-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекс послуг, щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності , а саме збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження, перевезення, та організації утилізації відходів
Торги відмінено
115 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 579.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 579.50 UAH
Період оскарження:
02.09.2020 15:45 - 08.09.2020 10:00
Вимога
Вирішена
Уточнення щодо вимоги UA-2020-09-02-009230-b.b2 від 03.09.2020 12:48
Номер:
0917da45f97b4068b94f39ebaa4b297f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-009230-b.a4
Назва:
Уточнення щодо вимоги UA-2020-09-02-009230-b.b2 від 03.09.2020 12:48
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами було надано відповідь на вимогу UA-2020-09-02-009230-b.b2 від 03.09.2020 12:48 що вимога щодо внесення змін - задоволена. (Відповідь надана Замовником 04.09.2020 10:15) Детально ознайомившись із оновленою редакцією Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Ви не задовільнили вимогу.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога UA-2020-09-02-009230-b.b2 від 03.09.2020 12:48 стосувалась внесення змін до пункту 4 Оголошення та пункту 4 Додатку 1 «Технічні вимоги» щодо внесення змін до документації та викладення вимоги щодо ліцензування в наступній редакції:
-наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження АБО утилізація АБО видалення) або наказу про видачу ліцензії.
В новій редакції Оголошення спрощеної закупівлі, Ви внесли зміни: - Виконавець повинен мати Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) або наказу на видачу ліцензії.
Тобто, оновлена редакція Оголошення передбачає у Учасників в Ліцензії наявність зазначених операцій: збирання і зберігання і знешкодження і утилізація або видалення.
Наша вимога стосується дозволити розширенню можливих потенційних учасників. Будь ласка, зверніть на це увагу.
Небезпечні медичні відходи категорії В (згідно предмету закупівлі: шприци, скло та склобій, голки медичні, одноразовий медичний одяг, рукавички латексні) підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою. Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності:
- Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження АБО утилізація АБО видалення)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2020 10:38
Вирішення:
Внесено зміни В Додатку 1 "Технічні вимоги" до оголошення . Пункт 4 та викладено в новій редакції: . Виконавець повинен мати Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, або утилізація або видалення) або наказу на видачу ліцензії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
Номер:
8a22de77839f49529fe6c3ee7e9c36fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-009230-b.b3
Назва:
скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
Вимога:
1.Найменування Замовника:Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 01986115), адреса: 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5.
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-02-009230-b Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуга зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних матеріалів одноразового використання (одяг захисний); послуга зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації скло та склобій; послуга зі збору та знешкодження використаних систем, шприців, голок медичних; послуга зі збору та знешкодження медичних матеріалів одноразового використання (латексні рукавички).
3.Підстави подання вимоги: скасовано паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-09-02-009230-b. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з документацією, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В пункті 5 Додатку 1 «Технічні вимоги» зазначена наступна вимога:
5. Виконавець повинен мати Ліцензія Державної служби України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів (УКРТРАНСБЕЗПЕКА)
Зауважуємо, Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка.
З 01 січня 2017 році ЛІЦЕНЗІЯ - запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Відповідно, ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців
Всі дані містяться в реєстрі відкритих даних на сайті органу ліцензування:
Ліцензійний реєстр (Поводження з небезпечними відходами)
Ліцензійний реєстр на провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом
Частина 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-IX зазначає: 5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно, вимагаємо внести зміни в пункт 5 Додатку № 1 тендерної документації щодо ліцензування і викласти в наступній редакції:
5. Виконавець повинен мати Ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів (УКРТРАНСБЕЗПЕКА): надати копію ліцензії або копію витягу з ліцензії)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умова закупівлі_ліцензія перевезення_Криворізька ІЛ №1.pdf 03.09.2020 12:59
Дата подачі:
03.09.2020 12:59
Вирішення:
Вимогу задовільнено. В Додатку 1 "Технічні вимоги" до оголошення внесено зміни до пункту 5 та викладено в новій редакції:
5. Виконавець повинен мати Ліцензія Державної служби України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів (УКРТРАНСБЕЗПЕКА), надати копію ліцензії або копію витягу з ліцензії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
амовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
Номер:
5ed610f43c014da0937bc0346f17fc4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-009230-b.b2
Назва:
амовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
Вимога:
1.Найменування Замовника:Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 01986115), адреса: 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5.
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-02-009230-b Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуга зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних матеріалів одноразового використання (одяг захисний); послуга зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації скло та склобій; послуга зі збору та знешкодження використаних систем, шприців, голок медичних; послуга зі збору та знешкодження медичних матеріалів одноразового використання (латексні рукавички).
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.09.2019 року № 114-IX.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-09-02-009230-b. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з документацією, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
В пункту 3.5 Оголошення спрощеної закупівлі визначені наступні відходи, що підлягають знешкодженню.
№ п/п Найменування відходів Одиниця виміру Кількість
1 Шприці та системи використані кг 100
2 Лабораторне скло та склобій кг 1900
3 Голки медичні зіпсовані або використані (продезінфіковані) кг 50
4 Одноразовий захисний одяг кг 3900
5 Рукавички латексні кг 250
Пунктом 4 Оголошення визначені вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, зокрема: наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) (надати копію Ліцензії);
Пунктом 4 Додатку 1 «Технічні вимоги» передбачене наступне:
4. Виконавець повинен мати Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення).
Зауважуємо, що Державними санітарно – епідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, затвердженими Наказом Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325, в Розділі V зазначено:
1. До відходів категорії В належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу:
використаний медичний інструмент (гострі предмети: голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазофікси, пір'я, піпетки, ланцети тощо);
предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами;
органічні медичні відходи хворих (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
харчові відходи з інфекційних відділень закладу;
відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях, живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їх перенесення, залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних захворювань, інфіковані експериментальні тварини та біологічні відходи віваріїв);
відходи лікувально-діагностичних підрозділів закладів та диспансерів, забруднених мокротинням пацієнтів, мікробіологічних лабораторій, що здійснюють роботи із збудниками туберкульозу.
Розділом V встановлено вимоги до відходів категорії В, якими передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В повинні саме знешкоджуватися, а саме пунктами зазначеного Наказу передбачено:
«17. Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом.
«18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню).
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Розділом ІІІ Наказу МОЗ №325 визначені «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами»:
1. Система поводження з відходами складається з таких етапів:
збирання та сортування відходів;
маркування відходів;
знезараження (дезінфекція) відходів;
транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються;
утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації);
захоронення відходів (лише для відходів категорії А).
До того зауважуємо, що пунктами 1 та 2 Розділу І Наказу від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» передбачено:
1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.
2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, які в установленому порядку отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті).
Відповідно, Замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього обов’язковим до виконання нормативним актом.
Статтею 1 Закону «Про відходи» визначені основні терміни:
оброблення (перероблення) відходів - здійснення будь-яких технологічних операцій, пов'язаних із зміною фізичних, хімічних чи біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;
перевезення відходів - транспортування відходів від місць їх утворення або зберігання до місць чи об'єктів оброблення, утилізації чи видалення;
транскордонне перевезення відходів - транспортування відходів з території, або через територію України, на територію або через територію іншої держави;
{Абзац десятий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1825-VI від 21.01.2010}
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення;
Небезпечні медичні відходи категорії В не використовуються як вторинні матеріальні ресурси, а для можливого використання енергії, що виділяється при їх спалюванні, як енергетичних ресурсів, з аналізу документів ліцензіатів, що приймають участь в публічних закупівлях, у них немає такого обладнання, що здійснює утилізацію, використовуючи енергію спалювання, як енергетичні ресурси. Тобто, всі ліцензіати, що приймають участь в закупівлях, мають обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів категорії В і цим здійснюють саме знешкодження, а не утилізацію.
Отже, небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню в пічах-інсинераторах або інших установках термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою. Задля дотримання основних принципів закупівель та розширення можливого кола Учасників, достатньою вимогою щодо видів діяльності за ліцензією є вимога наявності:
- Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення);
Дане питання щодо видів діяльності за ліцензією на поводження з небезпечними медичними відходами детально розглядалось за скаргою ТОВ «Укрекосервіс» на умови закупівлі UA-2020-01-10-002015-c (замовник - Перинатальний центр м. Києва), де Скаржник посилався на порушення чинного законодавства щодо поводження з відходами, а саме на пункт е) Ст.32 Закону України «Про відходи».
Колегією АМКУ було відмовлено в задоволенні скарги ТОВ «Укрекосервіс» та встановлено, що вимога наявності Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом, (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) відповідає нормам діючого законодавства щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується рішенням АМКУ від 07.02.2020 р. № 2407 (надано для ознайомлення). При цьому, така вимога забезпечує можливість участі в закупівлі широкого кола Учасників та не є дискримінаційною.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 5 ст.14 Закону: «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник нічого не втратить, прописавши вимогу щодо наявності ліцензії в наступній редакції, забезпечивши при цьому дотримання принципу максимальної економії та ефективності та рівних умов, недискримінації Учасників щодо участі в закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до пункту 4 Оголошення та до пункту 4Додатку 1 «Технічні вимоги» щодо наявності ліцензії і викласти в наступній редакції:
• наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, виданої Уповноваженим органом (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення) або наказу про видачу ліцензії.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умова закупівлі_ліцензія_Криворізька ІЛ №1.pdf 03.09.2020 12:48
- Рішення від 07.02.2020 № 2407 умови закупівлі Перинатальний центр.pdf 03.09.2020 12:48
Дата подачі:
03.09.2020 12:48
Вирішення:
Внесено зміни В Додатку 1 "Технічні вимоги" до оголошення . Пункт 4 та викладено в новій редакції: . Виконавець повинен мати Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) або наказу на видачу ліцензії.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
відсутня технічна можливість завантажувати документи в систему після аукціону в спрощеній процедурі.
Номер:
766df612a70f49c3b8da17aff1c21ce7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-02-009230-b.b1
Назва:
відсутня технічна можливість завантажувати документи в систему після аукціону в спрощеній процедурі.
Вимога:
1.Найменування Замовника:Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 01986115), адреса: 50027, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5.
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-02-009230-b Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуга зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації медичних матеріалів одноразового використання (одяг захисний); послуга зі збору, перевезення, зберігання та подальшої утилізації скло та склобій; послуга зі збору та знешкодження використаних систем, шприців, голок медичних; послуга зі збору та знешкодження медичних матеріалів одноразового використання (латексні рукавички).
3.Підстави подання вимоги: відсутня технічна можливість завантажувати документи в систему після аукціону в спрощеній процедурі.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» про проведення спрощеної закупівлі UA-2020-09-02-009230-b. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з документацією, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Додатком 1 «Технічні вимоги» в пункті 2 визначено наступне:
2. Учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону прикріпити у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами Замовника. У разі відсутності сканованих документів на момент оцінки, Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Інформуємо, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.»
В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження кваліфікаційних документів протягом 1 наступного робочого дня після аукціону відсутня. Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:
https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli.
Вимагаємо внести зміни до Додатку № 1 Оголошення та врахувати вимогу ч.9 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_документи після аукціону_Криворізька ІЛ №1.pdf 03.09.2020 12:22
Дата подачі:
03.09.2020 12:22
Вирішення:
Внесено зміни в Додатку 1 "Технічні вимоги" та пункт 2 викладено у новій редакції: 2. Якщо під час аукціону суму буде зменшено, надати оновлену цінову пропозицію протягом 1 робочого дня після закінчення аукціону.
Статус вимоги:
Задоволено