• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби)

Завершена

368 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 840.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2020 16:18 - 14.09.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо відповіді

Номер: e11f053919f7449893b196368be6d522
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-010081-b.a3
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Враховуючи небажання Замовника економити бюджетні кошти, наявні факти вимагання хабарів від постачальників (до 40%) керівництвом, надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючим органам!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення нашої пропозиції

Номер: c4b79c33b0ff4072b1be333ea52ab431
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-010081-b.a2
Назва: Щодо відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Звертаємо увагу на порушення Замовником процедури Державних закупівель, а саме ст.29, п.16. Вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету. В іншому разі ми будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Вашу тендерну пропозицію було відхилено, так як Ви несвоєчасно завантажили пакет документів в повному обсязі, який вимагається в тендерній документації (в тому числі, інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого Вами товару). Також зверніть увагу, що ст. 29 пункт 16 містить наступну інформацію: Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: abb2bf690c28493d8834b12b7a159edf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-02-010081-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Безумовно така аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції вказує на корупційність цієї закупівлі. За нашими даними головна сестра та головний лікар створили в цій установі злочинне корупційне угрупування - вимагають від постачальників не менше 40% хабаря з кожної закупівлі. Є докази. Стосовно аргументів відхилення. Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам одного виробника, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога є безумовно незаконною та порушує всі можливі загальноприйняті етичні принципи. Викладені Вами звинувачення є лише Вашими припущеннями і по суті є засобом шантажу та залякування з єдиною явною метою – змусити замовника безпідставно придбати абсолютно інший товар, ніж заявлений до закупівлі всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо проведення процедур. З точки зору правової регламентації, Ваша вимога не має законодавчого обгрунтування, а твердження про повну еквівалентність та економічно найвигіднішу ціну повністю не відповідають дійсності, оскільки: • Подана Вами пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації по жодній з позицій тендерної документації! Встановлена абсолютна невідповідність у складі діючих речовин, за класом безпеки при введенні у шлунок, тощо; Тобто Вами проігноровані вимоги тендерної документації щодо відповідності предмету закупівлі, але Ви намагаєтесь запевнити у зворотній ситуації. • Після прийняття рішення щодо розгляду пропозиції учасника, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», в межах проведення відкритої процедури, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації (повторний розгляд пропозиції за вимогою учасника не передбачений законом), зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. • У листі щодо відповідності технічним вимогам, поданого у складі Вашої пропозиції, зазначена недостовірна інформація, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, оскільки Вами вказано про повну відповідність технічним умовам згідно документів на товар, наданих у складі пропозиції, але нами встановлена така невідповідність безпосередньо з таких документів – така обставина є підставою для відхилення пропозиції, згідно підпункту 1) ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». • Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до наявної потреби та не містять дискримінаційних вимог, оскільки не встановлюють жодних перепон у пропозиції товару, що відповідає предмету закупівлі. Приймаючи до уваги вищенаведене, просимо в подальшому дотримуватись вимог діючого законодавства України та загальноприйнятних етичних норм ділової поведінки без голослівних звинувачень та намагань таким чином змусити придбати виключно Ваш товар всупереч законодавчо регламентованим умовам проведення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено