• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, пр. Шахтобудівників, буд. 5

Місцезнаходження замовника - Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, 49094. Категорія замовника - органи соціального страхування.

Завершена

1 211 051.57 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 055.26 UAH
Період оскарження: 02.09.2020 19:15 - 14.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Вимога щодо усунення порушень під час розгляду тендерної пропозиції

Номер: 1e3304373e894ac88348928757978fee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-002641-c.c2
Назва: Вимога щодо усунення порушень під час розгляду тендерної пропозиції
Скарга:
Під час проведення закупівлі з поточного ремонту приміщення пенсійного фонду в м Павлоград були припущені порушення закону України про проведення закупівель
Дата розгляду скарги: 22.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.10.2020 23:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.11.2020 21:04
Автор: ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Заболотній Олег Олександрович +380675235723 nitros2010@inbox.ru
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: d5405d5aaa20413c91718d137d020dd0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-002641-c.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА Протоколом № 562 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області від 24.09.2020 року (надалі –Протокол) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника - ФОП Заболотного Олега Олександровича (надалі – Учасник) як такої, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. В обґрунтування підстави для відхилення тендерної пропозиції, у відповідності до Протоколу є Замовником зазначено: «В локальному кошторисі на будівельні роботи Додаток № 5 до тендерної документації визначено коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,15. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надав Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на поточний ремонт приміщень складений інженером-проектувальником Світленець А. М., підписаний ФОП Заболотній О. О. у якому коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,2 що є вищим за коефіцієнт визначений в локальному кошторисі на будівельні роботи (Додаток № 5 до тендерної документації). Інших підстав для відхилення тендерної пропозиції Замовником не вказано. Тобто, Замовник визначив, що пропозиція Учасника не відповідає іншим вимогам предмета закупівлі, а саме у локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 був прийнятий коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,2, а не 1, 15. Як вказано у Додатку № 5 до тендерної документації. Вважаю, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника віднісся з явною упередженістю, чим порушив основні принципи закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозиції та визначення переможця, а також вимоги тендерної документації, а сам Протокол був прийнятий з грубими порушеннями тендерної документації та положень Закону України «Про публічні закупівлі», чи було порушено мої законні права та інтереси як учасника процедури закупівлі. У відповідності до положень тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком №1 до тендерної документації)». Тобто, саме необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, щодо яких Учасник повинен надати інформацію визначені виключно Додатком 1 до тендерної документації. Учасником, у складі тендерної пропозиції були надані у повному обсязі документи та інформація, яка вимагалася згідно з положеннями тендерної документації, у тому числі й відповідно до Додатку 1. Додатком 1 до тендерної документації визначено, що у складі Тендерної пропозиції Учасник повинен надати, у тому числі: «Розрахунки відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», підписані Учасником та сертифікованим інженером-проектувальником, який склав кошторисну документацію: - договірна ціна; - локальний кошторис; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - пояснювальна записка.» Зазначені вище розрахунки були надані Учасником у повній відповідності до вимог додатку 1 до документації та з урахуванням Додатку №5 до тендерної документації. Слід зазначити, що тендерна документація, у тому числі Додатки 1 та 5 до неї, не містить жодної обов’язкової вимоги для учасників, щодо обов’язкового застосування Учасниками у розрахунках договірної ціни будь-якої величини коефіцієнтів, чи обов’язкового застосування у розрахунках, коефіцієнтів, визначених замовником у Додатку №5 до тендерної документації, у тому числі не містить вимог щодо застосування коефіцієнту для урахування впливу умов виконання монтажних робіт у розмірі 1,15. Таким чином, у відповідності до вимог тендерної документації Учасником, учасниками при розрахунку ціни тендерної пропозиції, можуть застосовуватися будь-які коефіцієнти, які учасник вважає можливим застосувати при виконанні робіт, у тому числі коефіцієнти, визначені у Додатку 5. Й саме, слідуючи з цього, мною, під час розрахунків договірної ціни, був застосований коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,2, що не є порушенням вимог тендерної документації, та ні як не впливає на зміст моєї тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція учасника фізичної особи-підприємця Заболотнього Олега Олександровича повністю відповідає умовам, визначеним у тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі. у тому числі іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення Замовника є не законним та таким що грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЮ: 1. Надати детальне обґрунтоване роз’яснення та додаткову детальну, достовірну, законодавчо обґрунтовану інформацію про причини не відповідності тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Заболотнього Олега Олександровича умовам тендерної документації, у тому числі «не відповідності іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», у тому числі, достовірно вказати, якими саме положенням тендерної документації та додатків до неї визначено обов’язкове застосування Учасниками відповідних коефіцієнтів, визначених у Додатку 5, а саме: коефіцієнту для урахування впливу умов виконання монтажних робіт у розмірі 1,15. 2. Визначити наявність порушень Закону України «Про публічні закупівлі», які були допущені Замовником під час розгляду та оцінки пропозиції фізичної особи-підприємця Заболотнього Олега Олександровича та прийнятті рішення про її відхилення (Протокол № 562 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області від 24.09.2020 року). 3. Негайно усунути допущені Замовником порушення законодавства з питань публічних закупівель у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі». а саме, скасувати Протокол № 562 засідання тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області від 24.09.2020 року та прийняти відповідне рішення про визначення фізичної особи-підприємця Заболотнього Олега Олександровича переможцем процедури закупівлі та про намір укласти договір.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу Учасника від 25 вересня 2020 року, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) повідомляємо про причини невідповідності поданої пропозиції умовам тендерної документації. За експертною оцінкою Дніпровської філії Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» від 28.08.2020 № 1499/е/20 «Щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний ремонт приміщень адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Павлоград, пр. Шахтобудівників, буд. 5» на предмет відповідності застосованих ресурсних кошторисних норм діючим будівельним нормам, стандартам та правилам у локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 визначено коефіцієнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт =1,15 та установлено, що зазначена документація складена згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Вимогами тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі») передбачено, що Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати розрахунки відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва», підписані Учасником та сертифікованим інженером-проектувальником, який склав кошторисну документацію: - договірна ціна; - локальний кошторис; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - пояснювальна записка. У наданому в складі тендерної пропозиції Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1 на поточний ремонт приміщень, складеному інженером-проектувальником Світленець А. М., підписаному ФОП Заболотній О. О., коефiцiєнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт = 1,2, що є вищим за коефіцієнт визначений в локальному кошторисі на будівельні роботи (Додаток № 5 до тендерної документації) та не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні