-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, пр. Шахтобудівників, буд. 5
Місцезнаходження замовника - Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, 49094. Категорія замовника - органи соціального страхування.
Завершена
1 211 051.57
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 055.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 055.26 UAH
Період оскарження:
02.09.2020 19:15 - 14.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Вимога щодо усунення порушень під час розгляду тендерної пропозиції
Номер:
1e3304373e894ac88348928757978fee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-002641-c.c2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень під час розгляду тендерної пропозиції
Скарга:
Під час проведення закупівлі з поточного ремонту приміщення пенсійного фонду в м Павлоград були припущені порушення закону України про проведення закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Павлоград.pdf 07.10.2020 16:39
- рішення від 09.10.2020 № 19036.pdf 09.10.2020 23:04
- інформація про перенесення рішення від 22.10.2020 № 16752.pdf 23.10.2020 00:31
- інформація про перенесення від 30.10.2020 №17295.pdf 02.11.2020 11:30
- інформація про резулятивну частину рішення від 05.11.2020 № 20575.pdf 06.11.2020 20:14
- рішення від 05.11.2020 № 20575.pdf 10.11.2020 21:04
- Пояснення на скаргу 13.10.2020 17:45
- Пояснення doc 13.10.2020 17:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.10.2020 16:42
Дата розгляду скарги:
22.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.10.2020 23:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.11.2020 21:04
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
d5405d5aaa20413c91718d137d020dd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-002641-c.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
Протоколом № 562 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області від 24.09.2020 року (надалі –Протокол) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ФОП Заболотного Олега Олександровича (надалі – Учасник) як такої, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
В обґрунтування підстави для відхилення тендерної пропозиції, у відповідності до Протоколу є Замовником зазначено: «В локальному кошторисі на будівельні роботи Додаток № 5 до тендерної документації визначено коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,15.
Учасник, у складі тендерної пропозиції, надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на поточний ремонт приміщень складений інженером-проектувальником Світленець А. М., підписаний ФОП Заболотній О. О. у якому коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,2 що є вищим за коефіцієнт визначений в локальному кошторисі на будівельні роботи (Додаток № 5 до тендерної документації).
Інших підстав для відхилення тендерної пропозиції Замовником не вказано.
Тобто, Замовник визначив, що пропозиція Учасника не відповідає іншим вимогам предмета закупівлі, а саме у локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 був прийнятий коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,2, а не 1, 15. Як вказано у Додатку № 5 до тендерної документації.
Вважаю, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника віднісся з явною упередженістю, чим порушив основні принципи закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозиції та визначення переможця, а також вимоги тендерної документації, а сам Протокол був прийнятий з грубими порушеннями тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі», чи було порушено мої законні права та інтереси як учасника процедури закупівлі.
У відповідності до положень тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком №1 до тендерної документації)». Тобто, саме необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, щодо яких Учасник повинен надати інформацію визначені виключно Додатком 1 до тендерної документації.
Учасником, у складі тендерної пропозиції були надані у повному обсязі документи та інформація, яка вимагалася згідно з положеннями тендерної документації, у тому числі й відповідно до Додатку 1.
Додатком 1 до тендерної документації визначено, що у складі Тендерної пропозиції Учасник повинен надати, у тому числі:
«Розрахунки відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», підписані Учасником та сертифікованим інженером-проектувальником, який склав кошторисну документацію:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- пояснювальна записка.»
Зазначені вище розрахунки були надані Учасником у повній відповідності до вимог додатку 1 до документації та з урахуванням Додатку №5 до тендерної документації.
Слід зазначити, що тендерна документація, у тому числі Додатки 1 та 5 до неї, не містить жодної обов’язкової вимоги для учасників, щодо обов’язкового застосування Учасниками у розрахунках договірної ціни будь-якої величини коефіцієнтів, чи обов’язкового застосування у розрахунках, коефіцієнтів, визначених замовником у Додатку №5 до тендерної документації, у тому числі не містить вимог щодо застосування коефіцієнту для урахування впливу умов виконання монтажних робіт у розмірі 1,15.
Таким чином, у відповідності до вимог тендерної документації Учасником, учасниками при розрахунку ціни тендерної пропозиції, можуть застосовуватися будь-які коефіцієнти, які учасник вважає можливим застосувати при виконанні робіт, у тому числі коефіцієнти, визначені у Додатку 5.
Й саме, слідуючи з цього, мною, під час розрахунків договірної ціни, був застосований коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,2, що не є порушенням вимог тендерної документації, та ні як не впливає на зміст моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Заболотнього Олега Олександровича повністю відповідає умовам, визначеним у тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі. у тому числі іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення Замовника є не законним та таким що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
1. Надати детальне обґрунтоване роз’яснення та додаткову детальну, достовірну, законодавчо обґрунтовану інформацію про причини не відповідності тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Заболотнього Олега Олександровича умовам тендерної документації, у тому числі «не відповідності іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», у тому числі, достовірно вказати, якими саме положенням тендерної документації та додатків до неї визначено обов’язкове застосування Учасниками відповідних коефіцієнтів, визначених у Додатку 5, а саме: коефіцієнту для урахування впливу умов виконання монтажних робіт у розмірі 1,15.
2. Визначити наявність порушень Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені Замовником під час розгляду та оцінки пропозиції фізичної особи-підприємця Заболотнього Олега Олександровича та прийнятті рішення про її відхилення (Протокол № 562 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області від 24.09.2020 року).
3. Негайно усунути допущені Замовником порушення законодавства з питань публічних закупівель у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі». а саме, скасувати Протокол № 562 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області від 24.09.2020 року та прийняти відповідне рішення про визначення фізичної особи-підприємця Заболотнього Олега Олександровича переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.09.2020 15:03
Дата подачі:
25.09.2020 15:03
Вирішення:
На вимогу Учасника від 25 вересня 2020 року, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) повідомляємо про причини невідповідності поданої пропозиції умовам тендерної документації.
За експертною оцінкою Дніпровської філії Державного
науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 28.08.2020 № 1499/е/20 «Щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, пр. Шахтобудівників, буд. 5» на предмет відповідності застосованих ресурсних кошторисних норм діючим будівельним нормам, стандартам та правилам у локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 визначено коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,15 та установлено, що зазначена документація складена згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Вимогами тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі») передбачено, що Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати розрахунки відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», підписані Учасником та сертифікованим інженером-проектувальником, який склав кошторисну документацію:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- пояснювальна записка.
У наданому в складі тендерної пропозиції Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 на поточний ремонт приміщень, складеному інженером-проектувальником Світленець А. М., підписаному ФОП Заболотній О. О., коефiцiєнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт = 1,2, що є вищим за коефіцієнт визначений в локальному кошторисі на будівельні роботи (Додаток № 5 до тендерної документації) та не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні