-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі в Спеціалізованій школі-інтернат № 14 Дніпровського району м. Києва
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2020 18:50 - 13.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
e47c7122cede4429ac3b6d0ef8653d6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-011780-b.b1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Щодо вимоги п.2 Додатку 2 Тендерної документації:
«В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи:
2.1. Копія ліцензії Учасника на право виконання робіт з додаткам (підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним)».
Вважаємо, що вона є такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників тому що:
1. Постановою КМУ від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання» п.2 передбачено що, роботи із заміни покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами, виконання яких не передбачає втручання в несучі конструкції – не підлягають ліцензуванню. Тому ліцензія на покрівельні роботи не передбачена Законом.
2. 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови КМУ від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду». Вказаним Постановами КМУ скасовано порядки ліцензування в сфері архітектури та будівництва. Таким чином, з 18.03.2020 року у сфері архітектури та будівництва нові ліцензії не видаються.
3. Наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016р. «Про затвердження примірної тендерної документації» перелік документів визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
4. Дозволом на проведення вищевказаних робіт є перелік видів економічної діяльності підприємства (КВЕДи), зареєстрований у Єдиному державному Реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
5. Тендерна документація містить протиріччя в частині надання копії Ліцензії. п.2 Додатку 2 ТД: «В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: 2.1. Копія ліцензії Учасника на право виконання робіт з додаткам (підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним)». В той же час в п.3 Розділу 6 ТД зазначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога Тендерної документації Замовника щодо надання копії Ліцензії на виконання робіт, допускає до торгів тільки тих учасників процедури закупівлі, які придбали її до березня 2020р. Вважаємо відповідну вимогу дискримінаційною та таку, що порушує права інших учасників.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що вимога п. 2 Таблиці «Технічні Вимоги» Додаток № 2 Тендерної документації про обов’язкове надання копії ліцензії на проведення ремонтно – будівельних робіт є намаганням обмежити коло потенційних учасників процедури закупівлі, сприяє проявам недобросовісної конкуренції серед учасників закупівлі та їх дискримінації, що, в свою чергу, унеможливлює максимальну економію та ефективність під час закупівлі та призводить до порушення основних принципів державних закупівель, визначених ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, зокрема, визначено, що закупівлі здійснюються за принципами: -добросовісної конкуренції серед учасників; -максимальної економії та ефективності; -відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; -недискримінації учасників; -об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням.
П. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно частиною 4 ст. 16 Закону «Про державні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, не можуть бути підставою для їх відхилення Замовником.
Таким чином, просимо внести зміни в Тендерну документацію в частині Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» шляхом виключення п.п. 2.1. п.2 надання Копії ліцензії Учасника на право виконання робіт з додатками (підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2020 17:56
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Таким чином, Замовник має право вимагати від Учасника документи, які вважає необхідними для підтвердження надійного виконання робіт.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.09.2020 19:21