• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код 45232200-4 за ДК 021:2015 «Допоміжні роботи з прокладання ліній електропередач» (виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво КЛ-10 кВ, ПЛІ-0,4 кВ та комплектних трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ, а також реконструкція РУ-10 кВ ТП-41 і ТП-162 для електропостачання житлового масиву «Морське» в м. Новоград-Волинському Житомирської області»).

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво КЛ-10 кВ, ПЛІ-0,4 кВ та комплектних трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ, а також реконструкція РУ-10 кВ ТП-41 і ТП-162 для електропостачання житлового масиву «Морське» в м. Новоград-Волинському Житомирської області».

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2020 16:30 - 08.09.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Оскарження щодо прийняття рішення

Номер: 2a684d8df32c420a95d067721efc89e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-010363-b.a2
Назва: Оскарження щодо прийняття рішення
Вимога:
ФОП Дмитраков О.В. в особі Дмитракова Олександра Володимировича ознайомився з прийнятим рішенням уповноваженої особи та не згоден з рішенням щодо відсутності інформації про можливість підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт не менше п’яти років (відповідно до вимог Додатку 1.1 до оголошення «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимогам» пп. 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»). Так як у складі пропозиції були надані документи згідно вимог оголошення: - Додаток 3 до вимог.jpg - копія аналогічного договору_1.pdf Договір від 2018 р. - копія аналогічного договору_2.pdf Договір від 2019 р. - копія аналогічного договору_3.pdf Договір від 2020 р. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, Прошу замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Дмитраков О.В (2899410012) та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Вирішення: АТ «Житомиробленерго», як замовник робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво КЛ-10 кВ, ПЛІ-0,4 кВ та комплектних трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ, а також реконструкція РУ-10 кВ ТП-41 і ТП-162 для електропостачання житлового масиву «Морське» в м. Новоград-Волинському Житомирської області (код 45232200-4 за ДК 021:2015 «Допоміжні роботи з прокладання ліній електропередач») (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-010363-b) не погоджується з вимогою учасника ФОП Дмитраков О.В. про скасування Протоколу №42/20 від 18.09.2020 року щодо відхилення пропозиції учасника з наступних підстав: Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі, з можливістю підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт не менше п’яти років. Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій стосовно наявності виконаних аналогічних договорів щодо предмету закупівлі з можливістю підтвердження досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт не менше 5 років та надання належним чином завірених копій договорів за аналогічним предметом закупівлі. У складі пропозиції ФОП Дмитраков О.В. не надано інформації з підтвердженням досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт не менше 5 років як того вимагає Додаток 1.1 до Оголошення «Інформація та документи, що підтверджують відповідність вимогам» пп. 3.1. п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Така вимога обумовлюється організацією послуги замовнику із створення технічної можливості для передачі (прийняття) в місце приєднання електроустановки замовника відповідної потужності до електричних мереж електропередавальної організації (у тому числі новозбудованих) електричної енергії необхідного обсягу з дотриманням показників її якості та надійності. Забезпеченням в майбутньому надійного, безпечного, безперебійного постачання електричної енергії, беручи до уваги що за останні 5 років відбувалися зміни в Законодавстві, нормативній документації та дозвільній документації. Тому, учасники повинні достеменно знати специфіку даної роботи, відповідно підтвердити свою кваліфікацію за останні 5 років. Згідно Оголошення Замовник вимагає досвід виконання аналогічних договорів оскільки виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з невиконанням договору і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід не може бути врахований з огляду на специфіку предмета закупівлі. Тому, задля правильної кваліфікації договорів учасник має надати такі договори за певний період, а саме 5 років. В той же час, Замовник не може проаналізувати діяльність новоствореного підприємства, його фінансовий та майновий стан, тому надання Учасником аналогічних договорів дає більші можливості для правильної кваліфікації. Замовник має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері виконання замовлених робіт, проектно-кошторисна документація виготовлялась якісно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей учасник надійний і виконує взяті на себе зобов'язання. Замовник вважає доцільним застосування вказаних вимог з метою забезпечення якісного виконання робіт. Щодо посилання учасником на порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 року. Доводимо до Вашого відома, що на даний час діє Закон України «Про публічні закупівлі» і поняття допорогових закупівель в ньому відсутнє. Закон є основним джерелом норм і понять в публічних закупівлях і має вищу юридичну силу перед підзаконними актами. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено поняття спрощена закупівля, умови якої регулюються нормами статті 14. Закупівлю робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації «Будівництво КЛ-10 кВ, ПЛІ-0,4 кВ та комплектних трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ, а також реконструкція РУ-10 кВ ТП-41 і ТП-162 для електропостачання житлового масиву «Морське» в м. Новоград-Волинському Житомирської області (код 45232200-4 за ДК 021:2015 «Допоміжні роботи з прокладання ліній електропередач») проведено на підставі ст. 14 Закону з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників (ст.5 Закону). На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо Протокол № 41/20 від 18.09.2020 року про відхилення пропозиції ФОП Дмитраков О.В. щодо виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво КЛ-10 кВ, ПЛІ-0,4 кВ та комплектних трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ, а також реконструкція РУ-10 кВ ТП-41 і ТП-162 для електропостачання житлового масиву «Морське» в м. Новоград-Волинському Житомирської області» є обґрунтованим та таким, який не підлягає скасуванню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Оскарження Протокольного рішення 42/20 від 18.09.2020 про відхилення ТОВ "ЛІВ-ЕНЕРГО"

Номер: 4cdc61c763874b018a03d0dddeefc373
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-010363-b.a1
Назва: Оскарження Протокольного рішення 42/20 від 18.09.2020 про відхилення ТОВ "ЛІВ-ЕНЕРГО"
Вимога:
Просимо переглянути своє рішення та врахувати в повному обсязі наданий раніше пакет документів. Зазначені причини відхилення є несуттєвими, порушують пункти Оголошення та не відповідають чинному законодавству України. (Лист-оскарження прикріплено додатком)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: АТ «Житомиробленерго», як замовник робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво КЛ-10 кВ, ПЛІ-0,4 кВ та комплектних трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ, а також реконструкція РУ-10 кВ ТП-41 і ТП-162 для електропостачання житлового масиву «Морське» в м. Новоград-Волинському Житомирської області (код 45232200-4 за ДК 021:2015 «Допоміжні роботи з прокладання ліній електропередач») (ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-02-010363-b) не погоджується з вимогою учасника ТОВ «Лів-Енерго» про перегляд Протоколу №42/20 від 18.09.2020 року про відхилення пропозиції учасника з наступних підстав: Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, щодо предмету закупівлі, з можливістю підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт не менше п’яти років. Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності виконаних аналогічних договорів щодо предмету закупівлі з можливістю підтвердження досвіду виконання проектно-вишукувальних робіт не менше 5 років та надання належним чином завірених копій договорів за аналогічним предметом закупівлі. ТОВ «Лів-Енерго» було надано копію договору з додатками та предметом закупівлі – «Реконструкція каналізаційних очисних споруд…», що не відповідає аналогічному предмету закупівлі та не підтверджує наявності в Учасника досвіду виконання допоміжних робіт у сфері будівництва електричних мереж (код 45232200-4 за ДК 021:2015 «Допоміжні роботи з прокладання ліній електропередач»). Будь-яких інших договорів для підтвердження досвіду не надано. Тому, досвід щодо предмету закупівлі учасником ТОВ «Лів-Енерго» документально не підтверджений та фактично відсутній. Крім того, у відповідності до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, яке передбачає наявність у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку надання послуг з електромонтажних робіт (Електропостачання багатоквартирного житлового будинку) не менше 5 років. Дана вимога обумовлюється організацією послуги замовнику із створення технічної можливості для передачі (прийняття) в місце приєднання електроустановки замовника відповідної потужності до електричних мереж електропередавальної організації (у тому числі новозбудованих) електричної енергії необхідного обсягу з дотриманням показників її якості та надійності. Забезпеченням в майбутньому надійного, безпечного, безперебійного постачання електричної енергії, беручи до уваги що за останні 5 років відбувалися зміни в Законодавстві, нормативній документації та дозвільній документації. Тому, учасники повинні достеменно знати специфіку даної роботи, відповідно підтвердити свою кваліфікацію за останні 5 років. Згідно Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Замовник вимагає досвід виконання аналогічних договорів оскільки виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з невиконанням договору і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід не може бути врахований з огляду на специфіку предмета закупівлі. Тому задля правильної кваліфікації договорів учасник має надати такі договори за певний період, а саме 5 років. В той же час, Замовник не може проаналізувати діяльність новоствореного підприємства, його фінансовий та майновий стан, тому надання Учасником аналогічних договорів дає більші можливості для правильної кваліфікації. Замовник має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання замовлених послуг, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей учасник надійний і виконує взяті на себе зобов'язання. Замовник вважає доцільним застосування вказаних вимог з метою забезпечення якісного надання послуг. Щодо кваліфікаційних критеріїв (довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації). ТОВ «Лів-Енерго» надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить повної інформації, а саме: відсутній опис моделей та термін експлуатації (років), кількість одиниць, інформація щодо власного або орендованого майна. Також надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка не містить повної інформації, а саме: відсутня інформація про освіту та терміну перебування на посаді. Учасником наголошено, що відсутність інформації в довідках є формальними помилками, але це не відповідає дійсності. У відповідності до ст. 22 Закону, формальними помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Відсутність інформації в довідках не є формальними (несуттєвими) помилками в розумінні Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі (п.5 Розділ 4) та Закону, а є недоліками тендерної пропозиції. На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо Протокол № 42/20 від 18.09.2020 року щодо відхилення пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» щодо виготовлення проектно-кошторисної документації «Будівництво КЛ-10 кВ, ПЛІ-0,4 кВ та комплектних трансформаторних підстанцій 10/0,4 кВ, а також реконструкція РУ-10 кВ ТП-41 і ТП-162 для електропостачання житлового масиву «Морське» в м. Новоград-Волинському Житомирської області» є обґрунтованим та таким, який не підлягає перегляду.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні