-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція будівлі бухгалтерії під навчально-практичний центр Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського по вул. Шевченка, 23 в м. Полтаві "
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Реконструкція будівлі бухгалтерії під навчально-практичний центр Полтавської обласної клінічної лікарні ім. М.В. Скліфосовського по вул. Шевченка, 23 в м. Полтаві " (ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи")
Завершена
3 046 684.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2017 14:36 - 29.01.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету № 8 від 9.02.2017 р.
Номер:
8983b78b4f204e72acccf41ef310d919
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-17-000998-b.c2
Назва:
Оскарження Протоколу засідання тендерного комітету № 8 від 9.02.2017 р.
Вимога:
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 8 від 9.02.2017 р., була відхилена пропозиція учасника ПП«ВБК Будмонтаж» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. З рішенням тенденрого комітету не згодний, надалі наведу пояснення: вимога №1. Надати графік виконання робіт та вимога №2. Надати розрахунок загально-виробничих, адміністративних умов виконання робіт. Вищевказані вимоги наведені в Додатку 3 Тендерної документації у розділі "Вимоги до будівництва", а не у розділі "Вимоги до подання документації" чи у розділі "Вимоги до компанії претендента на виконання робіт". Тобто надання вищевказаних документів трактується у Тендерній документації Замовника як необхідність подати їх на початку виконання будівельних робіт, що насправді є логічним і не становить для Підрядника ніякої проблеми. Крім того, для створення реального, а не фіктивного календарного графіку робіт, необхідно мати таку проектну документацію як робочий проект та проект організації будівництва. Жоден з цих проектів не представлений у тендерній документації, що подано Замовником.
Щодо вимог №3 і №4, які стали причиною для дискваліфікації ПП "ВБК Будмонтаж" (Далі викопіювання з Протоколу:"В кошторисі в розділі К1 «Водопровід та каналізація» відсутні пункти стосовно встановлення умивальників з підведенням холодної І гарячої води та встановлення унітазів із бачком. Відповідно в переліку матеріалів відсутні умивальники та унітази") - ці пункти в Кошторисі НЕ відсутні. Велике прохання до тендерного комітету читати уважно завантажений до ЦБД Кошторис, а саме файл 33002_ДЦ_ЛС1_2-1-2, Розділ 2.
Для полегшення роботи комітету додатково ще раз завантажено файл - частина Кошторису, ДЦ_ЛС1_2-1-2.
На основі вищенаведеного звертаюсь із проханням до Замовника переглянути рішення тендерного комітету Замовника стосовно відповідності кваліфікаційним вимогам ПП "ВБК Будмонтаж". У разі залишення цієї Вимоги без розгляду, ПП "ВБК Будмонтаж" буде змушений звернутись до АМКУ.
З повагою та надією на порозуміння, директор ПП "ВБК Будмонтаж" Орліковський А.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- 33002_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf 09.02.2017 15:53
- відповідь.PDF 10.02.2017 16:00
Дата подачі:
09.02.2017 15:53
Вирішення:
Описані в скарзі факти не відповідають вимогам тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
868f256de3494dedbdd0e2ab68041e41
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-17-000998-b.c1
Назва:
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі- Закон), спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частиною 2 ст. 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів переможцем процедури закупівлі. Проте в тендерній документації спосіб документального підтвердження пункту 3 та пункту 8 частини 1 статті 17 Закону не зазначений.
Згідно пункту 17 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, але у даному випадку в тендерній документації замовник не встановив вищезазначену вимогу.
Пунктом 9.4.10 проекту договору про закупівлю робіт за державні кошти, підрядник зобов’язаний передати замовнику у порядку, передбаченому законодавством та цим Договором, закінчені роботи у строк до 31 липня 2016 року. Включення такого положення до договору унеможливлює його виконання та вчасну передачу підрядником виконаних робіт замовнику.
Ліцензія для виконання робіт описаних у Вашій тендерній документації не потрібна. Для об’єктів 3 категорії складності допускається дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки. Вимагаємо ліцензію виключити з переліку вимог до компанії претендента, так як ця умова безпідставно звузила коло учасників, які могли б взяти участь у тендері. В розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтей 3, 5 такі дії визнаються дискримінаційними. Окрім вказаного нагадуємо, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації, а саме в вимогах до будівництва зазначено, що учасник перед початком виконання робіт готує декларацію на початок робіт. Відповідно до пункту 16 «Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт» затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 №466, замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю два примірники декларації за формою, наведеною у додатках 4, 5, 6 Порядку. Крім цього, відповідно до пункту 11 замовник несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданих ним повідомленні, декларації, за виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації та за порушення вимог, визначених Порядком, відповідно до Закону України “Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності” та Кодексу України про адміністративні правопорушення. Враховуючи вищевикладене, покладання підготовки декларації на початок виконання робіт на підрядника суперечить чинному законодавству.
Додатково повідомляємо, у чинному законодавстві про публічні закупівлі поняття «акцепт» відсутнє. Дане поняття неодноразово зустрічається в тексті тендерної документації. Також, таблиця, яка міститься у «Формі тендерної пропозиції» Вашої тендерної документації є недоречною, оскільки дана інформація знаходиться в договірній ціні, що додається до пропозиції та зміниться за результатом електронного аукціону.
Сподіваємось на взаєморозуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу.PDF 24.01.2017 14:11
Дата подачі:
22.01.2017 20:19
Вирішення:
Внесено зміни до Тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено