• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 до оголошення; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників - Замовником не вимагається надання забезпечення пропозицій учасників; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю - Замовником не вимагається надання забезпечення виконання договору про закупівлю; Код, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції – 77220000-8

Завершена

129 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2020 16:42 - 07.09.2020 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до оголошення

Номер: 5d337476a4a44c85b52e2dd602dd6fad
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-002389-c.c2
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня! В оголошенні Додаток 3 до оголошення (кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівлі) п. 1.2. Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщення) на території Хмельницької області. Додаток №2 до оголошення (технічне завдання на закупівлю), У складі пропозиції: Для уточнення об’єму послуг та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Вважаємо дані вимоги, такими що суперечать вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, передбачені цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.5 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данні вимоги порушують базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. Замовник маніпулює своїм становищем, встановлюючи дані вимоги, чим обмежує доступ інших учасників до закупівлі. Просимо, Вас, внести зміни в Оголошення спрощеної процедури.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа розглянула Вашу вимогу. За результатом розгляду повідомляємо наступне. Щодо акту огляду об’єкта: відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій)», а саме положень додатку№ 2 Оголошення, для уточнення об’єму послуг та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Згідно з ч.3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ Таким чином, Законом не заборонено вимагати від Учасників надання належно оформленого акту огляду об’єкта. Оскільки дана закупівля носить складний спеціалізований характер, для виконання якого належним чином необхідно вивчити об’єми робіт та здійснити необхідні заміри. Більше того, вимога здійснити виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта ніяким чином не дискримінує жодного із потенційних Учасників, оскільки будь-хто з них може здійснити такий виїзд за попередньою домовленістю з Замовником. Щодо вимоги надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщень) на території Хмельницької області повідомляємо наступне. Уповноважена особа прийняла рішення внести зміни до Оголошення та виключити пп. 1.2. п. 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» з Додатку №3 до Оголошення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2020 16:54
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до оголошення

Номер: 15cdc1745b784f4c9d0a3bfdfb6727c1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-002389-c.c1
Назва: Внесення змін до оголошення
Вимога:
Доброго дня! В оголошенні Додаток 3 до оголошення (кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівлі) п. 1.2. Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщення) на території Хмельницької області. Додаток №2 до оголошення (технічне завдання на закупівлю), У складі пропозиції: Для уточнення об’єму послуг та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. Послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій є ліцензійними, і регламентуються з вичерпним переліком вимог «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852». В даних ліцензійних умовах відсутня обов’язкова прив’язка приміщення (складу) ліцензіата до конкретної території. Також хочу звернути Вашу увагу, що не має значення місця реєстрації підприємства та знаходження офісного приміщення чи складського приміщення для надання кваліфікованих та якісних послуг. В оголошені зазначені об’єми надання послуг і згідно технічного завдання у Вас є кошторисна документація на дані послуги. Також учасник подаючи свою пропозицію з гарантійними листами, що він згідний з технічним завданням та гарантує надання послуг відповідно до технічного завдання. Звертаю Вашу увагу, що у період пандемії COVID-19 є певні обмеження для пересування людей та відвідування різних об’єктів для нагальної потреби. Стає питання, для чого потрібно проводити огляд об’єкта перед поданням пропозиції без нагальної потреби в період пандемії? Даними вимогами створюються штучні перепони для потенційних учасників, що суперечить статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Прошу Вас внести зміни в «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякую!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа розглянула Вашу вимогу. За результатом розгляду повідомляємо наступне. Щодо акту огляду об’єкта: відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного оброблення дерев'яних конструкцій)», а саме положень додатку№ 2 Оголошення, для уточнення об’єму послуг та замірів передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Огляд проводиться в присутності представника Замовника. За результатами огляду складається акт за підписом представника Замовника з відбитком печатки та представника Учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Згідно з ч.3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ Таким чином, Законом не заборонено вимагати від Учасників надання належно оформленого акту огляду об’єкта. Оскільки дана закупівля носить складний спеціалізований характер, для виконання якого належним чином необхідно вивчити об’єми робіт та здійснити необхідні заміри. Більше того, вимога здійснити виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта ніяким чином не дискримінує жодного із потенційних Учасників, оскільки будь-хто з них може здійснити такий виїзд за попередньою домовленістю з Замовником. Щодо вимоги надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщень) на території Хмельницької області повідомляємо наступне. Відповідно до п.п.1.2. п.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують наявність в Учасника складу (приміщення) на території Хмельницької області. (надати копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди, тощо). Цю вимогу встановлено з метою безперебійного, вчасного надання послуг Учасником. Замовник жодним чином не обмежив в даному випадку Учасників процедури закупівлі, адже не визначив вимогу, що склад (приміщення) мають бути власними. Відповідно, Учасники мають право надавати інформацію щодо власного або орендованого складу (приміщення), тощо. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо необхідності внесення змін до умов Оголошення про проведення СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.09.2020 15:50
Задовільнена: Ні