-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір для друку формату А-4
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2017 18:09 - 02.02.2017 18:30
Скарга
Залишено без розгляду
Невідповідність
Номер:
d908db20078b4f53a15e612eb96d33f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-30-001224-a.c2
Назва:
Невідповідність
Скарга:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-01-30-001224-a (Папір для друку формату А-4), який проходив 08.02.2017р.
Замовником під час оголошення Закупівлі було зазначено, що він закупає папір формату А4 в кількості 2050 пачок, а також надано приклад комерційної пропозиції в Додатку №3
Звертаємо вашу увагу, що учасник ТОВ "Пейпа Трейд Компані" не дотримався форми комерційної пропозиції, що є порушенням вимог Додатку №3, а саме в комерційній пропозиції надає табличку з цінами на 2 лоти:
1. ZOOM A4 в кількості 2050 пачок , де сума з ПДВ становить 129159,00 грн
2. Maestro standart A4 в кількості 2050 пачок, де сума з ПДВ складає 135300,00 грн.
Виходячи з комерційної пропозиції ТОВ "Пейпа Трейд Компані", учасник пропонує Замовнику 4100 пачок паперу загальною вартістю 264459,00 грн з ПДВ, що не відповідає ні технічним вимогам замовника вказаним в Додатку №1, ні ціні яку пропонує учасник за результатами аукціону.
Оскільки згідно п.10.1 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозиції, просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Пейпа Трейд Компані" згідно п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель».
Пов'язані документи:
Учасник
- 02.090217 UA-2017-01-30-001224-a.pdf 09.02.2017 17:05
- Розгляд вимоги.pdf 10.02.2017 12:55
- UA-2017-01-30-001224-a.c2.pdf 21.02.2017 20:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2017 17:06
Вирішення:
Відхилено вимогу ТзОВ "Український папір" про відхилення пропозиції учасника ТзОВ" Пейпа трейд Компані" у зв'язку з відсутністю підстав для її задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.02.2017 20:27
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ef61360b5d094c90b33415aee274da55
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-30-001224-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2017-01-30-001224-a на закупівлю паперу для друку формату А-4, код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне де Замовником виступає Апеляційний суд Київської області.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2017-01-30-001224-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретних марок паперу, а саме ZOOM та MAESTRO standart.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати вимогам Додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
В свою чергу хочемо зазначити, що папір торгової марки ZOOM виробництва Фінляндія має білизну СІЕ 150%, а папір торгової марки MAESTRO standart виробництво Словакія має білизну 146%, що не відповідає показнику Білизна СІЕ 153% одиниці або більш, встановленому в Додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
ТОВ «Український папір» просить Вас змінити дискримінаційний параметр паперу А4, а саме з показника 153% одиниці або більш на 146% одиниці або більш та надати можливість запропонувати в тендері інші еквівалентні марки паперу для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
В якості підтвердження еквівалентності наприклад для марки Maestro stsndart є марка IQ Economy – надаємо копію листа виробника згідно даних видів паперу компанії Mondi.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Учасник
- письмо MONDI - MAESTRO.jpg 02.02.2017 16:21
- Проект договору на закупівлю паперу.docx 02.02.2017 17:41
- Оголошення про проведення закупівлі офісного паперу зі змінами.pdf 02.02.2017 17:41
Дата подачі:
02.02.2017 16:22
Вирішення:
Вашу вимогу прийнято, у звязку з цим, внесено зміни до оголошення, технічних вимог до товару, комерційної пропозиції, а також до проекту договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так