоколі відхилення та пропозицію Учасника ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ», жодна із зазначених підстав не знаходить свого підтвердження.
Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Наголошуємо, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, Ви як Замовник, зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
З огляду на усе вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» затвердженого Протоколом.
Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення ми ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 31_5 від 25.08.2020.docx 25.09.2020 13:50
Дата подачі:
24.09.2020 13:53
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
25.09.2020 13:50
Вимога
Залишено без розгляду
вимоги до ПЗ
Номер:
5a5eda8ca52d46efa33607a93bd53d11
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-03-002051-b.a3
Назва:
вимоги до ПЗ
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимога у пп.10 п3 щодо надання учасником листа від дистриб’ютора ПЗ не убезпечує Вас від купівлі піратського ПЗ. Це лист тільки про намір, який не гарантує його виконання. Підтвердження виконання цього наміру в разі перемоги не вимагається умовами тендерної документації, тому не буде ніякого підтвердження шо поставлене програмне забезпечення не є піратським. Тільки використання технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) гарантує що поставлене програмне забезпечення є ліцензійним. Тому пропонуємо переглянути своє рішення стосовно пропозиції внести зміни в тендерну документацію що до вимог до встановленого ПО Microsoft® Windows® 10 Pro, а саме - «Операційна система Microsoft® Windows® 10 Professional 64-bit україномовна, предвстановлена з технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Активація проводиться замовником, ключ активації повинен бути вшитим у BIOS материнської плати системного блоку», та додати у перелік необхідних, документи що підтверджують відносини виробника системного блоку з компанією Microsoft і право виробника використовувати технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0), а саме: 1) копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна» про підтвердження у виробника статусу партнера Microsoft; 2) копію Звіту з використання логотипу Windows, в якому підтверджено статус сертифікації персонального комп’ютера виробника для Microsoft Windows 10 Client family; 3) лист від компанії ТОВ «Майкрософт Україна» про підтвердження права виробника використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 17:54
Вирішення:
Україна це правова держава де всі суб’єкти господарювання повинні додержуватися існуючого законодавства. І тому ваша вимога ускладнює процес закупівлі і тим самим звужує потенційне коло учасників. А розповсюджувачами незаконного програмного забезпечення будуть займатися правоохоронні органи
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2020 09:37
Вимога
Залишено без розгляду
вимоги до ПЗ
Номер:
1ccb0f72e29b4a1286391c945cc20b3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-03-002051-b.c2
Назва:
вимоги до ПЗ
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до інформації міжнародної організації BSA Global Software Survey більше 80% програмного забезпечення в Україні є неліцензійним. Нажаль, надання будь-якого офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні не може гарантувати ліцензійність поставленого програмного забезпечення! Корпорація Microsoft розробила новий процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0) для виробників комп'ютерних систем. Ця технологія створена саме для того, щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера, де розташована SLIC (Software Licensing Description Table), тобто таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає більш кращий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво і який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків з передвстановленою ОС Windows, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. За результатами аналізу відкритих джерел інформації можна дійти висновку, що зазначену технологію активації використовує велика кількість виробників персональних комп’ютерів (системних блоків) - Lenovo, ASUS, Dell, HP, а також щонайменше два вітчизняних виробника. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статтях 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технологія ОЕМ активації ОА 3.0 інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність не вплине на гарантійні зобов’язання виробника. Материнська плата та програмне забезпечення Microsoft® Windows® 10 Pro є комплектуючими системних блоків, які покриті гарантією від виробника. Щодо питання про заміну материнської плати і втрату ліцензії. З точки зору Microsoft заміна материнської плати призводить до створення нового комп'ютера, для якого потрібна окрема автономна FPP ліцензія (версія коробочна або електронна). Встановлену виробником обладнання Windows переносити на інший пристрій не можна. Тому не має значення яким чином була активована OEM ліцензія, вона все одно втрачає свою дію. Зважаючи на те, що умови Ліцензії на програмний продукт Microsoft однакові, незалежно від способу його активації, вважаємо що саме закупівля звичайних ліцензійних OEM-версій Microsoft Windows на даний час може призвести до додаткових витрат у майбутньому. Враховуючи все вищенаведене, вважаємо необхідним внести зміни в тендерну документацію що до вимог до встановленого ПО Microsoft® Windows® 10 Pro, а саме - «Операційна система Microsoft® Windows® 10 Professional 64-bit україномовна, предвстановлена з технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Активація проводиться замовником, ключ активації повинен бути вшитим у BIOS материнської плати системного блоку», та додати у перелік необхідних, документи що підтверджують відносини виробника системного блоку з компанією Microsoft і право виробника використовувати технології OEM активації 3.0 (ОА 3.0), а саме: 1) копію офіційного листа від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна» про підтвердження у виробника статусу партнера Microsoft; 2) копію Звіту з використання логотипу Windows, в якому підтверджено статус сертифікації персонального комп’ютера виробника для Microsoft Windows 10 Client family; 3) лист від компанії ТОВ «Майкрософт Україна» про підтвердження права виробника використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Дані вимоги унеможливлять закупівлю нелегальної продукції Microsoft Windows. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 12:47
Вирішення:
Доброго дня. Дани вимоги вже враховані у пп10. п 3. «Інша інформація» розділу IV. «Підготовка та подання пропозицій» інструкції з підготовки пропозицій
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.09.2020 17:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
5e7a8118b1ce42118dfa201cb1530efd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-03-002051-b.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 03.09.2020 17:11
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 03.09.2020 17:12
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 03.09.2020 17:12
Дата подачі:
03.09.2020 17:12
Вирішення:
Згідно вашої вимоги до інструкції буде внесено зміни
Статус вимоги:
Відхилено