-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
код ДК021-2015: 45261000-4 ‒ Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи
Завершена
1 499 899.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 499.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 499.50 UAH
Період оскарження:
02.09.2020 16:24 - 07.09.2020 23:59
Вимога
Залишено без розгляду
Учасник ПП «УКР.БУД.ДОР» керуючись ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає скасувати рішення про неправомірне прийняте рішення щодо обрання переможцем та про намір укласти договір з учасником ФОП Гінгуляк Борис Миколайович згідно Протоколу № 33від 18.09.2020 року, у зв’язку з тим, що вищезазначена пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та технічним вимогам до предмета закупівлі
Номер:
f84bd3aeabe34579b45000643c122e19
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-002300-c.c5
Назва:
Учасник ПП «УКР.БУД.ДОР» керуючись ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає скасувати рішення про неправомірне прийняте рішення щодо обрання переможцем та про намір укласти договір з учасником ФОП Гінгуляк Борис Миколайович згідно Протоколу № 33від 18.09.2020 року, у зв’язку з тим, що вищезазначена пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та технічним вимогам до предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, учасник ПП «УКР.БУД.ДОР» керуючись ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає скасувати рішення про неправомірне прийняте рішення щодо обрання переможцем та про намір укласти договір з учасником ФОП Гінгуляк Борис Миколайович згідно Протоколу № 33від 18.09.2020 року, у зв’язку з тим, що вищезазначена пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та технічним вимогам до предмета закупівлі зокрема:
У складі пропозиції учасника не надано довідку в довільній формі, в якій повинно бути зазначено відомості щодо повноважень підпису пропозиції та відсутності таких обмежень, що суперечить вимогам абзацу 3 п. 1 розділу 3 Документації (2. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ) а саме: Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: документів та інформації для підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі згідно Додатку № 3 до цього оголошення та безпосередньо п. 3.4. Документації
1. У складі пропозиції надано календарний графік, який не відповідає встановленим ДБН, шо суперечить умовам Документації спрощеної процедури закупівлі та вимогам діючого законодавства.
Враховуючи вищевикладене, є підстави для розгляду питання про відхилення пропозиції учасника ФОП Гінгуляк Б.М., керуючись положенням п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, у разі ігнорування позитивного розгляду нашої попередньої вимоги, щодо безпідставного відхилення нашої пропозиції, - ПП «УКР.БУД.ДОР», повідомляємо наступне, що в Додатку 1 Документації оголошення спрощеної процедури встановлено технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а саме: в пункті 14 Додатку зазначений матеріал - плiвка гідроізоляційна 2000 м2 та в пункті 13 Додатку передбачено вид роботи щодо - улаштування прокладної пароiзоляцiї в один шар.
На підставі викладеного учасником ФОП Гінгуляк Б.М. допущено помилку під час розрахунку та формування ехнічної документації, а також в супереч вимог пункту 13 Додатку, щодо улаштування прокладної пароiзоляцiї в один шар, використано інший матеріал «гідроізаляційна плівка», що не відповідає вимогам до предмета закупівлі цією Спрощеної процедури.
За результатами розгляду учасник ПП «УКР.БУД.ДОР» вимагає від Замовника:
1. Розглянути цю вимогу.
2. Скасувати рішення щодо обрання переможцем та наміру про укладання договору з учасником ФОП Гінгуляк Б.М. згідно протоколу №33 від 18.09.2020 року
3. Надати відповідь на цю вимогу у встановлені законом строки.
У разі ігнорування вимог дотримання вимог діючого законодавства, повідомляємо, що нами буде повідомлено контролюючі органи з питань публічних закупівель, а також правоохоронні органи.
Сподіваємось, на прийняття законного рішення та подальшу співпрацю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2020 15:17
Вирішення:
Відповідь на Вимогу про усунення порушення від 21 вересня 2020 року №UA-2020-09-02-002300-c.с5
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.09.2020 15:47
Дата виконання рішення Замовником:
23.09.2020 15:47
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу Вимогу про усунення порушення від 21 вересня 2020 року №UA-2020-09-02-002300-c.с5, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19.09.2019, із змінами, надалі – Закон) інформуємо Вас про те, що Замовником здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг виключно відповідно до вимог Закону з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, а стосовно неправомірного прийняття рішення щодо обрання переможцем та про намір укласти договір з учасником ФОП Гінгуляк Борис Миколайович згідно Протоколу №33 від 18.09.2020 року, у звʼязку з тим, що вищезазначена пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та технічним вимогам до предмета закупівлі, надаємо аргументовану відповідь: Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання пропозицій» розділу 2 «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі по обʼєкту: «Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (код ДК021-2015: 45261000-4 ‒ Зведення крокв’яних ферм і покривання дахів та пов’язані роботи)» визначено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в цьому оголошенні, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, з НАКЛАДЕННЯМ кваліфікованого електронного підпису (надалі - КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника або електронного цифрового підпису (надалі - ЕЦП) учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, а саме: «…‒ документів та інформації для підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі згідно Додатку № 3 до цього оголошення;…». Тобто, замовником визначено, що документи та інформація для підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі подаються згідно Додатку № 3 до цього оголошення «Перелік документів та інформації для підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі». Додатком №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена єдина вимога для підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції учасника спрощеної закупівлі – фізичної особи чи фізичної особи-підприємця, а саме: «3.6 Фізична особа чи фізична особа-підприємець у складі пропозиції подає інформацію в довільній формі про реєстраційний номер облікової картки платника податків та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний уповноважений орган і мають відмітку у паспорті).». На виконання зазначеної
вимоги учасником Фізичною особою-підприємцем Гінгуляк Борис Миколайович надано в складі своєї пропозиції довідку у довільній формі від 08.09.2020 (файл «Паспорт 1.jpeg», дата 09 вересня 2020 22:15) та копію картки № 550 фізичної особи – платника податків від 15.02.2008 (файл «Код.jpeg», дата 09 вересня 2020 22:15). Відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Надана учасником Фізичною особою-підприємцем Гінгуляк Борис Миколайович інформація, є достатньою, на думку замовника, для підвердження його повноважень щодо підпису документів пропозиції. Вся інша інформація, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, замовником було перевірено самостійно під час кваліфікації пропозиції цього учасника. Що стосується інформації Приватного підприємства «УКР.БУД.ДОР» про ненадання учасником Фізичною особою-підприємцем Гінгуляк Борис Миколайович інформації передбаченої пунктом 3.4 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі інформуємо Вас додатково: У пункті 3.4 Додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що за наявності в установчих документах учасника певних обмежень щодо підпису пропозиції (за строком, сумою тощо), такий учасник додатково у складі своєї пропозиції надає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати пропозицію; а у разі їх відсутності - учасник надає у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі, в якій зазначає про відсутність таких обмежень. Тобто цей пункт відноситься до учасників які здійснюють свою господарську діяльність на підставі установчих документів. Відповідно до норм чинного законодавства України (стаття 57 Господарського кодексу України, стаття 87 Цивільного кодексу України) установчі документи розробляються для створення юридичної особи. Учасник Гінгуляк Борис Миколайович являється фізичною особою-підприємцем та не проваджує свою діяльність на підставі установчих документів згідно чинного законодавства України. Частиною 11 статті 26 Закону встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Враховуючи зазначене, пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Гінгуляк Борис Миколайович не може бути відхиленою Замовником через ненадання документів, що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб – підприємців. Щодо інформації Приватного підприємства «УКР.БУД.ДОР» про невідповідність календарного плану, наданого учасником Фізичною особою-підприємцем Гінгуляк Борис Миколайович в складі своєї пропозиції, умовам спрощеної закупівлі та вимогам діючого законодавства, інформуємо Вас про таке: Відповідно до ДБН форма календарного плану може уточнятися і пристосовуватись до специфіки обʼєктів, видів будівництва, а також до вимог уніфікації проектно-технологічної документації для різних цілей, в тому числі для використання компʼютерних інформаційних технологій з управління будівництвом. Учасник спрощеної закупівлі Фізична особа-підприємець Гінгуляк Борис Миколайович для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі надав календарний графік виконання робіт в складі своєї пропозиції, що, на думку Замовника, відповідає умовам спрощеної закупівлі, чинному законодавству, в тому числі ДБН та цілком відображає послідовність і терміни виконання робіт відповідно до специфіки обʼєкту будівництва та технології виконання робіт. Щодо інформації про безпідставне відхилення пропозиції Приватного підприємства «УКР.БУД.ДОР» замовником надано відповідь на Вимогу про усунення порушення від 19 вересня 2020 року №UA-2020-09-02-002300-c.b4 (див. відповідь в електронній системі закупівель). З огляду на вищезазначене, прийнято рішення відмовити Приватному підприємству «УКР.БУД.ДОР» в задоволенні Вимоги про усунення порушення від 21 вересня 2020 року №UA-2020-09-02-002300-c.с5.
Вимога
Залишено без розгляду
Шановний Замовник, учасник ПП «УКР.БУД.ДОР» керуючись ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівіл» вимагає скасувати рішення про неправомірне відхилення нашої пропозиції з підстав зазначених у Протоколі № 32 від 17.09.2020 року
Номер:
e72a03eb130d427981f6007a6c0bf5b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-002300-c.b4
Назва:
Шановний Замовник, учасник ПП «УКР.БУД.ДОР» керуючись ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівіл» вимагає скасувати рішення про неправомірне відхилення нашої пропозиції з підстав зазначених у Протоколі № 32 від 17.09.2020 року
Вимога:
Шановний Замовник, учасник ПП «УКР.БУД.ДОР» керуючись ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає скасувати рішення про неправомірне відхилення нашої пропозиції з підстав зазначених у Протоколі № 32 від 17.09.2020 року, зокрема:
Повідомляємо, що в Додатку 1 оголошення спрощеної процедури встановлено технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а саме: в пункті 14 Додатку зазначений матеріал - плiвка гідроізоляційна 2000 м2. Однак в пункті 13 Додатку передбачено роботу щодо - улаштування прокладної пароiзоляцiї в один шар. Таким чином Замовником допущено помилку під час розробки технічного завдання, в якій зазначено суперечність понять, щодо виконання робіт з пароізоляції шляхом використання гідроізоляційної плівки.
З метою дотримання вимог п. 13 Додатку учасником в технічній документації під час розрахунку учасником було використано пароізоляційну плівку. Крім того, наголошуємо, що у примітці Додатку № 1 до Оголошення зазначено наступне, якщо у тексті цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі або у вимогах до предмета закупівлі, зокрема, містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що таке посилання містить вираз «або еквівалент». При цьому, еквівалентом, в розумінні цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є предмет закупівлі, що відповідає технічним, якісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, встановлених цим додатком до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що мета гідроізоляційної плiвки, перешкоджання попаданню вологи та інших речовин ззовні. На підставі викладеного, Замовник повинен був розглянути можливість надання учасником еквівалентності матеріалу, яка в повній мірі відповідає конструкцію та тип предмета закупівлі, яка в повній мірі відповідає поняттю гідроізоляції та технічним, якісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі.
На підставі вищевикладеного вимагаємо від Замовника:
1. Розглянути цю вимогу.
2. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника ПП «УКР.БУД.ДОР» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №32 від 17.09.2020 року
3. Надати відповідь на цю вимогу у встановлені законом строки.
У разі ігнорування вимог дотримання вимог діючого законодавства, повідомляємо, що нами буде повідомлено контролюючі органи з питань публічних закупівель, а також правоохоронні органи.
Сподіваємось, на прийняття законного рішення та подальшу співпрацю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2020 14:43
Вирішення:
Відповідь на Вимогу про усунення порушення від 19 вересня 2020 року №UA-2020-09-02-002300-c.b4
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.09.2020 16:16
Дата виконання рішення Замовником:
22.09.2020 16:15
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу Вимогу про усунення порушення від 19 вересня 2020 року №UA-2020-09-02-002300-c.b4, відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» № 114-IX від 19.09.2019, із змінами, надалі – Закон) інформуємо Вас про те, що Замовником здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг виключно відповідно до вимог Закону з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, а стосовно неправомірного відхилення пропозиції Приватного підприємства «УКР.БУД.ДОР» повідомляємо наступне: Обсяг виконання робіт у ДОДАТКУ № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі викладено Замовником на підставі кошторисної документації по обʼєкту «Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області», що пройшла експертизу відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (із змінами) та отримала відповідний позитивний експертний звіт (Експертний звіт ТОВ «Експертиза МВК» від 20.03.2020 №27389). Технологія виконання робіт по обʼєкту «Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що є предметом закупівлі, передбачає влаштування гідроізоляційної плівки (пункт 14 «плівка гідроізоляційна» обсягу виконання робіт (технічного завдання)). Пунктом 13 «Улаштування прокладної пароізоляції в один шар» обсягу виконання робіт (технічного завдання) передбачено вартість робіт по влаштуванню гідроізоляційної плівки, оскільки прямої розцінки щодо влаштування прокладної гідроізоляції в один шар не існує. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» у разі відсутності окремої розцінки дозволяється застосування розцінок, що за складом робіт аналогічні технологічному процесу робіт на обʼєкті. Тому, інженером-проектувальником під час розроблення кошторисної документації для врахування вартості робіт з влаштування гідроізоляційної плівки застосовано норму РН8-36-3 «Улаштування прокладної пароізоляції в один шар». Таким чином, допущення Замовником помилки під час розробки технічного завдання виключається. Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до умов цієї спрощеної закупівлі період уточнення інформації про закупівлю тривав 3 робочі дні. В цей період, у разі потреби, усі учасники, без винятку, мали можливість звернутися до Замовника за розʼясненнями щодо умов закупівлі через електронну систему закупівель. Разом із тим, протягом періоду уточнення інформації про закупівлю не надходило жодне повідомлення про невідповідність технічного завдання. Стосовно надання учасником еквівалентного матеріалу надаємо аргументовану відповідь: Умовами спрощеної закупівлі передбачено, що, якщо у тексті оголошення про проведення спрощеної закупівлі або у вимогах до предмета закупівлі, зокрема, містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід вважати, що таке посилання містить вираз «або еквівалент». При цьому, еквівалентом, в розумінні цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є предмет закупівлі, що відповідає технічним, якісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, встановлених цим додатком до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до дефектного акту, локального кошторису на будівельні роботи, підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, засвідчених підписом відповідального інженера-проектувальника та завіреним його печаткою, а також згідно програмного файлу «1203_И_Динівці дах(Мінрегіонбуд).bsdu», що надані учасником Приватним підприємством «УКР.БУД.ДОР» в складі пропозиції, зрозуміло, що Вами планується замінити матеріал «гідроізоляційна плівка» на «пароізоляційну плівку». Однак, це принципово різні матеріали - з різним призначенням та різними властивостями. Основна відмінність між цими плівками є те, що гідроізоляційна плівка не пропускає воду, але пропускає пар, а пароізоляційна плівка не пропускає ні воду, ні пар. Влаштування пароізоляційної плівки замість гідроізоляційної призведе до ситуації коли пар, що потрапив в середині конструкції, не маючи вихід на ззовні почне конденсуватися в реальну воду, що, в свою чергу, призведе до руїнації будівлі та критичних наслідків. Тому в цьому випадку, враховуючи технологічні особливості виконання робіт, «пароізоляційна плівка» не може розглядатися замовником як еквівалент та/або аналог «гідроізоляційної плівки», оскільки цей матеріал не відповідає технічним, якісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, встановлених Замовником у ДОДАТКУ № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. З огляду на вищезазначене, прийнято рішення відмовити Приватному підприємству «УКР.БУД.ДОР» в задоволенні Вимоги про усунення порушення від 19 вересня 2020 року №UA-2020-09-02-002300-c.b4.
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування рішення визначення переможця закупівлі UA-2020-09-02-002300-c " Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»"
Номер:
af495befe36f454fa5d0831643ce61e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-002300-c.a3
Назва:
Вимога про скасування рішення
визначення переможця закупівлі UA-2020-09-02-002300-c " Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»"
Вимога:
Приватне підприємство "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" вимагає скасувати рішення про визначення переможця закупівлі UA-2020-09-02-002300-c " Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»", в якому Замовником обрано переможцем ПП «УКР.БУД.ДОР», код ЄДРПОУ: 42740090, який допустив ряд помилок в тендерній пропозиції, а саме:
1. Учасник процедури закупівлі, надав документ для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, не надавши всю необхідну інформацію, яка вимагається в Додатку 1 до оголошення про закупівлю, а саме:
Акт обстеження об’єкту - «Складається учасником у довільній формі та обов’язково містить інформацію про план виконання робіт, технічні особливості виконання робіт, особливості і вид матеріалу та його якість (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота тощо), що планується використати. Засвідчується підписами уповноважених представників замовника та учасника та завіряється їхніми печатками (у випадку використання печатки). Надається у вигляді сканованої копії.» .
Тому, документ «Акт Обстеження об’єкту» який вимагається Додатком 1 до оголошення про закупівлі вважається не надано та таким що не відповідає умовам визначеним в Додатку 1 оголошення про закупівлю, та вимогам до предмета закупівлі, тому така пропозиція має бути відхилена.
2. Учасником процедури закупівлі, надано документ для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» , в якому є невідповідність до даної пропозиції учасника, а саме сума не відповідає поданій пропозиції учасника в «формі пропозиції» та «договірній ціні», тобто це інший кошторисний розрахунок який не може бути таким, що відповідає поданій учасником тендерній пропозиції на суму 1 276 059,60 грн (один мільйон двісті сімдесят шість тисяч п’ятдесят дев’ять гривень 60 копійок) з ПДВ. Згідно умов визначеним в Додатку 1 оголошення про проведення закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, пропозиція не відповідає умовам та вимогам, така пропозиція має бути відхилена.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення спрощених закупівель Відділу освіти Новоселицької районної державної адміністрації Новоселицького району Чернівецької області:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ПП «УКР.БУД.ДОР» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №30 від 15.09.2020 року
2. Пропозицію приватного підприємства «УКР.БУД.ДОР» визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
3. Відхилити пропозицію приватного підприємства «УКР.БУД.ДОР», яка не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
4. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної за результатами аукціону пропозиції
В разі поверхневої або необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду, відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасника спрощеної закупівлі. Рішення та дії замовника будуть оскаржені у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1609.pdf 17.09.2020 09:27
Дата подачі:
17.09.2020 09:27
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.09.2020 16:56
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження визначення переможця
Номер:
2252a614c5214a648558a1caea5ffed6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-002300-c.a2
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Згідно з вимогами до оформлення документів, визначених в Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Акт обстеження об’єкту складається учасником у довільній формі та обов’язково містить інформацію про план виконання робіт, технічні особливості виконання робіт, особливості і вид матеріалу та його якість (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота тощо), що планується використати.
В складі тендерної пропозиції ПП УКР.БУД.ДОР надали Акт обстеження об’єкту з ігноруванням обов’язкових вимог визначених в Додатку №1, а саме не зазначено помісячний план виконання робіт та їх строки. Також не зазначено технічні особливості виконання робіт, особливості і вид матеріалу та його якість (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота), що грубо суперечить вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст.14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ч. 20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою неупередженого розгляду поданих пропозицій учасників та дотримання чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, просимо: 1. Відхилити пропозицію ПП УКР.БУД.ДОР, як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. Перейти до розгляду наступної пропозиції учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2020 00:45
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.09.2020 16:56
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування рішення визначення переможця закупівлі UA-2020-09-02-002300-c " Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»"
Номер:
f559b5890077405ca2d3a9796e987a0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-002300-c.a1
Назва:
Вимога про скасування рішення визначення переможця закупівлі UA-2020-09-02-002300-c " Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»"
Вимога:
Приватне підприємство "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" вимагає скасувати рішення про визначення переможця закупівлі UA-2020-09-02-002300-c " Капітальний ремонт даху Динівецького НВК в с. Динівці Новоселицького району Чернівецької області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»", в якому Замовником обрано переможцем ПП «УКР.БУД.ДОР», код ЄДРПОУ: 42740090, який допустив ряд помилок в тендерній пропозиції, а саме:
1. Учасник процедури закупівлі, надав документ для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, не надавши всю необхідну інформацію, яка вимагається в Додатку 1 до оголошення про закупівлю, а саме:
Акт обстеження об’єкту - «Складається учасником у довільній формі та обов’язково містить інформацію про план виконання робіт, технічні особливості виконання робіт, особливості і вид матеріалу та його якість (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота тощо), що планується використати. Засвідчується підписами уповноважених представників замовника та учасника та завіряється їхніми печатками (у випадку використання печатки). Надається у вигляді сканованої копії.» .
Тому, документ «Акт Обстеження об’єкту» який вимагається Додатком 1 до оголошення про закупівлі вважається не надано та таким що не відповідає умовам визначеним в Додатку 1 оголошення про закупівлю, та вимогам до предмета закупівлі, тому така пропозиція має бути відхилена.
2. Учасником процедури закупівлі, надано документ для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» , в якому є невідповідність до даної пропозиції учасника, а саме сума не відповідає поданій пропозиції учасника в «формі пропозиції» та «договірній ціні», тобто це інший кошторисний розрахунок який не може бути таким, що відповідає поданій учасником тендерній пропозиції на суму 1 276 059,60 грн (один мільйон двісті сімдесят шість тисяч п’ятдесят дев’ять гривень 60 копійок) з ПДВ. Згідно умов визначеним в Додатку 1 оголошення про проведення закупівлі, та вимог до предмета закупівлі, пропозиція не відповідає умовам та вимогам, така пропозиція має бути відхилена.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо тендерний комітет Відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації Новоселицького району Чернівецької області:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем ПП «УКР.БУД.ДОР» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №30 від 15.09.2020 року
2. Пропозицію приватного підприємства «УКР.БУД.ДОР» визнати такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
3. Відхилити пропозицію приватного підприємства «УКР.БУД.ДОР», яка не відповідає вимогам тендерної документації та чинному законодавству України.
4. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної за результатами аукціону пропозиції
В разі поверхневої або необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду, відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасника спрощеної закупівлі. Рішення та дії замовника будуть оскаржені у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1609.pdf 16.09.2020 23:59
Дата подачі:
16.09.2020 23:59
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.09.2020 16:56